Achter de schermen

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 09:51

VivaLaVida schreef:
Ach. Sommige mensen zitten op bokt om van te leren, sommigen omdat ze botweg niks beters te doen hebben.

Niet dat dat een probleem is.

Anoniem

Re: Achter de schermen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:35

Oh nee hoor ieder zo zn eigen (geen :P) leven

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 11:36

Zo is het maar net :P

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 12:47

Electra, volgens mij is er weinig mis met deze discussie en de vraag die jij stelde. Er is een fout gemaakt, waardoor er een bericht voor de schermen kwam te staan, die de wenkbrauwen deed fronsen. Het ging niet persoonlijk over één bokker en dan heeft het ook weinig zin om per PB om opheldering te gaan vragen en dan is een topic op FZ de juiste plek om te kijken wat er aan de hand is. Volgens mij is de gegeven uitleg van het team voor de meeste mensen duidelijk en dat het om een storm in een glas water gaat. Ik zie het hilarische er dus ook niet echt in.

Professor schreef:
Karl66 schreef:
Op Bokt is ervoor gekozen om voor een deel gewoon strakke regels te hebben die voor iedereen op heel Bokt gelden en daarnaast wordt er per tabblad of forum geprobeerd om gericht op dat onderdeel te modereren. Dat betekent dat er op EA heel anders gemodereerd wordt dan op JH of de HK om een paar voorbeelden te noemen. Dat wil niet zeggen dat het overal perfect gaat en dat er geen fouten gemaakt worden, of dat dingen niet zo werken, zoals je graag zou willen. Maar die maataanpak is er zeker.

Wat er naar mijn gevoel vooral zwartwit op Bokt is, dat het altijd aan de tegenpartij en die domme, veel te jonge mods ligt. Als mensen gewoon weigeren om kritisch naar zichzelf en hun manier van reageren te kijken, dan ligt dat meestal niet aan de mods of de tegenpartij. Als je (zeker als het regelmatig gebeurt) op lijstjes achter de schermen voorkomt, dan kan je natuurlijk de mods van complotten beschuldigen en zeggen dat ze alleen maar zwartwit kunnen denken zonder naar de context te kijken. Maar dan is het echt veel zinniger om naar je eigen gedrag te kijken. En ook hier geldt, wie de schoen past, trekke hem aan.

Denkt u nu werkelijk dat u onpartijdig bent?

Volgens mij ben ik geen partij in deze discussie, dus ik snap het doel van deze vraag niet helemaal. Natuurlijk heb ik, net als ieder ander in dit topic een mening over het beleid op Bokt en over de manier waarop mensen met elkaar omgaan. Die mening kleurt mijn reacties en dat maakt mij subjectief, net zo als alle andere mensen in dit topic, vanuit hun mening ook subjectief zijn. Maar volgens mij is het nog steeds het idee achter zo'n discussie dat mensen vanuit hun eigen mening en vanuit verschillende invalshoeken hun reactie kunnen geven.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:06

Karl66, u was toch eerst ook groen?

Er gaat een verhaal dat u zwart geworden bent om te infiltreren in de zwarte brij :j
Om het verhaal van opsporing, doorgestoken kaart, intriges en vals spel nog wat gecompliceerder te maken :')

Dus in die context snap ik wel dat de professor twijfels heeft bij uw (on)partijdigheid.

:=

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:08

Karl als onze infiltrant := :')

Wat jammer, nu is hij ontmaskerd :\

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:14

Ik ben zwart geworden om te infiltreren _O-

Hebben ze er ook gelijk bij verteld dat ik eigenlijk bij de BVD werk?

Het moet niet veel gekker worden met de complot theorieën. Bokt is een forum en het team probeert om dat forum zo goed mogelijk te laten draaien. Maar als je denkt dat ze daar infiltratietechnieken voor nodig hebben, dan ben je denk ik redelijk van het padje...

Oh en voor de mensen die zich afvragen waar ik de komende dagen ben. Dan volg ik een cursus marteltechnieken bij de CIA om dissidente bokkers nog beter aan te kunnen pakken _O-

papagroom

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:17

Karl66 schreef:
Ik ben zwart geworden om te infiltreren _O-

Hebben ze er ook gelijk bij verteld dat ik eigenlijk bij de BVD werk?

Het moet niet veel gekker worden met de complot theorieën. Bokt is een forum en het team probeert om dat forum zo goed mogelijk te laten draaien. Maar als je denkt dat ze daar infiltratietechnieken voor nodig hebben, dan ben je denk ik redelijk van het padje...

Oh en voor de mensen die zich afvragen waar ik de komende dagen ben. Dan volg ik een cursus marteltechnieken bij de CIA om dissidente bokkers nog beter aan te kunnen pakken _O-

En vergeet dan vooral niet om papagroom en andere overlopers naar poetsplaats aantepakken.

piepenfiets

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:18

Wat incorrect om Zooist van het padje te noemen,mag dat?

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:18

Wat ik me afvraag:

Wat is in 's hemelsnaam een BrulPB? (ik krijg er allerlei gedachtes bij, maar wat is het echt)
En wat is een OW?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:22

Die brul-pb is een benaming die we eigenlijk nooit gebruiken. In dit geval bedoelde we een hele stevige pb van "dit is de allerlaatste waarschuwing, je bent al te ver gegaan en een volgende keer is de kans groot dat het niet alleen bij een pb blijft". Maar dan in strenge bewoordingen, daarom hadden we er de naam "brul" aan gegeven.

Edit: OW is een Officiële Waarschuwing, uitleg daarover staat in http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_g ... ls_houd.3F.

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:28

piepenfiets schreef:

Ik heb niet het idee dat Karl met zijn opmerking Zooist direct aanspreekt?
Zooist geeft ook nergens aan dat zij van mening is dat Karl op zwart is gegaan als infiltrant, enkel dat er een verhaal is dat...

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:31

Thanks piep... ik ben het eigenlijk wel gewend :')

Karl, vlieg jij morgen ook met de zwarte airbus? Leuk, kunnen we meeten. Ik mag ook de marteltraining volgen. ~~}>

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:50

Neonlight schreef:
Die brul-pb is een benaming die we eigenlijk nooit gebruiken. In dit geval bedoelde we een hele stevige pb van "dit is de allerlaatste waarschuwing, je bent al te ver gegaan en een volgende keer is de kans groot dat het niet alleen bij een pb blijft". Maar dan in strenge bewoordingen, daarom hadden we er de naam "brul" aan gegeven.

Edit: OW is een Officiële Waarschuwing, uitleg daarover staat in http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_g ... ls_houd.3F.

:D

Ik dacht..het is groen en het brult: http://nl.wikipedia.org/wiki/Brulkikker

Hahaha...bedankt voor je antwoord. Ik heb weer wat geleerd. :D

Dribbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:51

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:52

Toch nog humor :')

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:53

Altijd :D

_Hyperion_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 13:57

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:46

piepenfiets schreef:

Je hebt gelijk, al was het niet zozeer tegen Zooist bedoeld, als wel tegen de mensen die dit soort paranoide bedenksels de wereld in brengen. Op zich is het gewoon heel lachwekkend, maar tegelijkertijd tekent het de sfeer waarin een aantal mensen naar het team kijken. Op het moment dat je je zover in een virtuele wereld laat meeslepen, wordt het echt tijd om wakker te worden en weer eens contact met de gewone wereld te krijgen.

Maar tegelijkertijd bevestigt het ook weer mijn eerdere opmerkingen in dit topic. Het is natuurlijk veel gemakkelijker om die sneaky mods de schuld van een OW te geven, die infiltreren zelfs om je aan een OW te helpen, zodat ze van je af zijn. Terwijl de werkelijkheid gewoon heel simpel is. Op het moment dat jij je op een normale manier op Bokt gedraagd en je aan een aantal basale fatsoensregels houdt, dan kom je op geen enkel lijstje voor, krijg je geen sancties en zeker geen BOT. Welk belang hebben mods erbij om iemand die zich normaal gedraagt van Bokt te schoppen? Geen enkel. De enige die verantwoordelijk is voor sancties ben jezelf. En hier geldt ook weer wie de schoen past, trekke hem aan.

Zooist, als undercover Boktmod, word ik natuurlijk met Obama zijn eigen vliegtuig opgehaald :j

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:52

Tsssssss >;)

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 14:55

Ik ben blij dat het topic nu wel hilarisch is geworden :D
Infiltraties en marteltechnieken? Dat hoort thuis is het topic over huurmoordenaars ;)

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:57

Link?

rocymax

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 14:58

:')

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 15:03

Vjestagirl schreef:
Oh, maar ik ga er vanuit dat ik op een lijstje sta van negatievelingen, mensen die hun mening kloterig verwoorden en mensen die zich te ver laten gaan in een discussie. Vind k ook prima. If not: ook prima.

Wat er zo hilarisch aan is? Dat mensen doen alsof hun wereld vergaat, alsof de mods de bron zijn van al kwaad in hun leven en daardoor zelfs niet eens meer kunnen zien dat de betreffende mod al een aantal keer haar excusses heeft aangeboden. Schitterend voorbeeld van de menselijke geest @ work.

@Electra: als je vind dat ik te weinig paardgerelateerde topics open kun je het ook gewoon zeggen. Nee, ik zocht op dat moment niet serieus een huurmoordenaar, hoewel t best practisch zou zijn soms om iemand te hebben.
En ook de theoretische achtergrond informatie krijg ik van mijn instructrice, dat is het voordeel van niet bezuinigen op les.

Jij legt mij dingen in de mond, die ik niet zeg. Jij hoeft van mij geen paardgerelateerde topics te openen, maar dit is een paardenforum.
Dus ik hecht meer leeswaarde aan een topic over bijv. klassieke dressuur als aan een topic over het tikken tegen vissenkommen ;) .

Het was een serieuze vraag van mij over genoemd topic en als jou (en anderen) dat niet boeit, blijf dan weg uit dit topic en ga verder met al jouw IMO nutteloze topics.
En PB me maar naam en tel.nr. van jouw instructrice, die klinkt nl. als de ideale juf +:)+

Electra63

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-11 15:06