__danielle__ schreef:*duikt heel snel onder stoel nadat ze dit bericht verstuurd heeft*
Heb alle topics of FZ meegelezen, me er nooit in gemengd maar ga het nu toch doen.
Prrrr, ik snap dat het heel erg lastig is om "zuigen" te bestraffen. Inderdaad zoals Berdien zegt, het net niet over de grenzen gaan, maar wel continu het bloed bij anderen onder de nagels vandaan trekken. Dat daar geen vast beleid aan vast zit snap ik, maar.....
Het moge nu toch onderhand bij het team ook wel duidelijk zijn wie hier de "zuigers" zijn? En iedereen heeft hier de mogelijkheid om zijn mening te vertellen, maar het kan toch nooit de bedoeling zijn dat half bokt op zijn vingers moet gaan zitten als bepaalde personen weer een reactie hebben neergezet omdat ze anders een OW of ban oplopen?
Ontvang die seinen eens... Wat mij betreft hoeven deze gebruikers echt niet geband te worden, maar er worden wel eens OW's uitgedeeld doordat jullie in berichten bijvoorbeeld een vete zien die in stand gehouden wordt maar als je objectief dat ene bericht bekijkt er niets OW-waardigs aan is.. Doe dat bij deze gebruikers ook eens, dat context lezen. Misschien opent dat jullie ogen.
Om maar terug te komen op waar het topic om draait, wat is gefundeerde en ongefundeerde kritiek? Tja, lastig. Maar als er 1 iemand is die hier gefundeerd reageert is dat volgens mij stef.. en dat zelfs die nu min of meer "uit haar slof schiet" (noem het maar zo, sorry stef als je dat zelf niet zo ziet) dan moet dat toch bij het team de ogen openen dat er hier echt iets niet gaat zoals het zou moeten gaan...
Waarheid als een koe. Heb dat ook paar keer geprobeerd aan te geven. Ik weet dat je het beestje niet bij de naam mag noemen maar er zijn er zeker twee die zulk gedrag vertonen. Ik heb geen persoonlijke vete met deze personen, maar ze zijn minstens net zo verantwoordelijk voor het feit dat een topic op slot moet. Mij valt het op het deze personen vaak net doen of hun neus bloedt, of de onschuldige uithangen maar ondertussen zulke opmerking maken dat veel bokkers daar geirriteerd, boos op gaan reageren.
En dat is nu precies wat in mijn ogen is het 'bumperkleven' gedrag wat Eline poos geleden beschreef. Het wekt onnodige ergenissen, en negatief sfeermakend gedrag bij andere bokkers. Ondertussen gaan ze vrolijk verder. Dat klopt niet. Daar zit een angel die niet echt aangepakt wordt.