[Dienstmededeling] Word jij onze nieuwe collega moderator?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-12 19:36

Annabel schreef:
Nayomie schreef:
Had ik erg leuk gevonden, ben volgens de regels helaas te jong ;)

Ik ook.. Nog even wachten dan :P

en ik ook

Tallie1979

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 09:56

Als je ooit ook maar een ban of een OW hebt gehad maak je volgens mij al geen kans meer.. :D Oude koeien worden graag uit de sloot gevist :D

Ik gaf mij op en had binnen een dag al een dikke afwijzing te pakken.. Ik geef het dus ook maar op voor de toekomst en denk maar zo dat bokt de mensen niet op hun waarde kan schatten! :D

Anoniem

Re: [Dienstmededeling] Word jij onze nieuwe collega moderator?

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:15

Het scheelt..ik wil niet _O-

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 10:44

Nou ik weet niet of je daadwerkelijk zo hard wordt gestraft op een vroegere OW. Ligt denk ik ook aan de reden ervan.
Een ban kan ik me iets bij voorstellen. Dan heb je het wel bont gemaakt en dan begrijp ik dat je minder snel in aanmerking komt als moderator.

HolyPope

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:55

Ik ben nu juist van mening dat als je een ban hebt gehad het je het echt niet bont hoeft te hebben gemaakt. Je moet gewoon zorgen dat je voldoende anti-fans hebt zodat er op ieder berichtje van je getemd kan worden. Er zijn altijd wel moderators te vinden die hier in mee gaan.
En waar gaat het eigenlijk over.....? Beetje politie agentje spelen over mede gebruikers...? Wow kicken!

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 11:56

Tallie1979 schreef:
Als je ooit ook maar een ban of een OW hebt gehad maak je volgens mij al geen kans meer.. :D Oude koeien worden graag uit de sloot gevist :D

Ik gaf mij op en had binnen een dag al een dikke afwijzing te pakken.. Ik geef het dus ook maar op voor de toekomst en denk maar zo dat bokt de mensen niet op hun waarde kan schatten! :D

ik heb ooit wel 2 OW's gehad :=

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:00

Dan kan je het vergeten Lifaya :P

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:01

Dat is niet waar hoor. Als jij bijvoorbeeld ooit een OW voor bijvoorbeeld praten over downloaden hebt gekregen kan je volgens mij nog best kans maken.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:06

Bellatrix schreef:
Dat is niet waar hoor. Als jij bijvoorbeeld ooit een OW voor bijvoorbeeld praten over downloaden hebt gekregen kan je volgens mij nog best kans maken.

Ahhhhh :') lol... Volgens mij kreeg ik die OW in ons topic of niet? :))
was inderdaad iets in die richting :=

en een andere OW vanwege het openbaar maken van prive berichten, van iemand die foto's van mij had bewerkt en volhield dat ik ze dan maar niet op internet had moeten zetten, kan daar nog steeds wel om lachen

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:07

lifaya schreef:
Bellatrix schreef:

Ahhhhh :') lol... Volgens mij kreeg ik die OW in ons topic of niet? :))
was inderdaad iets in die richting :=

en een andere OW vanwege het openbaar maken van prive berichten, van iemand die foto's van mij had bewerkt en volhield dat ik ze dan maar niet op internet had moeten zetten, kan daar nog steeds wel om lachen

Ik verzon maar een voorbeeld maar jij hebt daar dus echt een OW voor gehad? _O-

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 12:10

Moderatoropmerking:
mensen, er zijn wederom offtopic berichten weggehaald, en er is vaker vriendelijk verzocht ontopic te blijven. Voor overige klets is zat gelegenheid in de HK of via pb. Laat dit topic verder een informatieve plek zijn voor mensen die hun vragen willen stellen

branka16

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 15:54

bromfiets schreef:
Tja, ik heb me (lang geleden) wel eens aangemeld, maar dan krijg je geen enkele rectie terug := Nooit meer iets van gehoord...

Hier nog iemand zonder enkele reactie terug te hebben gehad :')

aerdenhout1

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:00

Ik vraag me af of het op deze manier al eens is gebeurd dat er een nieuwe moderator word gevraagt, ik kan het me niet herinneren eigenlijk.

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-12 16:01

ja hoor, al meerdere keren naar mijn weten (althans, er staat me iets van bij dat ik eerder een dergelijk topci heb gezien.

ik kan maar tot 2007 terugzoeken somehow, dus tja. kom niet verder zo ;)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 16:18

Dat is inderdaad al eerder geweest :j

Als je ooit eerder hebt gereageerd en nooit reactie hebt gehad, benader me dan even via PB :)

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-12 16:25

Overigens is het zo dat een OW niet automatisch betekent dat je nooit meer in aanmerking komt. Het hangt er echter wel vanaf waarvoor je OW hebt gehad, hoe lang dat geleden is, en hoe dat zo gekomen is.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 13:41

Binnen wat voor tijd zou je een reactie kunnen verwachten?

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 14:50

@Birgit; als je een pagina terug kijkt kun je denk ik wel het antwoord op je vraag krijgen. :)
Niet zozeer met een exact cijfer, maar wel met de reden(en) waarom het zo lang kan duren.

Birgit__

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 16:37

Muurp schreef:
@Birgit; als je een pagina terug kijkt kun je denk ik wel het antwoord op je vraag krijgen. :)
Niet zozeer met een exact cijfer, maar wel met de reden(en) waarom het zo lang kan duren.

Aha thanks! Ik ben altijd gelijk bang dat ik niet op verzenden heb gedrukt of dat er iets fout is gegaan :+

S123321

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 22:57

Suzanne F. schreef:
Nou ik weet niet of je daadwerkelijk zo hard wordt gestraft op een vroegere OW. Ligt denk ik ook aan de reden ervan.
Een ban kan ik me iets bij voorstellen. Dan heb je het wel bont gemaakt en dan begrijp ik dat je minder snel in aanmerking komt als moderator.

Zou toch wel meevallen, ooit een ban gehad wegens slowchats...en kijk nu...nu zijn er huiskamertopics :D

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:24

Kan je over een paar weken nog steeds solliciteren?
Ik ben momenteel op zoek naar een baan en weet dus niet hoe et er straks uit ziet

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:28

Ik heb ooit ook al eens gereageerd. Maar ook nooit wat op teruggehad. Ging er vanuit dat ze alleen die mensen benadert hebben die wel 'het' geworden zijn.

Hoe zit het trouwens met bijv. om mezelf als voorbeeld te nemen (aangezien ik het ook voor mij bedoel) Ik (momenteel) soms vrij heftig kan reageren in discussies etc. waardoor ik momenteel (nog) niet geschikt ben. Over zeg een jaar ofzo, is dit helemaal niet meer zo (ik ben me hier namelijk van bewust en probeer dit dus ook minder te doen). Kan je dan nog wel weer gewoon mod worden, of wordt je dan nog afgerekend op dat je al jaren daarvoor wél heel 'heftig' kon reageren in topics?

Julia

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:38

Maartje: het is niet zo dat je daar dan nog steeds op 'afgerekend' wordt. Iedereen leert, wordt ouder. Het ligt eraan over wat voor periode die verandering gaat. Wanneer we zien dat iemand al geruime tijd niet betrokken is geraakt bij een rel, of een rel heeft veroorzaakt, komt diegene zeker in aanmerking wanneer de andere gevraagde vaardigheden/eigenschappen aanwezig zijn. :)

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-12 23:45

Waarom,mag een toekomstige mod niet het onderwerp van een rel zijn geweest......ik heb het in et oranje topic ondervonden hoe je dat zonder schuld kan overkomen.
Daar vroeg ik om leuke fotos in bavaria jurk,of andere outfit,en werd prompt voor pedo uitgemaakt....dat je dan de aanvallen netjes afweerd,zou dan in mijn ogen zwaarder moeten wegen dan het feit dat je een rel in je topic hebt.......

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-12 00:51

papagroom, hoe kom je aan die veronderstelling?
Er staat nergens dat je niet het onderwerp van een rel geweest mag zijn. Want inderdaad, in een enkele situatie kan dat je gewoon overkomen. En dat is dan ook geen probleem...

Aanvallen afweren overigens; prima. Maar het blijft altijd beter om de zaak gewoon niet te laten escaleren...