Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jolien87 schreef:op een gegeven moment moet je, je er bij neerleggen dat de discussie oneindig is en elkaars mening accepteren en het feit dat de verschillende 'partijen' er niet uit gaan komen.
Vaak zie je dat mensen die hier moeite mee hebben, op dit punt de discussie persoonlijk gaan maken, door te schelden of iemand onderuit te halen om dan maar op een andere manier zijn/haar sterkere 'ik' te bewijzen tegenover die andere persoon. En dit laatste gebeurt te vaak en te snel door een groot aantal Bokkers. En dit heeft echt niets met leeftijd te maken. Maar zolang de volwassen Bokkers dit blijven doen, zullen de jongere Bokkers onder ons dit gedrag overnemen waardoor het nooit minder zal worden.
Maartje1990 schreef:Woorden zijn net zo erg al dan niet erger als daden. Ik was toch niet zo blij dat ik als 16 jarige te horen kreeg dat ik mij beter in een trapgat kon ophangen en ik eruit zag als een opgewarmt lijk. En dan kan iemand nog zo vervelend zijn, kind, puber of (jong) volwassenen je moet elkaar niet afkraken en respectvol naar elkaar blijven.
Arc_En_Ciel schreef:Sok, ik was het met je eens, totdat je zei 'het zijn maar woorden'.
Woorden doen op de lange termijn veel en veel meer pijn dan daden.
Maartje1990 schreef:Ik heb daar destijds niet op getemd (misschien omdat ik bokt toen nog niet zo goed kende?) later hebben ze de post verwijderd
quartel schreef:Maartje1990 schreef:Nee er mag ook wel gewoon over het issue gediscussierd worden.
Als dat betekend dat je niet mee hoeft te denken in oplossingen dan mis je precies de essentie.
Maar doe je ding he?