Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Brainless schreef:Ojajoh schreef:En dat is nou ook nog 24 .......
En dat moet zogezegd serieus in het leven staan en genomen worden...
Ik zeg, chromosoompje te kort
Laat haar toch haar lolletje hebben.![]()
Je kan je ook overal aan gaan lopen ergeren.
Het leven is mooier als je mensen laat zijn die ze zijn.
Maar blijkbaar hebben sommige geen/moeilijk inlevingsvermogen.![]()
Oud en sacherijnig kun je altijd nog worden.
Bzoem schreef:Hee Dep ook nog wakker?
Die 50 pagina's waren echt niet grappig meer idd.
En ik snap ook niet waarom mensen toch nog doorgaan als herhaaldelijk gevraagd wordt om te stoppen.
JoyCiej007 schreef:Dat mensen zich hierdoor (en door mij............... hele pagina's; neuh zo kinderachtig ben ik niet, ff paar x uittesten) zó erg laten irriteren en 'het bloed onder de nagels vandaan laten halen', ja sorry dat vind ik gewoon vreselijk grappig. Echt waar
JoyCiej007 schreef:Dat mensen zich hierdoor (en door mij............... hele pagina's; neuh zo kinderachtig ben ik niet, ff paar x uittesten) zó erg laten irriteren en 'het bloed onder de nagels vandaan laten halen', ja sorry dat vind ik gewoon vreselijk grappig. Echt waar
Maakt het toch allemaal uit mensen, 't is 1 april, de mods hebben zichzelf gigantisch veel werk op de hals gehaald en dat is ook echt hun eigen schuld. Juist mooi toch? Mogen ze nog weet-ik-niet hoelang bezig zijn met hun eigen 1 april grap.
Vind ik dan weer grappig.
Abiola schreef:Dus omdat jullie de hele dag onzin kletsen, moet ik maar een dagje niet bokken?
Freggel schreef:Ook mod Elles snapt de grap niet: [PP] Ieder paard heeft een Paard Quotiënt...
Geniaal, gewoon een topic uit 2003 van Heike over paard quotiënt wat uiteraard naar boven gehaald is door hun eigen 1 aprilgrap
Brainless schreef:Ojajoh schreef:En dat is nou ook nog 24 .......
En dat moet zogezegd serieus in het leven staan en genomen worden...
Ik zeg, chromosoompje te kort
Laat haar toch haar lolletje hebben.![]()
Je kan je ook overal aan gaan lopen ergeren.
Het leven is mooier als je mensen laat zijn die ze zijn.
Maar blijkbaar hebben sommige geen/moeilijk inlevingsvermogen.![]()
Oud en sacherijnig kun je altijd nog worden.