Ik ben gevraagd om te stoppen..

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:54

Vreemde situatie, tegenwoordig heb ik zo een vreemd gevoel over bokt.
Alsof het soms zo een maatschappelijk experiment wordt, waar een groep geheel eigen wereld creert in de niet altijd positieve zin (voorgaande topics zeggen genoeg).
Gelukkig maken de gebruikers het nog altijd super fijn

Maar goed genoeg over gezegd, en genoeg slotjes en mesthoop als gevolg!

Welkom terug in het zwart!
Laatst bijgewerkt door lesilla op 14-12-10 14:56, in het totaal 1 keer bewerkt

Nessah

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-10 14:55

Lieve mensen,
Ik schrok me dood toen ik met net aanmelde.. 62 pbtjes!! Ik ga hier morgen even voor zitten. Dan kan ik ze rustig beantwoorden. En ja, ik denk dat mijn vriendschap met kim en het feit dat ik het achter de schermen voor haar opgenomen wel een rol gespeeld heeft. Er zijn nl meerdere oud mods die een mod break nemen omdat er iets niet goed gaat. Maar ik wil er geen rel van maken. Ik ben alleen teleurgesteld omdat ik van alle kanten hoor dat ik goed werk heb gedaan,en dat er veel mods zijn die in mn pb box hangen maar waar van het grootste gedeelte niet open en bloot het durft op te nemen. Dat vind ik jammer. Ik vind dat je als team elkaar hoort te steunen in slechte tijden en dan niet iemand de rug toe keren. Maar he mensen.. Het is wel maar internet he,ik maak me er verder niet onnodig druk om.. Beter als niemand dat doet. Geniet lekker van het echte leven! Wel bedankt voor alle lieve woorden en pbtjes. Doet me goed!

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:57

upendo schreef:
maikeltje schreef:
Nee sorry, ik formuleer het verkeerd. Het is niet haar beslissing geweest om te stoppen echter is het wel haar beslissing geweest om zich erbij neer te leggen. En de reden die hierboven genoemd wordt zal in die beslissing om zich erbij neer te leggen wel hebben meegespeeld.

Als een heel "bedrijf" jou eruit wil werken denk ik niet dat je veel kans maakt als je hier tegenin gaat. ;)

Maar wie zegt dat dat zo is? Ik lees dat nergens maar dat zal wel aan mij liggen.

Misschien zijn er wel meer dingen achter de schermen voorgevallen en is de reden dat ze Nessah hebben gevraagd te stoppen anders dan wat hier allemaal geschreven en gespeculeerd wordt.

Ik heb het verhaal van de kant van het beheer niet gelezen, niemand hier.
En toch heeft ieder verhaal twee kanten. En ik persoonlijk ga geen oordeel vellen over een verhaal waar ik maar een kant van lees.

Dus rest mij niets anders te zeggen dan: bedankt Nessah voor je inzet en je tijd.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:58

Fijn dat je je er verder niet druk om kunt maken :) het is idd maar internet. Maar voor iedereen met een beetje verstand is het wel duidelijk dat er meer achter zit, zoveel mods die een break nemen en die worden er niet uitgeschopt... ;)

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 14:59

En dit bevestigd mijn eerdere posts. Zo'n integer persoon ben ik dus niet. ;)

Fijn dat je je verhaal open en bloot durft te melden, Nessah. Ik wens je veel succes verder in zwart en hoop dat het opgelost wordt.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:01

maikeltje schreef:
Maar wie zegt dat dat zo is? Ik lees dat nergens maar dat zal wel aan mij liggen.

Misschien zijn er wel meer dingen achter de schermen voorgevallen en is de reden dat ze Nessah hebben gevraagd te stoppen anders dan wat hier allemaal geschreven en gespeculeerd wordt.

.

Lees even een post je zou ik zeggen.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:02

maikeltje schreef:

En toch heeft ieder verhaal twee kanten. En ik persoonlijk ga geen oordeel vellen over een verhaal waar ik maar een kant van lees.

Dus rest mij niets anders te zeggen dan: bedankt Nessah voor je inzet en je tijd.

Oh het kan natuurlijk van alles zijn, maar ik vind dat er te vaag over wordt gedaan. Laat of niets weten, of alles, en niet alleen vage toespelingen. Wees dan gewoon duidelijk (en dan bedoel ik niet Nessah, voor wiens openheid ik respect heb, maar het team). Het hoeft ook niet meteen enorm negatief nieuws te zijn, maar die indruk wordt wel gewekt door vaag gedoe. En zeker omdat het de laatste tijd al niet helemaal lekker loopt qua verhoudingen team/users.
Een verhaal heeft altijd twee kanten. Maar juist door het vaag te houden krijg je alleen maar meer gespeculeer.

easygoing

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:02

maikeltje schreef:

We lezen het ware verhaal van het beheer niet omdat ze de ballen niet hebben om het te vertellen.
Waarom ze de ballen niet hebben? Omdat ze dan daar de mand vallen zo simpel ligt het.

Nu zal ik ook wel weer op mn vingers getikt gaan worden door de hogere heilige kringen en ik kan je vertellen dat kan me werkelijk waar geen reet meer schelen.
Kontelikkerij doe ik niet aan Punt.

Nessah, ik vind het super van je dat je je mening en gevoel zo op bokt zet.
Jammer dat het beheer jouw waarde als mod niet inziet maar dat is hun tekortkoming.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:04

Ik heb heel veel respect voor Nessah dat ze hier zo open en eerlijk is,.....daar kunnen er nog heel wat van leren!
Als iedereen hier nu eens een voorbeeld aan nam zouden we een heel stuk beter met elkaar door een deur kunnen en zouden speculaties niet meer nodig zijn.
Nessah.....ik vind je een kanjer!

Poeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:07

Fiffill schreef:
Oh het kan natuurlijk van alles zijn, maar ik vind dat er te vaag over wordt gedaan. Laat of niets weten, of alles, en niet alleen vage toespelingen. Wees dan gewoon duidelijk (en dan bedoel ik niet Nessah, voor wiens openheid ik respect heb, maar het team). Het hoeft ook niet meteen enorm negatief nieuws te zijn, maar die indruk wordt wel gewekt door vaag gedoe. En zeker omdat het de laatste tijd al niet helemaal lekker loopt qua verhoudingen team/users.
Een verhaal heeft altijd twee kanten. Maar juist door het vaag te houden krijg je alleen maar meer gespeculeer.

Ben het volkomen met je eens. Dit heb ik ook zo aangegeven in mijn vorige posts.
Ben benieuwd of het modbeheer er alsnog wat over kwijt wil. Dat heb je iig twee kanten van het verhaal!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:08

Easygoing, als er op een bedrijf iemand ontslagen wordt wordt ook nooit aan het personeel medegedeeld waarom die persoon ontslagen is.
Net zoals wij ook nooit aan derden vertellen over sancties aan gebruikers, zo zal het beheer en de hoofdmods ook niet hun kant van het verhaal vertellen. Niet met het team, en ook niet met de bokkers. Dan zou het pas meten met 2 maten zijn.
En zo hoort het ook. Het zijn onze zaken niet. Dit is tussen Agnes en het beheer en de hoofdmods.

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:09

ZO! Weer even uitgereld?
Nessah..ik kan me voorstellen dat je het even van je af wilde schrijven...menselijk toch? Het geeft altijd een gallerig gevoel als je verzocht wordt je werk neer te leggen...
Maar je kent bokt, als ex-mod. beter dan wie dan ook...
Binnen no time zit de kast weer vol...iedereen springt er gelijk bovenop!
Effe slikken...naast de negatieve ervaring zijn er volop mensen die je ondersteunen met fijne berichtjes..en pfffff.... %) 62 pb'tjes...nou..daar ben je nog wel effe mee bezig. Tegen die tijd ben je bokt alweer meer dan zat... :D

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:10

Er wordt steeds herhaald dat het tussen Agnes en de mods is..

Maar snapt het beheer dan niet dat juist door deze stelling in te nemen de mensen die enigzins wantrouwig zijn alleen maar wantrouwiger worden? Ik denk juist dat het goed is om openheid over zaken te geven. Nu wordt het alleen maar een bigger issue..

radicalM

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:11

...heet dat niet gewoon NIEUWSGIERIG zijn.... ~~}> ....

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:12

easygoing schreef:
maikeltje schreef:

We lezen het ware verhaal van het beheer niet omdat ze de ballen niet hebben om het te vertellen.
Waarom ze de ballen niet hebben? Omdat ze dan daar de mand vallen zo simpel ligt het.

Nu zal ik ook wel weer op mn vingers getikt gaan worden door de hogere heilige kringen en ik kan je vertellen dat kan me werkelijk waar geen reet meer schelen.
Kontelikkerij doe ik niet aan Punt.

Nessah, ik vind het super van je dat je je mening en gevoel zo op bokt zet.
Jammer dat het beheer jouw waarde als mod niet inziet maar dat is hun tekortkoming.

Ik heb het vermoeden dat het beheer zijn (of is het haar) verhaal hier niet neer zal schrijven om de simpele reden dat daar dan ook weer een eindeloze discussie uit voortvloeit.

Het gegeven dat Nessah gewoon haar ding mag posten vind ik in deze dus juist positief. Want het beheer weet ook wel dat hier allerlei conclusies aan verbonden gaan worden door bokkers. En dit nemen ze toch maar op de koop toe omdat ze Nessah niet willen onthouden haar verhaal te kunnen doen.

Dat mag ook gezegd worden.

chevax

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:12

Ik vind dat het het beheer siert dat ze, ondanks de negatieve reacties hier, het standpunt hebben dat hetgeen tussen Nessah en beheer/HM's is besproken, ook tussen die groep blijft.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:14

Mwah. Om eerlijk te zijn.. Die fase ben ik al voorbij.

Vind het gewoon raar dat er niet gewoon gezegd wordt waar het op staat.
Das niet nieuwsgierig.. 'k Vind gewoon dat er een luchtje zit aan het hele verhaal en dit maakt dat ik me alleen maar meer af ga vragen wat er nou in vredesnaam aan de hand kan zijn dat een goede mod die een paar maanden met modvakantie is en weer terug wil komen er zonder pardon uitgeknikkerd wordt.

Onassa

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:15

Nou hulde aan het beheer dan maar he :O

sporter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:15

Neonlight schreef:
Easygoing, als er op een bedrijf iemand ontslagen wordt wordt ook nooit aan het personeel medegedeeld waarom die persoon ontslagen is.
Net zoals wij ook nooit aan derden vertellen over sancties aan gebruikers, zo zal het beheer en de hoofdmods ook niet hun kant van het verhaal vertellen. Niet met het team, en ook niet met de bokkers. Dan zou het pas meten met 2 maten zijn.
En zo hoort het ook. Het zijn onze zaken niet. Dit is tussen Agnes en het beheer en de hoofdmods.

Verschil is dat een bedrijf zich aan regels en wetten moet houden. Doet deze dat niet kun je naar de arbo gaan of politie ligt eraan wat voor overtreding er begaan is. Bokt stelt regels op en houd zich er alleen aan als dat zo uit komt voor bokt. En verder kun je alleen klagen door mensen die ook aangestelt zijn door bokt. Niet echt een vergelijkbare situatie dus.

upendo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:16

chevax schreef:
Ik vind dat het het beheer siert dat ze, ondanks de negatieve reacties hier, het standpunt hebben dat hetgeen tussen Nessah en beheer/HM's is besproken, ook tussen die groep blijft.

Het zou ze nog meer sieren als er eindelijk eens openheid kwam. ;)
Dan denk ik dat er een hele grote hobbel genomen is, nu maak je de afstand tussen beheer en "gewone" users alleen maar groter.
Hoe heette dat ook alweer? Plebs.. Nog wat? :Y)

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:17

chevax schreef:

Dat is het net, al jaren is er stilzwijgen de ontevreden sfeer is niet gekomen door openheid.
En de ontevredenheid hier is meer dan alleen wat er met nessah aan de hand is

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:19

upendo schreef:
chevax schreef:

Het zou ze nog meer sieren als er eindelijk eens openheid kwam. ;)
Dan denk ik dat er een hele grote hobbel genomen is, nu maak je de afstand tussen beheer en "gewone" users alleen maar groter.
Hoe heette dat ook alweer? Plebs.. Nog wat? :Y)

Wees eens eerlijk. Heb je niet sowieso je mening al klaar, ongeacht wat het beheer zou gaan schrijven? Ik denk van wel aan de reacties te lezen.

Ik denk dus ook dat het geen zin heeft dat iemand van het beheer hier de andere kant van het verhaal, zo die er is, neerzet.

upendo

Re: Ik ben gevraagd om te stoppen..

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:20

Nee, ik heb mijn mening niet klaar. :)
Ik vind het hele verhaal alles bij elkaar vaag.
Daarom zou ik het fijn vinden als het beheer gewoon eens zou zeggen hoe de vork in de steel zit.

Nee, bevooroordeeld ben ik niet. ;)
Jij ook niet?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:21

Een echte mening over deze zaak kan ik pas vormen als ik alle kanten van het verhaal heb gehoord.... nu heb ik er geen mening over, maar wel vermoedens en die worden aangewakkerd door het vage gedoe hier. :) Ik heb ook helemaal niks tegen het beheer an sich. Wél merk ook ik dat het de laatste tijd niet helemaal lekker loopt... ;)

maikeltje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-12-10 15:22

upendo schreef:
Nee, ik heb mijn mening niet klaar. :)
Ik vind het hele verhaal alles bij elkaar vaag.
Daarom zou ik het fijn vinden als het beheer gewoon eens zou zeggen hoe de vork in de steel zit.

Nee, bevooroordeeld ben ik niet. ;)
Jij ook niet?

Nee, want ik wens Nessah alle goeds, heb haar ook al bedankt voor haar inzet in een eerdere post.