Citaat:Ik vind de neusgaten van de haflinger versie veel leuker! Die van de rechter zijn nog zo koe-achtig.
*Smiley in quote op verzoek van Fay verwijderd*Dat mijn opmerking inmiddels al gequote is daar kan ik helaas niks aan doen
Misschien ook leuk voor bokt?laat alsjeblieft iemand iets anders plaatsen zodat mijn lelijke ding weg is..
Sasje_ schreef:Ik heb ook wat prachtigs gemaakt!Met behulp van de haflinger, heb alleen geen flaaauw idee of hij klein genoeg is!Edit; oude ernaast gezet Edit I; hij is net 2 bij 5 pixels te groot oh wat goed zeg die is ook echt moooooi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
boooo schreef:Nou, hahahha 1e keer, vind het best knap van mezelf Zeker knap voor 1e keer! Oh jammer Anne....
Ik heb eens een zitten kijken, maar meer dan de helft van de smileys is groter dan 15 bij 15!Dan mag mijne paardje van 17 bij 19 toch ook wel?
Sasje_ schreef:Ik heb eens een zitten kijken, maar meer dan de helft van de smileys is groter dan 15 bij 15!Dan mag mijne paardje van 17 bij 19 toch ook wel? ZO goeie reSearch!!!!!!!!!!OHHHHHHHHHHH
Sasje_ schreef:Ik heb eens een zitten kijken, maar meer dan de helft van de smileys is groter dan 15 bij 15!Dan mag mijne paardje van 17 bij 19 toch ook wel? Laten we het hopen