Annabel schreef:Nayomie schreef:Had ik erg leuk gevonden, ben volgens de regels helaas te jong
Ik ook.. Nog even wachten dan
en ik ook
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Tallie1979 schreef:Als je ooit ook maar een ban of een OW hebt gehad maak je volgens mij al geen kans meer..Oude koeien worden graag uit de sloot gevist
Ik gaf mij op en had binnen een dag al een dikke afwijzing te pakken.. Ik geef het dus ook maar op voor de toekomst en denk maar zo dat bokt de mensen niet op hun waarde kan schatten!
Bellatrix schreef:Dat is niet waar hoor. Als jij bijvoorbeeld ooit een OW voor bijvoorbeeld praten over downloaden hebt gekregen kan je volgens mij nog best kans maken.
lifaya schreef:Bellatrix schreef:Dat is niet waar hoor. Als jij bijvoorbeeld ooit een OW voor bijvoorbeeld praten over downloaden hebt gekregen kan je volgens mij nog best kans maken.
Ahhhhhlol... Volgens mij kreeg ik die OW in ons topic of niet?
![]()
was inderdaad iets in die richting
en een andere OW vanwege het openbaar maken van prive berichten, van iemand die foto's van mij had bewerkt en volhield dat ik ze dan maar niet op internet had moeten zetten, kan daar nog steeds wel om lachen
Suzanne F. schreef:Nou ik weet niet of je daadwerkelijk zo hard wordt gestraft op een vroegere OW. Ligt denk ik ook aan de reden ervan.
Een ban kan ik me iets bij voorstellen. Dan heb je het wel bont gemaakt en dan begrijp ik dat je minder snel in aanmerking komt als moderator.