welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Blacky94

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 19:58

Nikass schreef:
Het verhaal wat ik zojuist gelezen heb (bokker lesleylady) van het zesjarige paard dat bij een val tijdens het longeren overleed vind ik ook heel aangrijpend.

Heb je daar een link van?

friendly

Re: welk verhaal staat jou nog helder bij ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:02

Siers83

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:11

Dan was ik dus ontzettend in de war. Sorry Lonneke :(

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:48

Jaaaaa Lonneke! Die was het! Hehe ik kan weer slapen. Hoe is het met haar? Komt zij nog wel eens op bokt?

Amaris

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:50

Nikass schreef:
Het verhaal van een bokker - ik weet echt niet meer wie - die haar paard sochtends liggend in stal vond, badend in het bloed. Paard had de dag ervoor een trap gehad op de wei, maar leek niks ernstigs. Bleek dus toch een breuk te hebben gehad in een been en daar snachts doorheen gezakt. Ik heb het verhaal huilend zitten lezen. Ze beschreef hoe het paard haar wanhopig aankeek, maar er was niets meer voor het arme dier te doen.

Het verhaal wat ik zojuist gelezen heb (bokker lesleylady) van het zesjarige paard dat bij een val tijdens het longeren overleed vind ik ook heel aangrijpend.

Dit weet ik ook nog. Die bokker is op stal gaan kijken omdat ze voelde dat er iets niet in orde was. En toen vond ze haar paard... oohh dat was een triest verhaal..

Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:50

friendly schreef:

Deze zag ik net ook, bij het lezen van de op zag ik hetgene wat beschreven werd, in mijn hoofd met mijn eigen paard gebeuren. Van het idee alleen al moet ik bijna huilen. Heb echt te doen met TS. Zeker nadat ze beschrijft hoe ze de bak controleert etc.

Dreamy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 20:51

Pfoe, ik heb alles weer herlezen. Het meeste kende ik wel al, maar toch mooi (en soms ook erg verdrietig) om weer terug te lezen.

liliekska

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:34

poetser schreef:
Het verhaal van Edje, die geadopteerd is door bokker Matheno
Pokémon is natuurlijk ook onvergetelijk en daardoor denk ik ook ineens aan dat pennymeisjes topic van ElineS. Leuk om te lezen wat de bokkers allemaal gedaan en uitgespookt hebben als kleine penny's

Het verhaal van de bokker die na 7 jaar eindelijk het door haar zo geliefde paard kon kopen.
Opium inderdaad en dat andere veulentje van dit jaar dat zo veel problemen had.

Potverdikkie was het geloof ik, of toch iets in die richting. Een bokker waar ik altijd veel respect voor had, tot ik erachter kwam wie en vooral wat ze in werkelijkheid is/was

Wat was ze dan?

riekie1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:48

Het verhaal van bokker Isegrim, hoe zij jaren lang een gevangene op death row heeft bij gestaan.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:55

liliekska schreef:
poetser schreef:
Het verhaal van Edje, die geadopteerd is door bokker Matheno
Pokémon is natuurlijk ook onvergetelijk en daardoor denk ik ook ineens aan dat pennymeisjes topic van ElineS. Leuk om te lezen wat de bokkers allemaal gedaan en uitgespookt hebben als kleine penny's

Het verhaal van de bokker die na 7 jaar eindelijk het door haar zo geliefde paard kon kopen.
Opium inderdaad en dat andere veulentje van dit jaar dat zo veel problemen had.

Potverdikkie was het geloof ik, of toch iets in die richting. Een bokker waar ik altijd veel respect voor had, tot ik erachter kwam wie en vooral wat ze in werkelijkheid is/was

Wat was ze dan?

Sorry, moest een pb zijn, zou zonde zijn als het topic dicht gaat
Laatst bijgewerkt door secricible op 19-11-14 22:00, in het totaal 1 keer bewerkt

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 21:56

Die inderdaad ook!

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:23

Het verhaal van pebbels!
Zinds dit topic bestaat nu ook dak, en die van lesleylady, wat verschrikkelijk naar zeg, om in een dag ineen keer je grote trots kwijt te zijn :'(
Ook dat paard dat roen een grote wond had op zijn hoofd, hele lap huid zat los ofzo, hij is toen geopereerd in de wei geloof ik, lag toen in een hele rare houding maar daar konden ze niets meer aan doen, een dag later heeft hij geschitterd in een fotoshoot ergens in een heuvellandschap (Frankrijk? ) en met 1 van die foto's heeft hij een paar maanden geleden in uitgelicht gestaan, was nog voor dat uitgelicht er uit gelegen heeft... Weet alleen de naam niet meer van die bokker...

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:28

Gypsy schreef:
friendly schreef:

Deze zag ik net ook, bij het lezen van de op zag ik hetgene wat beschreven werd, in mijn hoofd met mijn eigen paard gebeuren. Van het idee alleen al moet ik bijna huilen. Heb echt te doen met TS. Zeker nadat ze beschrijft hoe ze de bak controleert etc.

Ja dit verhaal grijpt me ook echt!
Zo erg voor TS hoe door zo'n ongeluk uit het niets je paard uit je leven weggerukt wordt

karuna
Drukke kabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:31

NynkeMarit_x schreef:
Het verhaal van pebbels!
Zinds dit topic bestaat nu ook dak, en die van lesleylady, wat verschrikkelijk naar zeg, om in een dag ineen keer je grote trots kwijt te zijn :'(
Ook dat paard dat roen een grote wond had op zijn hoofd, hele lap huid zat los ofzo, hij is toen geopereerd in de wei geloof ik, lag toen in een hele rare houding maar daar konden ze niets meer aan doen, een dag later heeft hij geschitterd in een fotoshoot ergens in een heuvellandschap (Frankrijk? ) en met 1 van die foto's heeft hij een paar maanden geleden in uitgelicht gestaan, was nog voor dat uitgelicht er uit gelegen heeft... Weet alleen de naam niet meer van die bokker...

Dat is als het goed is Leonie87 en Empaier die een beetje dom had gedaan als het goed is. :j en als dat zo is is het inderdaad midden/zuid Frankrijk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 22:37

Oh ja Isegrim en haar penmate Jamie

NynkeMarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:24

karuna schreef:
NynkeMarit_x schreef:
Het verhaal van pebbels!

Dat is als het goed is Leonie87 en Empaier die een beetje dom had gedaan als het goed is. :j en als dat zo is is het inderdaad midden/zuid Frankrijk.

Ja dat paard heette inderdaad empaier :9

fransje23

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:49

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:55

Een bokker die zelfmoord had gepleegd. Vreselijk was dat.

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-11-14 23:57

Amaris schreef:
degene die ik in mn hoofd heb was ouder...en woonde op zichzelf of in een groep of zoiets...

Lonneke? Die komt nog op bokt hoor.. :)

Edit, spuit elf, het was al bekend.. :')

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:00

Haar laatste bericht is anders ruim een jaar oud...

sasja0705

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:06

Redelijj recent: het verhaal van kevertje, die zelfs bokt en pp bij elkaar bracht, zo veel mensen die haar wilden helpen en dit ook gedaan hebben, met woonruimte,meubels, enz,enz... en uiteindelijk is zij gewoon verdwenen

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:06

Joh! Ik dacht dat ik pas nog wat van haar gelezen had! Tijd gaat veel te snel! :oo

leonie87

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:11

NynkeMarit_x schreef:
karuna schreef:
Het verhaal van pebbels!

Ja dat was ik, Of ja mijn paard. Vergeet het beeld wat ik die dag gezien heb ook nooit meer helaas.
Wond is prachtig genezen! Je ziet er bijna niks meer van. Alleen nog 1 lijntje ingedeukt zeg maar.

Had toen net fotograaf hier op bezoek die week dus 2 dagen later idd gewoon shoot gedaan en meneer vond het prachtig allemaal :D.
Laatst bijgewerkt door leonie87 op 20-11-14 00:19, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:13

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-11-14 00:17

Oh en het paard wat met zn buik op een ronde buis van een hooiruif was gekomen en gespietst was... wat vreselijk was dat!! En zo apart dat dat zo kon!