Nikass schreef:Het verhaal wat ik zojuist gelezen heb (bokker lesleylady) van het zesjarige paard dat bij een val tijdens het longeren overleed vind ik ook heel aangrijpend.
Heb je daar een link van?
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Nikass schreef:Het verhaal van een bokker - ik weet echt niet meer wie - die haar paard sochtends liggend in stal vond, badend in het bloed. Paard had de dag ervoor een trap gehad op de wei, maar leek niks ernstigs. Bleek dus toch een breuk te hebben gehad in een been en daar snachts doorheen gezakt. Ik heb het verhaal huilend zitten lezen. Ze beschreef hoe het paard haar wanhopig aankeek, maar er was niets meer voor het arme dier te doen.
Het verhaal wat ik zojuist gelezen heb (bokker lesleylady) van het zesjarige paard dat bij een val tijdens het longeren overleed vind ik ook heel aangrijpend.
poetser schreef:Het verhaal van Edje, die geadopteerd is door bokker Matheno
Pokémon is natuurlijk ook onvergetelijk en daardoor denk ik ook ineens aan dat pennymeisjes topic van ElineS. Leuk om te lezen wat de bokkers allemaal gedaan en uitgespookt hebben als kleine penny's
Het verhaal van de bokker die na 7 jaar eindelijk het door haar zo geliefde paard kon kopen.
Opium inderdaad en dat andere veulentje van dit jaar dat zo veel problemen had.
Potverdikkie was het geloof ik, of toch iets in die richting. Een bokker waar ik altijd veel respect voor had, tot ik erachter kwam wie en vooral wat ze in werkelijkheid is/was
liliekska schreef:poetser schreef:Het verhaal van Edje, die geadopteerd is door bokker Matheno
Pokémon is natuurlijk ook onvergetelijk en daardoor denk ik ook ineens aan dat pennymeisjes topic van ElineS. Leuk om te lezen wat de bokkers allemaal gedaan en uitgespookt hebben als kleine penny's
Het verhaal van de bokker die na 7 jaar eindelijk het door haar zo geliefde paard kon kopen.
Opium inderdaad en dat andere veulentje van dit jaar dat zo veel problemen had.
Potverdikkie was het geloof ik, of toch iets in die richting. Een bokker waar ik altijd veel respect voor had, tot ik erachter kwam wie en vooral wat ze in werkelijkheid is/was
Wat was ze dan?
Gypsy schreef:friendly schreef:
Deze zag ik net ook, bij het lezen van de op zag ik hetgene wat beschreven werd, in mijn hoofd met mijn eigen paard gebeuren. Van het idee alleen al moet ik bijna huilen. Heb echt te doen met TS. Zeker nadat ze beschrijft hoe ze de bak controleert etc.
NynkeMarit_x schreef:Het verhaal van pebbels!
Zinds dit topic bestaat nu ook dak, en die van lesleylady, wat verschrikkelijk naar zeg, om in een dag ineen keer je grote trots kwijt te zijn :'(
Ook dat paard dat roen een grote wond had op zijn hoofd, hele lap huid zat los ofzo, hij is toen geopereerd in de wei geloof ik, lag toen in een hele rare houding maar daar konden ze niets meer aan doen, een dag later heeft hij geschitterd in een fotoshoot ergens in een heuvellandschap (Frankrijk? ) en met 1 van die foto's heeft hij een paar maanden geleden in uitgelicht gestaan, was nog voor dat uitgelicht er uit gelegen heeft... Weet alleen de naam niet meer van die bokker...
karuna schreef:NynkeMarit_x schreef:Het verhaal van pebbels!
Zinds dit topic bestaat nu ook dak, en die van lesleylady, wat verschrikkelijk naar zeg, om in een dag ineen keer je grote trots kwijt te zijn :'(
Ook dat paard dat roen een grote wond had op zijn hoofd, hele lap huid zat los ofzo, hij is toen geopereerd in de wei geloof ik, lag toen in een hele rare houding maar daar konden ze niets meer aan doen, een dag later heeft hij geschitterd in een fotoshoot ergens in een heuvellandschap (Frankrijk? ) en met 1 van die foto's heeft hij een paar maanden geleden in uitgelicht gestaan, was nog voor dat uitgelicht er uit gelegen heeft... Weet alleen de naam niet meer van die bokker...
Dat is als het goed is Leonie87 en Empaier die een beetje dom had gedaan als het goed is.en als dat zo is is het inderdaad midden/zuid Frankrijk.
NynkeMarit_x schreef:karuna schreef:Het verhaal van pebbels!
Dat is als het goed is Leonie87 en Empaier die een beetje dom had gedaan als het goed is.en als dat zo is is het inderdaad midden/zuid Frankrijk.