Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
astridh"]
[quote="flair schreef:Neem maar van mij aan dat er geroddelt word
Zep schreef:Roddelen gebeurt niet echt op MP, dat kan ik je verzekeren.
Citaat:Het is alleen moeilijk om als een team besluiten te nemen, en het komt nog wel eens voor dat besluiten niet eens via MP worden genomen, maar genomen worden en dan op MP gemeld, en dan op FZ gemeld. En dat is m.i. niet de juiste procedure.
Citaat:Bokt is zo groot geworden dat het vrijwel niet meer te doen is om het allemaal onderling te regelen zoals dat vroeger kon. Als je het echt goed wilt doen zul je een bestuursvorm moeten vinden waarin inspraak mogelijk is, bezwaarprocedures zijn opgenomen etc. Daar is in het verleden door wijze mannen al veel over nagedacht mbt staten, dus het is nu een kwestie van een juiste vorm voor bokt vinden.
Margreet schreef:Ik ga me nu op glad ijs begeven, maar ik wil het toch kwijt:
Ik vind RT een heel interessant forum, maar ik plaatste er eigenlijk nooit meer iets de laatste tijd (en al helemaal niet in discussies) omdat ik me onevenredig streng op m'n vingers gekeken voelde... Dat kon nu wel eens gaan veranderen denk ik.
De reden laat zich raden.
Meer wil ik er niet over zeggen.
orri schreef:Ik vind dit ook weer een typisch staaltje bokt, als Margreet dit zo heeft ervaren, dan is dat toch haar recht? waarom moeten er dan mensen overheen vallen? Is eerlijkheid alleen toe gestaan in het juiste straatje?