Air schreef:Het is maar waarover je kan mierenneuken.....
Dat 1 woord van de censuur niet naar je zin is..
Het is maar waarover je kan mieren'neuken' (HÉ! JE GEBRUIKT HET WOORD ZELF OOK

Dat 1 woord van de niet-censuur niet naar je zin is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Hhilde schreef:Air schreef:Het is maar waarover je kan mierenneuken.....
Dat 1 woord van de censuur niet naar je zin is..
Het is maar waarover je kan mieren'neuken' (HÉ! JE GEBRUIKT HET WOORD ZELF OOK)
Dat 1 woord van de niet-censuur niet naar je zin is.
stef schreef:HeleneDas schreef:Het is geen scheldwoord en ik heb liever dat iemand de hele dag n euken zegt dan kanker!
Wat is dat nou voor een krom vergelijk
stef schreef:Dus puur en alleen omdat JIJ er geen problemen mee hebt wordt ie uit het filter gevist
stef schreef:Klopt, en meer mensen vinden dat niet. Normaal komt het dan het zinnetje "we gaan het achter de schermen bespreken", maar een beslissing zo out of the blue is lichtelijk uniek te noemen
stef schreef:Totaal niet mee eens is overdreven, maar van mij mag ie blijven staan. Ben verder nogal verbaasd van een beslissing zomaar zonder overleg, niet gewend.
stef schreef:Ik snap eigenlijk heel de discussie over het woord neuken niet op een paardenforum, maar dat zal dan wel weer aan mij liggen.
Helenedas, Kanker censureren is lastig, ja, er zijn mensen die het als scheldwoord gebruiken, maar het is gewoon een verschrikkelijke ziekte, en als je dat gaat censureren krijg je hele rare serieuze berichten. Daarnaast zie ik kanker in basis ook niet als scheldwoord, dus zou er geen censuur op hoeven.
Punt is, in mijn ogen, voor mensen die problemen hebben met de censuur is er de mogelijkheid om de censuur uit te zetten. Maar nee, er wordt gehoor gegeven aan de mensen die er geen moeite mee hebben door het woord eruit te halen, en de mensen die er wel moeite mee hebben, die moeten het maar uitzoeken? Waarom deze maatregel? Dat ontgaat me echt volledig.
Antwoord van mod of eline zou fijn zijn
stef schreef:Waar zeg ik dan dat jij zegt dat de censuur eraf moest? Ik vraag duidelijk naar een reactie van een mod/eline
stef schreef:idd, wat dat is wat me zo bevreemd. Er is voor mensen die zich irriteren aan de censuur, of het simpelweg onzin vinden, de mogelijkheid de censuur uit te zetten. En dat er zo out of the blue ineens een beslissing wordt genomen terwijl normaal alles 86 x overlegd moet worden binnen het team klopt ook van geen kant
stef schreef:nee, ik stuur eline geen pb, ik heb erop getemt (paar dagen terug) en we wachten rustig af.
Wat jij ervan vind kan me verder niet zo heel erg veel boeien eerlijk gezegt