Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ohjajoh6 schreef:Past een krat bier op![]()
Ik ben dan eigenlijk van mening dat er juist wat gedaan zou moeten worden aan die steeds weer dezelfde lui die de topics verzieken, want het word nu hier ook wel heel erg op de man (stel) gespeeld.
ohjajoh6 schreef:Past een krat bier op![]()
Ik ben dan eigenlijk van mening dat er juist wat gedaan zou moeten worden aan die steeds weer dezelfde lui die de topics verzieken, want het word nu hier ook wel heel erg op de man (stel) gespeeld.
Cinderella schreef:Tja, over het laatstgenoemde topic.. denken jullie nou echt dat de mods met een goed argument komen waarom het topic de eerste keer op slot ging? Nee natuurlijk niet. Een topic wordt normaal niet zomaar op slot gegooid, omdat de TS het toevallig even niet aanstaat. Nu dus wel. Daar is geen goede verklaring voor, dat heet vriendjespolitiek, bekende bokkers politiek, vinger in de pap politiek, hoe je het dan ook wilt noemen.
Bokt heeft altijd wel bekend gestaan als een pittig forum. Veel mooie dingen, maar het kan er ook fel aan toe gaan. Ik denk dat iedereen hier dat weleens ervaren heeft, zowel direct als indirect. Bokkers die hun hele hebben en houden op bokt gooien, dagelijks hier te vinden zijn en veel bokkers "kennen", weten dan ook echt wel hoe het kan gaan. Het feit dat je misschien wat bekender bent op bokt, doordat je je leven deelt online en een huwelijksaanzoek gedaan hebt, wilt niet zeggen dat iedereen dan ook maar reageert alsof ze oogkleppen op hebben. Het hele topic verliep prima, er werden nette commentaren gegeven en als je dan echt zo dol bent op je dieren, neem je het in ieder geval in overweging of het misschien mogelijk is dat er iets niet klopt.
De mods hebben hier zich onterecht mee bemoeid en ik denk juist dat het nu zoveel mensen frustreert, omdat het al tijden niet meer duidelijk is welke lijn bokt trekt.
ohjajoh6 schreef:Maar volgens mij gaat het van het begin af aan hier in dit topic bijna alleen maar over topics van KBK hoor...
ohjajoh6 schreef:Maar volgens mij gaat het van het begin af aan hier in dit topic bijna alleen maar over topics van KBK hoor...
ohjajoh6 schreef:kijk maar eens terug voor de grap, pagina 2 begint het al...
Snollygoster schreef:Hier een mooi voorbeeld van een topic van een tijd geleden waar het er ook best hard aan toe ging op een bepaald moment en veel herhaald werd, waar zijn de moes in dit topic dan gebleven voor de boel op slot te gooien?![]()
[RIJ-ITP] Rijden met Belmera (in de buitenbak)
Snollygoster schreef:Hier een mooi voorbeeld van een topic van een tijd geleden waar het er ook best hard aan toe ging op een bepaald moment en veel herhaald werd, waar zijn de moes in dit topic dan gebleven voor de boel op slot te gooien?![]()
Electra63 schreef:Snollygoster schreef:Hier een mooi voorbeeld van een topic van een tijd geleden waar het er ook best hard aan toe ging op een bepaald moment en veel herhaald werd, waar zijn de moes in dit topic dan gebleven voor de boel op slot te gooien?![]()
In dat topic is de kritiek inderdaad veel harder dan in genoemd topic van M. TS reageert daar ook niet meer, maar topic is gewoon nog open en nooit gesloten door een Mod. Het lijkt dus inderdaad dat er met 2 maten wordt gemeten wat betreft slotjes.
Wat mij vooral opvalt is dat daar 1 van de vrienden van M. In dat topic zwaar kritiek levert op TS, m.a.w. wat hij anderen verwijt in het topic van M. doet hij zelf bij anderen.
MarlindeRooz schreef:En modjes zijn ook maar mensen die kunnen niet altijd maar objectief en integer zijn. Die maken ook wel eens een slippertje.![]()
Ik herinner me nog die mod die haar eigen topic sloot / verwijderde.
ingedebruijn schreef:MarlindeRooz schreef:En modjes zijn ook maar mensen die kunnen niet altijd maar objectief en integer zijn. Die maken ook wel eens een slippertje.![]()
Ik herinner me nog die mod die haar eigen topic sloot / verwijderde.
Helemaal eens hoor maar als dit een slippertje is zal het topic ook wel weer open gaan