Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
upendo schreef:maikeltje schreef:Nee sorry, ik formuleer het verkeerd. Het is niet haar beslissing geweest om te stoppen echter is het wel haar beslissing geweest om zich erbij neer te leggen. En de reden die hierboven genoemd wordt zal in die beslissing om zich erbij neer te leggen wel hebben meegespeeld.
Als een heel "bedrijf" jou eruit wil werken denk ik niet dat je veel kans maakt als je hier tegenin gaat.
maikeltje schreef:Maar wie zegt dat dat zo is? Ik lees dat nergens maar dat zal wel aan mij liggen.
Misschien zijn er wel meer dingen achter de schermen voorgevallen en is de reden dat ze Nessah hebben gevraagd te stoppen anders dan wat hier allemaal geschreven en gespeculeerd wordt.
.
maikeltje schreef:Maar wie zegt dat dat zo is? Ik lees dat nergens maar dat zal wel aan mij liggen.
Misschien zijn er wel meer dingen achter de schermen voorgevallen en is de reden dat ze Nessah hebben gevraagd te stoppen anders dan wat hier allemaal geschreven en gespeculeerd wordt.
Ik heb het verhaal van de kant van het beheer niet gelezen, niemand hier.
En toch heeft ieder verhaal twee kanten. En ik persoonlijk ga geen oordeel vellen over een verhaal waar ik maar een kant van lees.
Dus rest mij niets anders te zeggen dan: bedankt Nessah voor je inzet en je tijd.
En toch heeft ieder verhaal twee kanten. En ik persoonlijk ga geen oordeel vellen over een verhaal waar ik maar een kant van lees.
Dus rest mij niets anders te zeggen dan: bedankt Nessah voor je inzet en je tijd.
Fiffill schreef:Oh het kan natuurlijk van alles zijn, maar ik vind dat er te vaag over wordt gedaan. Laat of niets weten, of alles, en niet alleen vage toespelingen. Wees dan gewoon duidelijk (en dan bedoel ik niet Nessah, voor wiens openheid ik respect heb, maar het team). Het hoeft ook niet meteen enorm negatief nieuws te zijn, maar die indruk wordt wel gewekt door vaag gedoe. En zeker omdat het de laatste tijd al niet helemaal lekker loopt qua verhoudingen team/users.
Een verhaal heeft altijd twee kanten. Maar juist door het vaag te houden krijg je alleen maar meer gespeculeer.
easygoing schreef:maikeltje schreef:Maar wie zegt dat dat zo is? Ik lees dat nergens maar dat zal wel aan mij liggen.
We lezen het ware verhaal van het beheer niet omdat ze de ballen niet hebben om het te vertellen.
Waarom ze de ballen niet hebben? Omdat ze dan daar de mand vallen zo simpel ligt het.
Nu zal ik ook wel weer op mn vingers getikt gaan worden door de hogere heilige kringen en ik kan je vertellen dat kan me werkelijk waar geen reet meer schelen.
Kontelikkerij doe ik niet aan Punt.
Nessah, ik vind het super van je dat je je mening en gevoel zo op bokt zet.
Jammer dat het beheer jouw waarde als mod niet inziet maar dat is hun tekortkoming.
Neonlight schreef:Easygoing, als er op een bedrijf iemand ontslagen wordt wordt ook nooit aan het personeel medegedeeld waarom die persoon ontslagen is.
Net zoals wij ook nooit aan derden vertellen over sancties aan gebruikers, zo zal het beheer en de hoofdmods ook niet hun kant van het verhaal vertellen. Niet met het team, en ook niet met de bokkers. Dan zou het pas meten met 2 maten zijn.
En zo hoort het ook. Het zijn onze zaken niet. Dit is tussen Agnes en het beheer en de hoofdmods.
chevax schreef:Ik vind dat het het beheer siert dat ze, ondanks de negatieve reacties hier, het standpunt hebben dat hetgeen tussen Nessah en beheer/HM's is besproken, ook tussen die groep blijft.
chevax schreef:Ik vind dat het het beheer siert dat ze, ondanks de negatieve reacties hier, het standpunt hebben dat hetgeen tussen Nessah en beheer/HM's is besproken, ook tussen die groep blijft.
upendo schreef:chevax schreef:Ik vind dat het het beheer siert dat ze, ondanks de negatieve reacties hier, het standpunt hebben dat hetgeen tussen Nessah en beheer/HM's is besproken, ook tussen die groep blijft.
Het zou ze nog meer sieren als er eindelijk eens openheid kwam.
Dan denk ik dat er een hele grote hobbel genomen is, nu maak je de afstand tussen beheer en "gewone" users alleen maar groter.
Hoe heette dat ook alweer? Plebs.. Nog wat?
upendo schreef:Nee, ik heb mijn mening niet klaar.
Ik vind het hele verhaal alles bij elkaar vaag.
Daarom zou ik het fijn vinden als het beheer gewoon eens zou zeggen hoe de vork in de steel zit.
Nee, bevooroordeeld ben ik niet.
Jij ook niet?