Roddels over bokkers

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:12

Karl66 schreef:
In die tijd was ik nog lid van het team en die aannames zijn gewoon volledig uit de lucht gegrepen. Zoals er hier zovaak aannames voorbij komen waar niks van klopt, maar die wel goed bij de één of andere complottheorie passen.

Jij maakt er nu een welles-nietes spelletje van.

Anoniem

Re: Roddels over bokkers

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:15

Het zal ben ik bang altijd een welles-nietes verhaal blijven omdat het nu eenmaal zo is dat een gedeelte van bokt niet toegankelijk is voor de gemiddelde gebruiker.

Ik persoonlijk vind het jammer dat er altijd zoveel twijfel is en er over een doofpot gesproken word. Dan kan het team aangeven dat er geen doofpot is maar aangezien dat niet geloofd wordt door een gebrek in het vertrouwen (waar dat vandaan komt weet ik niet en laat ik verder in het midden) is het denk ik iets waar men het niet over eens zal worden.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:17

Lente, er is toen wel een doofpot geweest, dat is toen allemaal op bokt gemieterd, die mensen hebben een ban gekregen en zijn toen naar een ander forum vertrokken (geen PP, een andere).
Wellicht dat het beheer daarvan geschrokken is en nu meer op de passen let?

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:21

Lente schreef:
Het zal ben ik bang altijd een welles-nietes verhaal blijven omdat het nu eenmaal zo is dat een gedeelte van bokt niet toegankelijk is voor de gemiddelde gebruiker.

Ik persoonlijk vind het jammer dat er altijd zoveel twijfel is en er over een doofpot gesproken word. Dan kan het team aangeven dat er geen doofpot is maar aangezien dat niet geloofd wordt door een gebrek in het vertrouwen (waar dat vandaan komt weet ik niet en laat ik verder in het midden) is het denk ik iets waar men het niet over eens zal worden.

Zolang MP besloten is (wat ik me ergens ook wel weer kan voorstellen) en het team niet op 1 lijn zit (mod A zegt ja, Mod B zegt nee) zal dit zo blijven

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 16:31

Ben ik met je eens Stef. Punt is dat je altijd met mensen en meningen blijft werken. Op vragen waarop het antwoord soms niet heel simpel is wordt soms in mijn ogen te snel gereageerd waardoor onduidelijkheid ontstaat.

Aan de andere kant wordt er op sommige dingen in mijn ogen veel te laat gereageerd. Het zou netjes zijn als op elk topic dat hier op FZ geplaatst wordt in elk geval een soort ontvangstbevestiging komt en hier vervolgens binnen een week op teruggekomen wordt (of sneller als het een acute situatie betreft).

Dat gebeurt op dit moment niet en ik kan me de onvrede daarover zeer goed voorstellen en ik deel hem ook tot op zekere hoogte.

Wat ik wel weet is dat men in de tijd dat ik nog teamlid was wel bezig is geweest om te kijken hoe er adequater gereageerd zou kunnen worden. Hoe dat verder is verlopen weet ik uiteraard niet.

Wat betreft het uitdelen van sancties... Naar mijn weten gebeurt dit nooit zonder onderling overleg.

Ik begrijp de onvrede die in het verleden is ontstaan over de hoeveelheid sancties die zijn uitgedeeld en het gevoel dat er met twee maten gemeten werd. Zelf heb ik het idee dat dit verbeterd is sinds de komst van het nieuwe OW en Bansysteem.

Maar met het schrijven van mijn post realiseer ik me dat we ernstig afdwalen van het oorspronkelijke onderwerp, dus laat ik het hier verder bij laten :)

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 17:24

Lente schreef:

een goede vraag is eerder waarom die twijfel er is. ;)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:09

stef schreef:
Lente schreef:

Zolang MP besloten is (wat ik me ergens ook wel weer kan voorstellen) en het team niet op 1 lijn zit (mod A zegt ja, Mod B zegt nee) zal dit zo blijven

Ik voel me dom, maar wat is MP?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:09

mod praat

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:29

Ayasha schreef:
Lente schreef:

een goede vraag is eerder waarom die twijfel er is. ;)

Omdat door mods individuele sancties niet besproken worden en het dus gemakkelijk is om het éénzijdige verhaal van een bokker te geloven.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:31

Nee Karl... Echt niet.. Nu geef je echt het makkelijkste antwoord dat er is :(:)

"En zij zijn groot en ik ben klein en dat is NIET eerlijk!!!!!! ^) ^)"

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:42

Karl66 schreef:
In die tijd was ik nog lid van het team en die aannames zijn gewoon volledig uit de lucht gegrepen. Zoals er hier zovaak aannames voorbij komen waar niks van klopt, maar die wel goed bij de één of andere complottheorie passen.

ja tuuuuuurlijk

zal ik de bewaarde printscreens even van mijn server afhalen? nooit de moeite genomen er ze af te halen....
dus misschien komen ze nu dan van pas :+

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:50

Mijn hemel, begint dat geleuter over de boktleaks, de bannelingen etc. nu weer helemaal opnieuw?
Ik dacht dat dit topic over Poetsplaats als roddelrubriek ging maar kennelijk zijn er toch nog steeds mensen bij wie het verleden erg hoog zit. Get a life zeg, het is maar internet. En als het je zo dwars zit - voeg je dan bij de plaatpoetsers - daar zul je ongetwijfeld begrip vinden ( al moet ik zeggen dat ik iemand als Kiwiko wel inschat als iemand die in staat is om over dingen heen te groeien!).

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 18:57

roddelen word toch gedaan VOORAL onder vrouwen. je wilt niet weten hoe er soms gepraat word op stal over andere. Vind het zelf altijd spijtig aangezien het niet leuk is voor de andere, ik luister dus altijd maar houd mn mond, geen zin erin mee te doen! Al zou er een probleem zijn en hoor je 2 kanten van t verhaal, ik zou zelf nooit mn mond open trekken over de ander in negatieve zin of ik moet t echt met eigen ogen gezien hebben.
Het hele roddelen is eigenlijk nog niet het ergst, het jammere is dat sommige mensen dat zien als waarheid waardoor je leven (afhankelijk van de roddel) behoorlijk verziekt kan woorden. Zo heb ik al eens gevraagd aan een advocaat en politie of er niet iets tegen 1 bepaalt persoon te ondernemen was omdat ze mn leven echt een hel maakte. Gelukkig is het nu gezakt omdat ze me nu niet ziet, hoop haar dan ook nooit meer tegen te komen, helaas reizen sommige roddels nog steeds rond en heb ik er dus nog steeds soms last van.

Helaas is het op internet niks anders. erg jammer.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:02

Ayasha schreef:
Nee Karl... Echt niet.. Nu geef je echt het makkelijkste antwoord dat er is :(:)

"En zij zijn groot en ik ben klein en dat is NIET eerlijk!!!!!! ^) ^)"

Het is nu eenmaal een gegeven dat de mods geen inhoudelijke informatie geven en dat er dus geen weerwoord komt op het meestal eenzijdige verhaal van een bokker. Dat is de keuze die het beheer gemaakt heeft en die keuze heeft tot gevolg dat complottheorieën niet of nauwelijks tegengesproken kunnen worden. Dit heeft niks met het calimero effect van doen, het is gewoon een feit waar je als mod te accepteren hebt.

Ojajoh, die printscreen betreft ongeveer een 20% van de totale discussie die gevoerd is en ook hier geldt dat je gewoon geen oordeel kan vormen als je de andere 80% niet kent.

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:11

Dat is een feit maar een feit dat geen jota te maken heeft met het wantrouwen in het beheer.

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-03-12 19:14

Ayasha schreef:
mod praat

Ik dacht marktplaats _O-

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:50

Biggers schreef:
Ayasha schreef:
mod praat

Ik dacht marktplaats _O-

:') :D

Bazinga

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 19:57

Laat ik even heel duidelijk zijn over poetsplaats.
Ik ging naar poetsplaats omdat ik op mijn voormalige boktaccount gechanteerd werd door schoonfamilie. Voor mij was de lol weg, want ik zat al vanaf 2005 op mijn boktnaam en ineens was ik mijn identiteit kwijt. Dus ging ik naar poetsplaats, ik dacht om een nieuwe start daar te kunnen maken.
Vergeet het maar!!
Er werd alleen maar geroddeld over Bokt-gebruikers en MODS en wie het irritantste was. Bokt wordt geterroriseerd door Bart en zijn hielenlikkers etc.
Het erge was, ik kon geen een leuk topic vinden, alleen maar zeiken en het hypocriete, dat men doet alsof men weg is van Bokt, waar niks meer aan is,maar ondertussen nog steeds meeleest en vervolgens op poetsplaats in een topic plaats: wat ik nou toch op bokt heb gelezen over die en die, of wat voor een topic er nu toch geopend is en allemaal NEGATIEF! Ik ben weggegaan en nooit meer teruggekomen op POETSPLAATS {:)-:( .

liesjecryos

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:11

Je kunt ook zelf leuke topics aanmaken ;)
Daarbij is er maar zijn er veel meer topics net als op ieder ander forum.
Ik zie vaak zat leuke en egzellige topics voorbijkomen en bij de ITP topics alleen maar leuke en leerzaame dingen te lezen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:20

Ayasha schreef:
Dat is een feit maar een feit dat geen jota te maken heeft met het wantrouwen in het beheer.

Ik zou zeggen kom dan maar met een betere verklaring...

zigranta

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:25

Karl66 schreef:
Ayasha schreef:

Ik zou zeggen kom dan maar met een betere verklaring...

Misschien een idee om daar een nieuw topic over te openen?

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:30

Karl66 schreef:
Ojajoh, die printscreen betreft ongeveer een 20% van de totale discussie die gevoerd is en ook hier geldt dat je gewoon geen oordeel kan vormen als je de andere 80% niet kent.

ach ja het zijn maar 20% harde feiten, tegenover de 0 die jij hier neer zet :roll:

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:34

20% was meer dan genoeg....

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:41

Het beheer zou er, terecht, niet blij mee zijn als ik er inhoudelijk op in zou gaan. En dat betekent dat er alleen een éénzijdige verklaring van een hoofdrolspeler is en iedereen mag helemaal zelf weten of ze die wel of niet geloven.

Gelukkig hoef ik me daar niet meer druk over te maken, want ik begon op het eind als mod wel verschrikkelijke jeuk te krijgen van al die mensen, die verschrikkelijk stoer waren als ze een stoot onder de gordel konden uitdelen, maar opeens niet meer zo stoer waren als ze daar dan een sanctie voor kregen.

Jola

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-12 20:43

Net als jij nu Karl? Niet meer zo stoer, bang voor een sanctie?