Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
stef schreef:Nee pmarena, ik zoek geen nieuwe eigenaar voor mijn jasjes, als ik er iemand blij mee kan maken mogen ze naar een andere eigenaar, dat is een hele andere insteek. Maar goed, gooi ze nu wel in de zak van max.
Het forum een 2e markt? Vanwege 1 topic? Get real....
Nayomie schreef:Maar pmarena, hoe zit het dan met kaartenacties, een soortgelijke actie is dat, en dat werd ook altijd toegestaan.
foxy80 schreef:Nayomie schreef:Maar pmarena, hoe zit het dan met kaartenacties, een soortgelijke actie is dat, en dat werd ook altijd toegestaan.
Eigenlijk hoort dat strikt genomen ook bij 'gezocht' net zoals de zoektochten naar gestolen spullen en fotomodellen.
Amoj, je wil niet weten hoe erg er is geblèrd tijdens de overgang van EA naar BM en het enige wat ik van die affaire heb geleerd is dat het geen fluit opbrengt want het beheer vaart een eigen(zinnige) koers. Grasduin maar eens in "marktzaken".
Eefje, EVEN wachten? Mwoehahahahaha! Ik vreet mijn schoen op als er binnen een week een oplossing voor is!
foxy80 schreef:Nayomie schreef:Maar pmarena, hoe zit het dan met kaartenacties, een soortgelijke actie is dat, en dat werd ook altijd toegestaan.
Eigenlijk hoort dat strikt genomen ook bij 'gezocht' net zoals de zoektochten naar gestolen spullen en fotomodellen.
Amoj, je wil niet weten hoe erg er is geblèrd tijdens de overgang van EA naar BM en het enige wat ik van die affaire heb geleerd is dat het geen fluit opbrengt want het beheer vaart een eigen(zinnige) koers. Grasduin maar eens in "marktzaken".
Eefje, EVEN wachten? Mwoehahahahaha! Ik vreet mijn schoen op als er binnen een week een oplossing voor is!
amoj schreef:Wat is EA als ik vragen mag? Ik zit nog maar 2 jaar echt actief op bokt namelijk.
Zal zo eens kijken.
amoj schreef:Oww okee. Ik snap wel dat dat misschien onoverzichtelijk was, kan ik me iets bij voorstellen, maar het weggeeftopic is gewoon 1 topic waar alles in blijft. Als je het daar een zooitje vind moet je daar gewoon niet komen denk ik.
Ik praat ook mee in een topic, daar worden alleen maar oneliners neergezet en daar is in het topic hartstikke veel gezeur over, niet leuk meer. Maar zie je de mods daar? Nee hoor.
Winged schreef:amoj schreef:Oww okee. Ik snap wel dat dat misschien onoverzichtelijk was, kan ik me iets bij voorstellen, maar het weggeeftopic is gewoon 1 topic waar alles in blijft. Als je het daar een zooitje vind moet je daar gewoon niet komen denk ik.
Ik praat ook mee in een topic, daar worden alleen maar oneliners neergezet en daar is in het topic hartstikke veel gezeur over, niet leuk meer. Maar zie je de mods daar? Nee hoor.
Ligt eraan of het een HK is etc. En TeMmen kan ook
XEefjuhX schreef:Wat is temmen eigenlijk?
Ik zie mensen dat wel eens zeggen, en dan denk ik zo van ''huh?''
Citaat uit boktHELP schreef:Hoe kun je de moderators helpen, wat is TipEenMod, TEM of temmen?
Je kunt de moderators altijd helpen door je volgens de Boktregels te gedragen. Zie je dat iemand over de schreef gaat, kan je de persoon daar proberen op aan te spreken en een discussie weer de goede richting uit sturen. Ook kun je het topic melden bij de moderators, door een moderator te tippen
'Tip een Mod' (TeM) is een manier om het Beheer (beheerders en moderators) van Bokt.nl te wijzen op topics of reacties die volgens jou aandacht nodig hebben, bijvoorbeeld omdat ze op het verkeerde forum staan of omdat mensen elkaar in de haren vliegen. Je meldt een bericht door bij de betreffende reactie op het rode uitroeptekentje te klikken. Het beheer stelt het op prijs als je erbij vermeldt wat er volgens jou aan de hand is en wat je eraan gedaan wilt zien. Aangezien er per dag vele duizenden berichten geplaatst worden op Bokt stellen we het enorm op prijs als je gebruik maakt van de TeM knop. Het is voor ons namelijk onmogelijk heel Bokt 24 uur per dag in de gaten te houden. Moderators zullen waar mogelijk laten weten wat er met je melding is gedaan.
Het antwoord van een mod op je melding, kan je lezen via "Instellingen". Linksonderin het keuzemenu staat de optie 'Tip een Mod'. Je kunt hier je open en je gesloten meldingen zien met het bijbehorende commentaar van de moderator.
amoj schreef:Oww okee. Ik snap wel dat dat misschien onoverzichtelijk was, kan ik me iets bij voorstellen, maar het weggeeftopic is gewoon 1 topic waar alles in blijft. Als je het daar een zooitje vind moet je daar gewoon niet komen denk ik.
XEefjuhX schreef:Nayomie schreef:Dat was het vroegere boktmarkt, maar dat bestond dan uit allemaal topics (als advertenties)
Was dat niet erg onoverzichtelijk?
(ik zit zelf ook nog niet zo lang op bokt)
LoveBodin schreef:Maar kunnen ze dan niet in 't begin één mod er tijdelijk even helemaal opzetten?
Dat het topic gewoon een goed begin heeft, waar iedereen op door kan borduren?
Zie vaak in reltopics dat zodra één iemand gaat rellen, iedereen mee doet. Als het topic goed begint, blijft 't vaak ook goed.