Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
manic schreef:Nou weet ik toevallig best iets van virusen, backdoors, trojans, etc en ik kan je vertellen dat je best wat technische skills nodig hebt om zo gericht een computer (een Mac zelfs, waarvoor exploits moeilijker te vinden zijn) over te nemen en te misbruiken zonder dat de gebruiker dat merkt. Ik trek ernstig in twijfel dat iemand hier op bokt die kennis in huis heeft.
Wel grappig om te zien trouwens dat MDH eerder geen idee had waar dit over ging en nu ook vraagtekens bij het hele gebeuren plaatst.
manic schreef:Nou weet ik toevallig best iets van virusen, backdoors, trojans, etc en ik kan je vertellen dat je best wat technische skills nodig hebt om zo gericht een computer (een Mac zelfs, waarvoor exploits moeilijker te vinden zijn) over te nemen en te misbruiken zonder dat de gebruiker dat merkt. Ik trek ernstig in twijfel dat iemand hier op bokt die kennis in huis heeft.
Wel grappig om te zien trouwens dat MDH eerder geen idee had waar dit over ging en nu ook vraagtekens bij het hele gebeuren plaatst.
Juut schreef:Ik ben zelf eens onterecht van een forum gebanned (nou ja...onterecht...ik was het niet eens met het beleid van beheerster om mensen zonder waarschuwing van haar forum te bannen op het moment dat ze het niet volmondig met haar eens waren, en heb dit aangegeven) Ja; dat raakt, en zeker weten dat je dan gerechtigheid wilt! Want het gevolg van een ban of bot aan je broek is wel dat mensen jóu raar aankijken, vooral als er als uitleg niet kloppende of vage verhalen komen. Nou had ik daar verder geen last van, maar Runningkawa en Kiwiko hebben beiden klanten in het paardengebeuren, en dan wordt het even anders.
Als daar dan een tweede partij bij komt kijken die niet wordt aangesproken op dezelfde feiten...oei, dan was ik ook geploft