Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Peelie schreef:[YRT] schrijf hier de naam van je lieffie/liefys neer
deze gaat hier later ook naar terug kijken met veeeel plezier.
xTitanic schreef:Hoeveel keer dat ik wel niet vals gespeeld heb en gelogen heb over m'n leeftijd om in ITP foto's te kunnen plaatsen......
YITP vond ik écht niet leuk( nog altijd niet). Ik had echt zoiets van damn, ik word wel 16 dit jaar so who cares.. maar kreeg toch telkens weer waarschuwingen van modjes. Nuja donderdag verjaar ik, dus kan ik eindelijk met een gerust hart daar topics openen.
Joolien schreef:vuurneon schreef:Ik ben toch wel blij dat bokt in mijn puberteit nog niet er was, omdat het internet nog echt op moest komen
Ik ook, dat is echt mijn redding geweest
milou123 schreef:xTitanic schreef:Hoeveel keer dat ik wel niet vals gespeeld heb en gelogen heb over m'n leeftijd om in ITP foto's te kunnen plaatsen......
YITP vond ik écht niet leuk( nog altijd niet). Ik had echt zoiets van damn, ik word wel 16 dit jaar so who cares.. maar kreeg toch telkens weer waarschuwingen van modjes. Nuja donderdag verjaar ik, dus kan ik eindelijk met een gerust hart daar topics openen.
Je had ook gewoon de leeftijd in je profiel aan kunnen passen.
Menino schreef:Joolien schreef:Ik ook, dat is echt mijn redding geweest
Wees er maar blij mee
Ik ben vanaf mijn 10e lid (inmiddels 20) en nog steeds bang dat mensen hier in mijn berichtengeschiedenis gaan zoeken. Zo schreef ik in het begin echt dingen in de trant van 'Als iemand mij uitscheldt stuur ik mijn broer op diegene af en die slaat ze dan eff in elkaaar..... hwaahaha'
Een heel verhaal dat pizza quatro formaggio echt mijn lievelingspizza is, en dat ik bovendien een vethoog IQ had want ik was pas 10 en had nu al' 120 op de internettest. Uhm ja,. Bescheiden was ikLaten we het er op houden dat mijn eerste 5 jaar blunders zijn
Joolien schreef:vuurneon schreef:Ik ben toch wel blij dat bokt in mijn puberteit nog niet er was, omdat het internet nog echt op moest komen
Ik ook, dat is echt mijn redding geweest
Menino schreef:Wees er maar blij mee
Ik ben vanaf mijn 10e lid (inmiddels 20) en nog steeds bang dat mensen hier in mijn berichtengeschiedenis gaan zoeken. Zo schreef ik in het begin echt dingen in de trant van 'Als iemand mij uitscheldt stuur ik mijn broer op diegene af en die slaat ze dan eff in elkaaar..... hwaahaha'
Een heel verhaal dat pizza quatro formaggio echt mijn lievelingspizza is, en dat ik bovendien een vethoog IQ had want ik was pas 10 en had nu al' 120 op de internettest. Uhm ja,. Bescheiden was ikLaten we het er op houden dat mijn eerste 5 jaar blunders zijn
sharonpieta schreef:Dat hebben ze bij ons op stal ook gedaan, en toen heeft dat meisje dus op een shetlandveulen van nouja 5 MAANDEN gereden!!!
ze is er bij haar nekvel afgetrokken, en een gesprek met ouders door eigenaar, en een toegangsvorbod op stal, ik heb verder dus ook geen idee wat je er aan kan doen! waar ze het lef van daan halen!! En jij bent dan nog verantwoordelijk ook!
ongelooflijk, zlefs als je waarschuwt![]()
![]()
xRaisin schreef:Oh, geweldig om te lezen dit!
Blij dat ik niet de enige ben die erge penny reacties plaatste!
Ik had mezelf er ooit van overtuigd dat er twee soorten Haflingers waren
en toen een iemand op de manege zei dat haar haflinger een echt oostenrijker was,
wilde ik op bokt navragen hoe je het verschil kon zien.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=152&t=1051924
Nayomie schreef:Oké, ik vond een beschamend topic van mij terug. Hoezo puberen
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=2&t=1440570