Wendy1978 schreef:xLions, je stuurt mij net een pb dat Sasalover het over voor de trein springen had??
Nu snap ik er nix meer van
Nee ik had het over iemand anders.

Maar laat maar je zal toch niet begrijpen dat dat iemand pijn kan doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xLions schreef:Nee ik had het over iemand anders.![]()
Maar laat maar je zal toch niet begrijpen dat dat iemand pijn kan doen.
vuurneon schreef:Maar mag je in de reguliere HK een jonger lid doorverwijzen naar de JHK? Is dat een geldige afwijzingsreden? 'Je bent 12 en te jong om hier aan deel te kunnen nemen?'
Nouks schreef:vuurneon schreef:Maar mag je in de reguliere HK een jonger lid doorverwijzen naar de JHK? Is dat een geldige afwijzingsreden? 'Je bent 12 en te jong om hier aan deel te kunnen nemen?'
Voor zover ik weet mag je gewoon niemand uitsluiten. Een lid is een lid en alle leden zijn gelijk. Het ene lid mag dus niet bepalen wat het andere lid wel en niet mag. Ik neem aan dat je een meisje van 12 wel mag adviseren dat een topic in de JHK wellicht beter bij haar past, maar afwijzen mag dus niet.
BaileyMix schreef:Iejoorr schreef:Moet ook zeggen dat verschillende mensen niet blij zijn geweest met mijn topic gister.. Mensen die uit pure frustratie van bokt weg zijn gegaan..
Dat was dan niet jouw schuld hoor, jij hebt een keurig netjes topic geopend, en daarna nauwelijks meer greageerd! Dat andere mensen het dan over gingen nemen en zich tot bepaalde niveau's gingen verlagen is dan niet jouw schuld, dat gebeurd altijd als het te persoonlijk wordt voor sommigen, of als er een grote groep mee doet...
xLions schreef:Ik zal dan voor heel bokt hier even mijn excuus aanbieden.
En ja ik meen het serieus en ik hoop ook echt dat het weer kan worden zoals het was.
Ik heb foute dingen gezegd en fout gereageerd op SaSalover die in ons topic wilde komen.
Daar heb ik dan ook wel degelijk spijt van en dat had ik écht niet moeten doen.
Maar op het moment zelf kon ik me dus gewoon echt even niet inhouden, dit is iets waar ik zelf hard aan, aan het werken ben.
Ik hoop dus dat ik een tweede kans krijg om weer net zo actief en gezellig op bokt bezig te kunnen als hiervoor.
Zónder ledenstops en zonder gezeur en woedeaanvallen van mijn kant.
Ik heb hier ook weer van geleerd en ik ben ook maar een mens dus ik maak ook fouten..
Dus bij deze mijn excuus voor iedereen die last van mij heeft gehad!
goldenarrow schreef:Wendy, ze heeft haar excuses aangeboden omdat er foute dingen gezegd waren EN dat ze verkeerd heeft gereageerd op SaSaLover.
Ik vind dit juist getuigen van volwassen gedrag en ben alleen maar blij dat ze nu netjes haar excuus aan heeft geboden zonder naar andere mensen te wijzen.
goldenarrow schreef:Wendy, ze heeft haar excuses aangeboden omdat er foute dingen gezegd waren EN dat ze verkeerd heeft gereageerd op SaSaLover.
Ik vind dit juist getuigen van volwassen gedrag en ben alleen maar blij dat ze nu netjes haar excuus aan heeft geboden zonder naar andere mensen te wijzen.
goldenarrow schreef:Ik PB ook met haar en heb ook uitgelegd wat de verschillen in reageren zijn. Waarom mensen erover doorgaan (het in de slachtofferrol kruipen) en wat ze eraan kon doen om haar excuses aan te bieden. Voor mij is het dan ook goed, misschien zijn er inderdaad dingen gezegd die beter niet gezegd hadden kunnen worden, maar er is wel een excuus gedaan, en dat vind ik dan wel volwassen en helemaal goed.
Wat ze nu met het advies doet is aan haar. Maar ik vind dat we voor nu het onderwerp dit onderwerp af moeten sluiten.
xLions schreef:Fijn om dit te horen, ik wil jullie wel vertellen dat ik echt bezig ben met het leren mijn woede binnen te houden.
Er wordt dus wel degelijk aan gewerkt alleen floept alles op internet er iets makkelijker uit dus ging het gisteren even mis.
Ik doe echt mijn best zo rustig en vriendelijk mogelijk te reageren maar soms ontploft de bom in mij en gaat het mis.
Maar zoals gemerkt heb ik daar altijd onwijs veel spijt van.