Tweakers... Kan dat niet weg?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:04

Wat vervelend dat er ook nare ervaring vast zitten aan iets dat leuk bedoelt is..
Ik heb een dagje meegedaan aan het chat gebeuren en heb gesprekken van mij voorbij zien komen op Tweakers en jongens die mij toe willen voegen op facebook terwijl ik mijn naam niet gegeven heb..

Daarentegen heb ik er wel weer een leuk WA contact aan overgehouden :Y)

Maar ik ben het met je eens TS dat het wel uit de hand loopt, allemaal kerels die zich aan gaan melden op bokt en niks met paarden hebben..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 22:05

DMZSniper schreef:
Jolliegirl schreef:
Ik dreig niet.. :-)

Ik geef een mening en een eventueel gevolg.
Dat zal bokt aan hun kont roesten of ik hier wel of niet ben..maar heb ik t maar ff gezegd.

Ondertussen wel helft van 't forum op hun achterpoten zetten :)

Ooooo.... wat erg!!
Jeetje..ik zou maar temmen!

Schei uit zeg...
Ik geef mn mening..deze word blijkbaar gedeeld..

Alleen is mn titel uit zn verband.. ik bedoelde biks en bites ipv tweakers..

Als ik met rust gelaten word door hitsige mannen vind k het best.
Maar dit kan nooit bokt zijn..om te daten..

En dat is MIJN mening. :)

Anoniem

Re: Tweakers... Kan dat niet weg?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:07

Er is een oplossing gegeven, wat is je probleem nou precies?

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:07

Jolliegirl schreef:
Als ik met rust gelaten word door hitsige mannen vind k het best.

Hoeveel waren het er tot nu toe?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:08

Aranel schreef:
Wat vervelend dat er ook nare ervaring vast zitten aan iets dat leuk bedoelt is..
Ik heb een dagje meegedaan aan het chat gebeuren en heb gesprekken van mij voorbij zien komen op Tweakers en jongens die mij toe willen voegen op facebook terwijl ik mijn naam niet gegeven heb..

Daarentegen heb ik er wel weer een leuk WA contact aan overgehouden :Y)

Maar ik ben het met je eens TS dat het wel uit de hand loopt, allemaal kerels die zich aan gaan melden op bokt en niks met paarden hebben..

Nog niks. Dat kan heel goed veranderen. Wat is er mis met je wereld een beetje openstellen? Het is maar een forum en iedereen is welkom, lijkt me.

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:09

Aranel schreef:

Ik ben maar wát blij dat de mijne zich heel wat jaartjes geleden heeft aangemeld op dit forum, anders was ik nu nog steeds de eeuwige vrijgezel geweest. :D
Tuurlijk, het is een paardenforum, maar tegenwoordig ook zoveel meer. Ik post amper nog op de paardenfora, steek ik m'n energie vaak gewoon liever niet in.
Maar Bokt zorgt voor veel meer. Vriendschappen, sociale contacten, informatie over huisdieren, de topics over het eten op Voedertijd, de medische tips en adviezen op Mensenwelzijn, de humor die ooit nog wel eens ergens in doorschemert..
Waarvoor veel dank, Bokt. _/-\o_

Edit: Ah, Rawr stelde de vraag al die ik ook wilde stellen: Je hebt toch maar 1 pbtje gehad?
Laatst bijgewerkt door Roosch op 03-04-13 22:11, in het totaal 1 keer bewerkt

paulus26

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:10

Ergens voel ik me toch al een hele tijd op mijn mannelijkheid getrapt.

Ik weet alleen nog niet waar door.

Knoffer

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:13

Maar is het doel dan perse daten? Tuurlijk, daar draaide de hele grap om, maar ik ben zeker niet de enige niet-vrijgezel (Bokker, dan wel Tweaker) die toch een kijkje is gaan nemen.
Kan toch ook gewoon gezellig zijn, zonder date doeleinden. En als er dan wel tussen mensen wat groeit, alleen maar mooi.

justdiesel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:15

Ik heb niet heel het topic gelezen, alleen de openingspost.
Maar ik vroeg me ook al af wat in hemelsnaam de toegevoegde waarde is van dat gedoe.
Misschien ben ik wel een ouwe muts maar dit is een paardenforum en geen datingsite!
Vind dat het niks met elkaar te maken heeft en het ook geen porum is dat men dit bij elkaar gebracht heeft......

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:15

Knoffer schreef:
Maar is het doel dan perse daten? Tuurlijk, daar draaide de hele grap om, maar ik ben zeker niet de enige niet-vrijgezel (Bokker, dan wel Tweaker) die toch een kijkje is gaan nemen.
Kan toch ook gewoon gezellig zijn, zonder date doeleinden. En als er dan wel tussen mensen wat groeit, alleen maar mooi.

In mijn geval is het vooral alleen maar lol hebben :D. En voor de mannen waarmee ik gechat heb, geldt hetzelfde :D. En daar zijn wel een aantal bij waarmee het heel goed klikt en waar misschien meer in zit, dat is een bonus, maar geen doel.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 22:16

paulus26 schreef:
Ergens voel ik me toch al een hele tijd op mijn mannelijkheid getrapt.

Ik weet alleen nog niet waar door.

Wie de schoen past..trekke m aan.. :)

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:16

De mensen die vinden dat de Tweakers weg moeten, wat vinden jullie dan van de forums als Mensenwelzijn, Leven Zonder Paarden, Voedertijd etc?
Waarom wel daar ruimte voor en niet voor nieuwe sociale contacten?
Dat begrijp ik niet. De wereld is méér dan alleen paarden en so is Bokt.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 22:17

dees_daan schreef:
Er is een oplossing gegeven, wat is je probleem nou precies?

Ik geloof niet dat ik het probleem heb nu..
Er worden nu andere dingen bij betrokken.. niet door mij ;)

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:18

justdiesel schreef:
Ik heb niet heel het topic gelezen, alleen de openingspost.
Maar ik vroeg me ook al af wat in hemelsnaam de toegevoegde waarde is van dat gedoe.
Misschien ben ik wel een ouwe muts maar dit is een paardenforum en geen datingsite!
Vind dat het niks met elkaar te maken heeft en het ook geen porum is dat men dit bij elkaar gebracht heeft......

Het is inderdaad een paardenforum. Beestenboel dan ook maar weg? En natuurlijk alle huiskamertopics die niks met paarden te maken hebben, en de topics met medische vragen over de gezondheid van mensen, alle topics over het leven zonder paarden ook maar meteen. Geen topics meer onder schaduwaccounts waarin persoonlijke vraagstukken besproken worden. Niks.

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:19

Ik snap gewoon niet waarom al die tweakers zich hier moeten aanmelden terwijl er juist dat biks&bytes voor is geopend.. Ga daar dan lekker praten met elkaar.

geerke

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:20

als Bokt daardoor zo traag is?Weg met dat biks&bytes....helemaal niet genoeg bytes.

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 22:22

Smee__ schreef:
Ik snap gewoon niet waarom al die tweakers zich hier moeten aanmelden terwijl er juist dat biks&bytes voor is geopend.. Ga daar dan lekker praten met elkaar.

Dat probeer ik dus ook duidelijk te maken....

Grit

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:22

Als je vanuit het niks een PB krijgt met een respectloze inhoud, dan snap ik echt wel dat je daar van baalt en er pissig van wordt.
Maar meld dit bij een mod, plaats desnoods een topic waarin je aangeeft dat dit is gebeurd met het advies aan anderen dergelijke dingen te melden bij een mod zodat de rotte appels des te sneller weg zijn.

Maar waarom alles meteen over een negatieve kam scheren en overtrokken reageren dat bokt alleen nog een datingsite is vol met geile jongens. Er zit voor veel bokkers ook een leuke kant aan. En niet alle tweakers zijn uit op het maken van onrust.

Hoeveel zijn het er daadwerkelijk die zich met verkeerde bedoelingen in een PB of topic melden??
Of wordt dit misschien groter gepraat dan nodig is om het probleem kracht bij te zetten?

Smee_, daar kun je volgens mij alleen een op een chatten met wie toevallig voorbij komt.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:23

Smee__ schreef:

Waarom kan het niet en en? De meeste tweakers die ik heb gesproken zijn oprecht geïnteresseerd in paarden. En waar kunnen ze zich dan beter aanmelden dan op Bokt?

Een aantal hebben zich inderdaad aangemeld en voor zover ik weet doen die gewoon leuk mee. What's the fiets problem :D?

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:24

Grit schreef:
Hoeveel zijn het er daadwerkelijk die zich met verkeerde bedoelingen in een PB of topic melden??
Of wordt dit misschien groter gepraat dan nodig is om het probleem kracht bij te zetten?

Smee_, daar kun je volgens mij alleen een op een chatten met wie toevallig voorbij komt.

Ik gok dit :D.

Er werd al een paar keer gevraagd om hoeveel berichten het nu ging. Komt geen antwoord op, dat is makkelijk conclusies trekken :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:25

En hoeveel mannen hebben jou nu een pb gestuurd?
Je vind het wel een probleem anders zeg je niet dat je van bokt af gaat lijkt mij, en bokt is voor paarden, geen datingsite, het is ook geen kooksite, geen huisdierensite, geen site om links die niks met paarden te maken hebben te delen, geen site om dingen te vertellen die je hebt meegemaakt te vertellen, geen site voor grapjes en raadsels, alles dan maar verbieden en alleen het paardengedeelte houden?
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 03-04-13 22:26, in het totaal 1 keer bewerkt

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:26

en de meeste zitten gewoon in de VN topic :)

je kan gewoon niet zelf uitkiezen tegen wie je praat op B&B

Ik ben er in ieder geval blij mee, leuke mensen leren kennen en ook paar super tips, omtremt bouwen van ijn nieuwe website gekregen!

enne, bokt is al iet meer traag!

Smee__

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 22:29

Het staat mij tegen dat mij verzocht wordt anders te doen omdat er een tweaker meeleest. In een havo eindexamen topic. Ik weet niet of die op foto's zit te azen ofzo maar er komen hooguit foto's van kleding of paarden voorbij hoor :Y) En ik snap dat er vrij weinig aan gedaan kan worden, en ik snap dat er mensen zijn die het allemaal hartstikke leuk vinden, maar er zijn net zo goed mensen die er geen hol aan vinden. :)
Laatst bijgewerkt door Smee__ op 03-04-13 22:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 22:30

Meerdere redenen waarom ik aardig klaar ben met bokt zo nu en dan.
Laat me mijn mening hebben.
Ik vind een datinggedeelte anders dan bijvoorbeeld links..of leven zonder paarden...
Doet dat er toe hoeveel pb's?
3 teveel iig... met vuile vunzige inhoud en vragen om naaktfoto's en handelingen....
Kan helaas niets meer doorsturen want heb alles eruitgeknikkerd.. direct..

Misschien ben ik wat te snel met mn mening...maar zulke pb's zijn gewoon echt onewenst!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-04-13 22:30

Pfff sorry voor de spelfouten..mobiel heeft kuren waardoor ik niet kan wijzigen...