Eline

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jennifuur schreef:Je kan ook zelf even voor fysio spelen. Masseer rustig de pijnlijke plekken 5 min. iedere dag, en kijk of ze het fijn vind. Want dan is het niet meer pijnlijk. Rijden zou ik nog niet doen, je zit dan namelijk op een zwakke plek. Kijk het een weekje aan, en als je paard verzekerd is kan je na een week, of 2 weken naar de dierenarts, die kan je ook helpen.
Jennifuur schreef:Ik ben 1.64 en mn fjord was 1.4... Nu rijd ik op een TinkerxFjord en die is iets van 1.50:D die is superlief, en supersnel... Daarom heet tie ook Bandito:D
Jennifuur schreef:*zucht*
ElineS schreef:En het beste voor laatst bewaard...![]()
ElineS schreef:waar slaat dat nou weer op?
Het dringt niet tot je door dat je totaal niet kan rijden en Stascha gewoon mishandelt..!
Als ik Stascha was had ik je eraf gegooid en keihard vertrapt..
Je bent echt een koppig k*utkind!
Hoe kan het dat ik nooit ben geband![]()
Ow, wat erg eigenlijk.. Wat was ik vreselijk. Het typische irritante penny tiener boktmeisje. Brrr.
ElineS schreef:En het beste voor laatst bewaard...![]()
ElineS schreef:waar slaat dat nou weer op?
Het dringt niet tot je door dat je totaal niet kan rijden en Stascha gewoon mishandelt..!
Als ik Stascha was had ik je eraf gegooid en keihard vertrapt..
Je bent echt een koppig k*utkind!
Hoe kan het dat ik nooit ben geband![]()
Ow, wat erg eigenlijk.. Wat was ik vreselijk. Het typische irritante penny tiener boktmeisje. Brrr.
Druif_01 schreef:Haha ja klopt, ik ben via een toenmalige vriendin op Bokt beland en eigenlijk altijd blijven hangen. Overigens heb ik paarden wel altijd leuk gevonden, maar is het er nooit van gekomen om te gaan paardrijden. Inmiddels de knoop doorgehakt en ga binnenkort starten met lessen
Citaat:Nou, ik weet wat je van mij dnekt aangezien je dat ook op MSN gaat vertellen aan mensen. En ja, dat weet ik. Dus dat soort stomme reacties hoef ik niet, i kweet dat jij het slecht vindt. NOU EN.
Citaat:![]()
WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW wat een práchtpaard! Echt gewoon WAUW! Daar moet je zuinig en vooral tróts op zijn! Ik mag hopen dat hij ter beschikking staat voor mooie merrie's
?
Citaat:Jake is inderdaad zo 'random' hahaha. Matty is zo... AAAAAHhihi. Mysterieus en SEXYYY. Matty moet echt winnen
Citaat:Oh hahaHad vorige week zo'n vreemd geval, hoorde iemand praten en ik kreeg meteen zo'n 'WAUW! HEBBENNN
' gevoel. Keek ik om, was het... nouja doet er niet toe
Laten we zeggen iemand die niet aantrekkelijk hoort te zijn, alleen was hij dan verkouden dus had een wat ruwere stem.
Dreamy schreef:ik denk dat ik weet wat je voelt
mijn moeder heeft borstkanker gehad...maar nu is ze gelukkig weer beter!!...en ze heeft nog een leuker kapsel ook!!
kop op meid...probeer positief te denken!!
Dreamy schreef:volgensmij stamt onze Duitslerares aft van de kippen!![]()
als ze antwoord geeft gaat die nek zo raar naar voren
ook heeft ze iets weg van een stuisvogel![]()
sorry hoor maar dat moest ik effe kwijt...viel me namelijk echt zo erg op he!
Dreamy schreef:Toch nog even verder gespit
Deze is erg beschamend...Dreamy schreef:ik denk dat ik weet wat je voelt
mijn moeder heeft borstkanker gehad...maar nu is ze gelukkig weer beter!!...en ze heeft nog een leuker kapsel ook!!
kop op meid...probeer positief te denken!!
Citaat:een string met pindakaas in hun bed leggun of snachts met slagroom onderspuiten of snachts opmaken
Citaat:dr ging laatst een VETTE roddel op school over de JUF ( gniffel gniffel ) ze zou namelnlijkgezegd hebben dat er een tje op school een vette pens had. Nou, haar kennende zou dat best kunnen
Chocopasta schreef:heey!k had afgelopen vrijdag echt een mega gaaf feest!
was bij een klasgenoot thuis.
zo'n d.j. die ze kenden en zo'n rookmachine!
![]()
echt zooo gaaf!
k wilde er wel eeeeeuwen blijven!
: k was wel een beetje moe toen ik thuis kwam!
![]()
doeiiii
Citaat:ikke wel, k zat in de badkamer, vragt mn zus wat ben je aan t doen? ik zat aan een grote jawbreaker te likken, ik zeg zo, ik zit aan mn bal te likken! oeps....
Citaat:als AL die tips hier niet helpen.. tja, dan moet je een paardenfluisteraar inhuren.. die bestaan echt!!! (ook al moet je naar engeland) kijk maar op google daar vind je er misschien wel eentje,.. dit klinkt misschien wel apart, maar ik meen het écht hoor!
Citaat:Wat een lekkerding, echt een leukerd. Als ik een merrie was wist ik het wel!
ElineS schreef:@Hhilde: Ja, echt hé. Zo stom. Zo hypocriet was ik toen. Iedereen die in mijn fototopic, of in de topics van vrienden, reageerden moesten niet zo zeuren, wat stelde iedereen zich aan, maar wel zelf in topics grof zijn en dan onder het mom van 'kritiek', terwijl er geen gefundeerde nette kritiek stond, maar een scheldpartij. Ik vond bijna alles mishandeling toen haha.
Het was in 2006, ben nu 25, dus 15 of 16 dan zo. Je zou denken dat het jonger was, maar nee, op die leeftijd was ik nog steeds zo dom![]()
@KellyR: Heb het topic verder niet doorgelezen, wil niet eens weten wat anderen op me hebben gereageerd haha. Schaamte is te diep :p
@Geryon:Ik mis trouwens oude beschamende posts van jouw in dit topic
![]()
Hhilde schreef:Een paard dat bij je past, heeft hetzelfde karakter als je zelf hebt
Is je droompaard intelligent en vriendelijk? Dan ben je dat zelf meestal ook
Is je droompaard pittig en leergierig? Dan ben je dat zelf meestal ook
...; Er staat MEESTAL.
Zo, weer wat meer mensen die mijn theorie kennen ;D
Hhilde schreef:Hhilde schreef:Een paard dat bij je past, heeft hetzelfde karakter als je zelf hebt
Is je droompaard intelligent en vriendelijk? Dan ben je dat zelf meestal ook
Is je droompaard pittig en leergierig? Dan ben je dat zelf meestal ook
...; Er staat MEESTAL.
Zo, weer wat meer mensen die mijn theorie kennen ;D
Wacht, wat? Vooral die laatste zin