Een slotje zou uitkomst bieden denk ik dus ik wacht weer rustig af.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:@Kuggur,
Maar de betreffende mod heeft ook berichten van een ander (in een ander topic) verwijderd die over haar gingen.
Dat is een flinke stap verder dan "alleen maar" een topic/berichten van jezelf te verwijderen.
Slina schreef:Je hebt wel een punt hoor, Kuggur.
Als je iets op facebook plaatst, filmpje dat je dronken bent oid, en een maand later denk je, goh, dat is nou net even niet handig, dan haal je hem eraf. Als je je op Bokt bedenkt, heb je eigenlijk pech.
PenP2014 schreef:Misschien is het al voorbij gekomen hoor, maar hoe weet je zo zeker dat het ook echt die mod was die haar eigen topic heeft verwijderd? Misschien was het wel een ander om een heel andere reden?
Zomaar iemand gaan beschuldigen is ook niet echt sjiek toch? En dan een heel topic over haar gaan praten, goed dat de naam weggehaald is maar iedereen weet alsnog wel over wie het gaat natuurlijk..
(En nee dit is geen sollicitatie maar gewoon mijn mening.)
Brainless schreef:Slina schreef:Je hebt wel een punt hoor, Kuggur.
Als je iets op facebook plaatst, filmpje dat je dronken bent oid, en een maand later denk je, goh, dat is nou net even niet handig, dan haal je hem eraf. Als je je op Bokt bedenkt, heb je eigenlijk pech.
Maar op andere fora kun je ook niet (zomaar) je eigen berichten verwijderen.
Dus zo raar is dat niet.
Brainless schreef:@Kuggur,
Maar de betreffende mod heeft ook berichten van een ander (in een ander topic) verwijderd die over haar gingen.
Dat is een flinke stap verder dan "alleen maar" een topic/berichten van jezelf te verwijderen.
Brainless schreef:Maar de betreffende mod heeft ook berichten van een ander (in een ander topic) verwijderd die over haar gingen.
Elles schreef:Brainless schreef:Maar de betreffende mod heeft ook berichten van een ander (in een ander topic) verwijderd die over haar gingen.
Precies. De standaard antwoord van het team is ook 'we verwijderen geen berichten van anderen/derden', wanneer je als gebruiker daarom vraagt. Het wordt gewoon niet gedaan. Punt. En zéker niet als de reacties verder prima en volgens de regels zijn, maar ze je eenvoudigweg niet aanstaan.
Dus de hele bende zo even *hop* met één druk op de knop in cyberspace laten verdwijnen is écht iets dat sowieso níet kan.
Winged schreef:Toegeven: Toen ik mod was heb ik wel bijvoorbeeld mijn e-mailadres even uit een post gehaald. Maar: Dit is ook een type post wat door een mod op aanvraag ook gemakkelijk wordt gedaan én ik had het met mijn HM overlegd.
Slina schreef:Vind het ook geen optie dat gebruikers het zelf kunnen doen. Dan krijg je wat je nu al ziet, in plaats van de OP leeghalen, gaat gewoon het hele topic weg.
Kuggur schreef:Slina schreef:Vind het ook geen optie dat gebruikers het zelf kunnen doen. Dan krijg je wat je nu al ziet, in plaats van de OP leeghalen, gaat gewoon het hele topic weg.
Dit gaat omdat het hier om een mod gaat. Wat hierboven voorgesteld wordt is de mogelijkheid je eigen berichten te verwijderen, dus niet die van anderen of hele topics.
Iris82 schreef:Winged schreef:Toegeven: Toen ik mod was heb ik wel bijvoorbeeld mijn e-mailadres even uit een post gehaald. Maar: Dit is ook een type post wat door een mod op aanvraag ook gemakkelijk wordt gedaan én ik had het met mijn HM overlegd.
Maar dat is ook wel iets wat je als gewone gebruiker ook mag doen.
Dat mógen ze niet weigeren. Daar wordt steeds meer beleid (niet zo zeer Bokt, maar landelijk) op gemaakt.