Je kunt het bij je favorieten zetten, zodat je steeds de nieuwe topics te zien krijgt die er aangemaakt worden. Of bedoel je dat je een melding wilt krijgen van iedere nieuwe post? Dan gok ik dat je de topics moet aanstippen in de lijst, zodat ze bij je eigen berichten komen.
Anoniem
Geplaatst: 31-10-15 22:28
Wat fijn dat hij er is
Muronia
Geplaatst: 19-09-16 21:51
Inmiddels bestaat het subforum Kleurengenetica al een tijdje en we kunnen nu zo langzamerhand concluderen dat het een heel fijn en informatief subforum is geworden. Gebruikers kunnen de weg er naartoe goed vinden, de regels blijken duidelijk en het verloop is erg prettig. Al met al is besloten dat het subforum van een tijdelijke proef naar een definitief subforum is gegroeid en ik ben blij jullie dit te mogen melden. Bedankt voor de fijne input in dit topic en ik hoop dat we samen veel van elkaar mogen leren over kleurengenetica.
Ondanks dat ik er nauwelijks gebruik van maak aangezien ik niet bepaald actief meer ben op bokt (dus beetje mosterd na de maaltijd gevoel) toch fijn dat waar ik jaren voor geknokt heb, ook werkt (told you )
YWC
Geplaatst: 20-09-16 18:50
LadyMadonna schreef:
Ondanks dat ik er nauwelijks gebruik van maak aangezien ik niet bepaald actief meer ben op bokt (dus beetje mosterd na de maaltijd gevoel) toch fijn dat waar ik jaren voor geknokt heb, ook werkt (told you )
Net hetzelfde gevoel hier. Veeeeeel te laat voor mij.