VivaLaVida schreef:Ach. Sommige mensen zitten op bokt om van te leren, sommigen omdat ze botweg niks beters te doen hebben.
Niet dat dat een probleem is.
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Professor schreef:Karl66 schreef:Op Bokt is ervoor gekozen om voor een deel gewoon strakke regels te hebben die voor iedereen op heel Bokt gelden en daarnaast wordt er per tabblad of forum geprobeerd om gericht op dat onderdeel te modereren. Dat betekent dat er op EA heel anders gemodereerd wordt dan op JH of de HK om een paar voorbeelden te noemen. Dat wil niet zeggen dat het overal perfect gaat en dat er geen fouten gemaakt worden, of dat dingen niet zo werken, zoals je graag zou willen. Maar die maataanpak is er zeker.
Wat er naar mijn gevoel vooral zwartwit op Bokt is, dat het altijd aan de tegenpartij en die domme, veel te jonge mods ligt. Als mensen gewoon weigeren om kritisch naar zichzelf en hun manier van reageren te kijken, dan ligt dat meestal niet aan de mods of de tegenpartij. Als je (zeker als het regelmatig gebeurt) op lijstjes achter de schermen voorkomt, dan kan je natuurlijk de mods van complotten beschuldigen en zeggen dat ze alleen maar zwartwit kunnen denken zonder naar de context te kijken. Maar dan is het echt veel zinniger om naar je eigen gedrag te kijken. En ook hier geldt, wie de schoen past, trekke hem aan.
Denkt u nu werkelijk dat u onpartijdig bent?
Karl66 schreef:Ik ben zwart geworden om te infiltreren![]()
Hebben ze er ook gelijk bij verteld dat ik eigenlijk bij de BVD werk?
Het moet niet veel gekker worden met de complot theorieën. Bokt is een forum en het team probeert om dat forum zo goed mogelijk te laten draaien. Maar als je denkt dat ze daar infiltratietechnieken voor nodig hebben, dan ben je denk ik redelijk van het padje...
Oh en voor de mensen die zich afvragen waar ik de komende dagen ben. Dan volg ik een cursus marteltechnieken bij de CIA om dissidente bokkers nog beter aan te kunnen pakken
Neonlight schreef:Die brul-pb is een benaming die we eigenlijk nooit gebruiken. In dit geval bedoelde we een hele stevige pb van "dit is de allerlaatste waarschuwing, je bent al te ver gegaan en een volgende keer is de kans groot dat het niet alleen bij een pb blijft". Maar dan in strenge bewoordingen, daarom hadden we er de naam "brul" aan gegeven.
Edit: OW is een Officiële Waarschuwing, uitleg daarover staat in http://www.bokt.nl/wiki/Bokt:Help#Wat_g ... ls_houd.3F.
Dribbel schreef:Ik dacht meer hier aan: http://nl.wikipedia.org/wiki/Magische_v ... #Brulbrief
piepenfiets schreef:Wat incorrect om Zooist van het padje te noemen,mag dat?
Vjestagirl schreef:Oh, maar ik ga er vanuit dat ik op een lijstje sta van negatievelingen, mensen die hun mening kloterig verwoorden en mensen die zich te ver laten gaan in een discussie. Vind k ook prima. If not: ook prima.
Wat er zo hilarisch aan is? Dat mensen doen alsof hun wereld vergaat, alsof de mods de bron zijn van al kwaad in hun leven en daardoor zelfs niet eens meer kunnen zien dat de betreffende mod al een aantal keer haar excusses heeft aangeboden. Schitterend voorbeeld van de menselijke geest @ work.
@Electra: als je vind dat ik te weinig paardgerelateerde topics open kun je het ook gewoon zeggen. Nee, ik zocht op dat moment niet serieus een huurmoordenaar, hoewel t best practisch zou zijn soms om iemand te hebben.
En ook de theoretische achtergrond informatie krijg ik van mijn instructrice, dat is het voordeel van niet bezuinigen op les.
Zooist schreef:Link?