Ledenstops

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:47

Wendy1978 schreef:
xLions, je stuurt mij net een pb dat Sasalover het over voor de trein springen had??
Nu snap ik er nix meer van :n

Nee ik had het over iemand anders. :)
Maar laat maar je zal toch niet begrijpen dat dat iemand pijn kan doen.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:47

xLions schreef:
Hhilde schreef:
Jee, over dat voor de trein springen wordt echt hevig uit context getrokken nu. Maar ik wil er best excuus voor aanbieden als het zo verkeerd valt, hoor.

Ja het valt nogal verkeerd ja, maar ik hoef geen excuus als je het toch niet meent.

Dan toch niet. Klaaaaaaar.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:48

Ik vind dat mensen ook een tweede kans moeten verdienen..
Want ja ik heb het gisteren fout gedaan en degene die er niet bij mocht heeft ook dingen gezegd tegen mij.
Maar het is tussen ons allang weer goed?
Dus ik weet niet waarom er nou nog zo moeilijk om gedaan wordt.

vuurneon

xLions schreef:
Nee ik had het over iemand anders. :)
Maar laat maar je zal toch niet begrijpen dat dat iemand pijn kan doen.

Oké, hier moet ik toch wat van zeggen; wat heeft dit voor toegevoegde waarde voor dit topic? En ik krijg echt de kriebels van je laatste zin: je moet jezelf niet in een slachtofferrol plaatsen.

Anoniem

vuurneon schreef:
Maar mag je in de reguliere HK een jonger lid doorverwijzen naar de JHK? Is dat een geldige afwijzingsreden? 'Je bent 12 en te jong om hier aan deel te kunnen nemen?'

Voor zover ik weet mag je gewoon niemand uitsluiten. Een lid is een lid en alle leden zijn gelijk. Het ene lid mag dus niet bepalen wat het andere lid wel en niet mag. Ik neem aan dat je een meisje van 12 wel mag adviseren dat een topic in de JHK wellicht beter bij haar past, maar afwijzen mag dus niet.

jasmijnz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:49

Het is gigantisch uit de hand gelopen dat weet ik maar dit wil ik even kwijt
Ik vind het jammer dat het zo gaat.
Heb me zelf er niet veel in proberen te mengen.
Vind het nu een beetje roddelen worden over een topic in een ander topic.
Wij deden een ledenstop zodat we elkaar beter konden leren kennen en elkaar beter konden helpen, niet om iemand buiten te sluiten en dit is ook nooit onze bedoeling geweest.
Wij zijn hierdoor een hechte groep geworden en praten nu gezellig door via whats app.

Wij zijn nooit het enige topic met ledenstop geweest, als dat maar even duidelijk is.
vind het jammer dat het zo is gelopen en dat meen ik sirieus en ik zeg sorry voor de dingen die ik misschien wel fout heb gedaan.
En met die bericht probeer ik niet schijnheilig of poeslief over te komen, ik wil gewoon even kwijt wat er in me hoofd zat.
Als iemand nog vragen of opmerkingen heeft stuur maar even een PB.
Dan kunnen de rest van de leden van bokt genieten van de huiskamer topics

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:50

Ik krijg ook rare 'uitleg' PB's.

Mensen ik heb echt al die topics niet helemaal gelezen en snap er ook geen reet meer van. :D

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:50

Nouks schreef:
vuurneon schreef:
Maar mag je in de reguliere HK een jonger lid doorverwijzen naar de JHK? Is dat een geldige afwijzingsreden? 'Je bent 12 en te jong om hier aan deel te kunnen nemen?'

Voor zover ik weet mag je gewoon niemand uitsluiten. Een lid is een lid en alle leden zijn gelijk. Het ene lid mag dus niet bepalen wat het andere lid wel en niet mag. Ik neem aan dat je een meisje van 12 wel mag adviseren dat een topic in de JHK wellicht beter bij haar past, maar afwijzen mag dus niet.

Dus als ik goed begrijp mag je als 13 jarige geen HK openen, maar wel deelnemen aan een HK?

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:52

Nogmaals even mijn post hier :)

BaileyMix schreef:
Iejoorr schreef:
Moet ook zeggen dat verschillende mensen niet blij zijn geweest met mijn topic gister.. Mensen die uit pure frustratie van bokt weg zijn gegaan..

Dat was dan niet jouw schuld hoor, jij hebt een keurig netjes topic geopend, en daarna nauwelijks meer greageerd! Dat andere mensen het dan over gingen nemen en zich tot bepaalde niveau's gingen verlagen is dan niet jouw schuld, dat gebeurd altijd als het te persoonlijk wordt voor sommigen, of als er een grote groep mee doet...

Stiekem was ik gewoon in slaap gevallen en toen ik wakker werd was het al gesloten :=
Ga nu hier toch ook even mijn verhaal doen.
Heb me inderdaad ook kapot geschaamd voor bepaalde reacties, heb ook meerdere mods mijn excuses aangeboden. Bokkers die eerst heel hard riepen dat weigeren kinderachtig is en vervolgens zelf net zo kinderachtig doen.

Ik ben zelf ongesteelde van mening dat weigeren niet klopt, maar wat er gister is gebeurt, is totaal niet mijn bedoeling geweest toen ik het topic opende.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:53

Dames (voor zover ik zo zie zijn dat het voornamelijk)... Lijkt het jullie geen goed idee om terug te gaan naar het onderwerp. De vraag was of ledenstops zijn toegestaan. Hierop is een duidelijk antwoord gekomen; nee dit is niet toegestaan. Jullie weten nu wat je kunt doen wanneer je het gevoel hebt dat je ergens geweerd wordt; dan tem je en schakel je een moderator in. Bovendien is vanuit het moderatorteam aangegeven regelmatig even een check te doen in de HK en JHK. Dat alles is duidelijk toch?

Niemand heeft iets aan wijzen naar elkaar. Het is gisteren vervelend uit de hand gelopen. Er zijn dingen gezegd die veel beter niet gezegd had kunnen worden en er zijn verschillen van inzicht. Die verschillen van inzicht zullen er wel blijven, maar de regels scheppen daarin duidelijkheid. Iedereen weet nu wat wel en wat niet mag. Dat zijn de Bokt-regels en daar hebben we het met zijn allen mee te doen. Stop alsjeblieft met het over en weer maken van verwijten. Daar wordt niemand beter van en dat helpt bepaald niet. Het komt de sfeer niet ten goede en draagt niet bij aan de beantwoording van de vraag die aan de orde was.

TS heeft aandacht willen vragen voor dit onderwerp. Die aandacht is er nu. Laten we hier vooral serieus meedenken over de kwestie en niet vervallen in een heksenjacht en wijzen met het vingertje.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:54

Ik zal dan voor heel bokt hier even mijn excuus aanbieden. :)
En ja ik meen het serieus en ik hoop ook echt dat het weer kan worden zoals het was.
Ik heb foute dingen gezegd en fout gereageerd op SaSalover die in ons topic wilde komen.
Daar heb ik dan ook wel degelijk spijt van en dat had ik écht niet moeten doen.
Maar op het moment zelf kon ik me dus gewoon echt even niet inhouden, dit is iets waar ik zelf hard aan, aan het werken ben.

Ik hoop dus dat ik een tweede kans krijg om weer net zo actief en gezellig op bokt bezig te kunnen als hiervoor.
Zónder ledenstops en zonder gezeur en woedeaanvallen van mijn kant.
Ik heb hier ook weer van geleerd en ik ben ook maar een mens dus ik maak ook fouten..

Dus bij deze mijn excuus voor iedereen die last van mij heeft gehad!

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:58

xLions schreef:
Ik zal dan voor heel bokt hier even mijn excuus aanbieden. :)
En ja ik meen het serieus en ik hoop ook echt dat het weer kan worden zoals het was.
Ik heb foute dingen gezegd en fout gereageerd op SaSalover die in ons topic wilde komen.
Daar heb ik dan ook wel degelijk spijt van en dat had ik écht niet moeten doen.
Maar op het moment zelf kon ik me dus gewoon echt even niet inhouden, dit is iets waar ik zelf hard aan, aan het werken ben.

Ik hoop dus dat ik een tweede kans krijg om weer net zo actief en gezellig op bokt bezig te kunnen als hiervoor.
Zónder ledenstops en zonder gezeur en woedeaanvallen van mijn kant.
Ik heb hier ook weer van geleerd en ik ben ook maar een mens dus ik maak ook fouten..

Dus bij deze mijn excuus voor iedereen die last van mij heeft gehad!

En jouw pb's over SaSalover
en over mij net?!

Wat voor type ik ben
belachelijk...

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:59

Sansje; komt hier nog een terugkoppeling van?

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 22:59

Wendy, ze heeft haar excuses aangeboden omdat er foute dingen gezegd waren EN dat ze verkeerd heeft gereageerd op SaSaLover.

Ik vind dit juist getuigen van volwassen gedrag en ben alleen maar blij dat ze nu netjes haar excuus aan heeft geboden zonder naar andere mensen te wijzen.

BaileyMix

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:00

Tja wat mij betreft is het 'case closed' en zand erover, het is niet aan ons om jullie te gaan veroordelen. Ik heb het idee dat dit onderwerp altijd uitloopt op ruzies en persoonlijke aanvallen (misschien omdat het ook over JHK gaat?) dus inderdaad weer gewoon on topic lijkt me een strak plan.

Wendy1978

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:01

goldenarrow schreef:
Wendy, ze heeft haar excuses aangeboden omdat er foute dingen gezegd waren EN dat ze verkeerd heeft gereageerd op SaSaLover.

Ik vind dit juist getuigen van volwassen gedrag en ben alleen maar blij dat ze nu netjes haar excuus aan heeft geboden zonder naar andere mensen te wijzen.

Ja, maar ik krijg een pb die niet zo netjes was, ging over mij!

Dus dat vind ik ook niet zo netjes (voor vanavond kon ik haar helemaal niet) :n

maar... ze stuurt er nu wel netjes een pb achteraan met haar excuus
dat dan weer wel :j

ShauniBef

Re: Ledenstops

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:02

Wendy, je wilt niet weten wat voor PBtjes ik kreeg :D

ach, gelukkig lig ik er niet wakker van :)

Hhilde

Wendy1978 schreef:
Ja, maar ik krijg een pb die niet zo netjes was, ging over mij!

Dus dat vind ik ook niet zo netjes (voor vanavond kon ik haar helemaal niet) :n

maar... ze stuurt er nu wel netjes een pb achteraan met haar excuus
dat dan weer wel :j

Hier precies hetzelfde en wat mij betreft ook case closed :j

Eunomia

goldenarrow schreef:

Ik zie inderdaad in wat er fout ging en heb jou zelf nog een persoonlijke PB gestuurd Wendy.

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:03

vuurneon schreef:
Sansje; komt hier nog een terugkoppeling van?

Waarvan bedoel je precies?

De vragen die zijn gesteld zijn beantwoord. De moderators zijn in overleg naar aanleiding van de topics gisteren, dat staat ook in de mededelingen bij de slotjes. Voor nu is dat even de stand van zaken.

goldenarrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:04

Ik PB ook met haar en heb ook uitgelegd wat de verschillen in reageren zijn. Waarom mensen erover doorgaan (het in de slachtofferrol kruipen) en wat ze eraan kon doen om haar excuses aan te bieden. Voor mij is het dan ook goed, misschien zijn er inderdaad dingen gezegd die beter niet gezegd hadden kunnen worden, maar er is wel een excuus gedaan, en dat vind ik dan wel volwassen en helemaal goed.
Wat ze nu met het advies doet is aan haar. Maar ik vind dat we voor nu het onderwerp dit onderwerp af moeten sluiten.

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:04

Een terugkoppeling over de regels en de toepasbaarheid ervan in de HK

San

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:05

Dames nogmaals. Laat het los. Daarnaast als iemand iets via pb naar jou stuurt, heeft het weinig zin om dat dan hier weer openbaar te gaan bespreken. Daarmee laait de boel alleen maar weer op en daar heeft niemand wat aan. Zo kom je in een cirkel terecht waar niemand meer uit komt.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:07

goldenarrow schreef:
Ik PB ook met haar en heb ook uitgelegd wat de verschillen in reageren zijn. Waarom mensen erover doorgaan (het in de slachtofferrol kruipen) en wat ze eraan kon doen om haar excuses aan te bieden. Voor mij is het dan ook goed, misschien zijn er inderdaad dingen gezegd die beter niet gezegd hadden kunnen worden, maar er is wel een excuus gedaan, en dat vind ik dan wel volwassen en helemaal goed.
Wat ze nu met het advies doet is aan haar. Maar ik vind dat we voor nu het onderwerp dit onderwerp af moeten sluiten.

Fijn om dit te horen, ik wil jullie wel vertellen dat ik echt bezig ben met het leren mijn woede binnen te houden.
Er wordt dus wel degelijk aan gewerkt alleen floept alles op internet er iets makkelijker uit dus ging het gisteren even mis.
Ik doe echt mijn best zo rustig en vriendelijk mogelijk te reageren maar soms ontploft de bom in mij en gaat het mis.
Maar zoals gemerkt heb ik daar altijd onwijs veel spijt van.

Agossie

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-10-12 23:08

xLions schreef:
Fijn om dit te horen, ik wil jullie wel vertellen dat ik echt bezig ben met het leren mijn woede binnen te houden.
Er wordt dus wel degelijk aan gewerkt alleen floept alles op internet er iets makkelijker uit dus ging het gisteren even mis.
Ik doe echt mijn best zo rustig en vriendelijk mogelijk te reageren maar soms ontploft de bom in mij en gaat het mis.
Maar zoals gemerkt heb ik daar altijd onwijs veel spijt van.

Dit siert je. _/-\o_