Staat bokt boven de wet?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 01:20

Wat is daar verstandig aan?

Grapjasjes12

Re: Staat bokt boven de wet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 01:22

ik weet niet meer wat verstandig is, wat helpt en wat niet helpt. Op dit moment maakt het me bar weinig uit. Ik wil weleens wat antwoorden, als ik zou worden geband, tja, het zij zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 01:23

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 01:24

Als je nu word geband weet je iniedergeval dat het een corrupt zooitje is..
Dan weet je meteen dat alle verhalen waarschijnlijk waar zijn...

.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 01:26

Specials schreef:
Als je nu word geband weet je iniedergeval dat het een corrupt zooitje is..
Dan weet je meteen dat alle verhalen waarschijnlijk waar zijn...

.

Das in mijn ogen ook het ultieme bewijs. Geloof nu al de andere partijen, na alle pareerbewegingen van het team, en ze moeten wel met een behoorlijk goed antwoord komen als ze dat willen veranderen.

Specials

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 01:28

Naja ik dacht eerst dat iedereen hier overdreef maar aangezien de andere partij wel zn verhaal doet en wel open overal over is en de partij van bokt niet trek je inderdaad snel je conclusie...
Erg jammer trouwens..
SLIMMERIKe

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 02:23

russel schreef:
Tja MAJESTEITSSCHENNIS...... :D en daarom doet de BVD hun gummetjes uit de zak halen....

Ik ervaar bokt sinds 13 oktober als een behoorlijk seniel forum....het is gewoon te gek voor woorden.

Ben zo ongeveer 8 jaar bokker, heb nog nooit zoiets mee gemaakt dat je om de haverklap je mond gesnoerd wordt en terwijl je heel gewoon posts, zoals je al zonder enige problemen 8 jaar lang hebt gedaan.
Ben maar gaan zitten, die broek die steeds afzakt is zo een raar gezicht geworden onderhand... :+

*steekt peuk op, pakt popcorn en water*

*gaat er goed voor zitten en leest verder*

Mooi verwoord Russel

S_uus

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 02:52

annastasia schreef:
Ik vind namelijk dat ik best mag zeggen welke bokkers de regels niet nakomen bij aan- en verkoop.
Maar dat mag je blijkbaar ook niet openbaar maken.
Heb er zelfs een aangifte voor gedaan.

Als iedereen een BOT krijgt dan wordt het modden wel makkelijk ;-)

Nou is wel zo makkelijk als je dat ff door geeft, waarom?
We moeten toch met zn allen klaar staan voor drama zoals een overleden bokker of wel dit soort dingen zodat niet meerdere mensen in verkoop geintjes trappen?

Maar goed even iets anders, ik zit me al de hele tijd af te vragen waar die BOT afkorting ook al weer voor stond ... :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 08:37

S_uus schreef:
Nou is wel zo makkelijk als je dat ff door geeft, waarom?
We moeten toch met zn allen klaar staan voor drama zoals een overleden bokker of wel dit soort dingen zodat niet meerdere mensen in verkoop geintjes trappen?

Maar goed even iets anders, ik zit me al de hele tijd af te vragen waar die BOT afkorting ook al weer voor stond ... :o

Ban voor onbepaalde tijd, oftewel permanent.

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:18

BartVB schreef:
Mensen hebben regels overtreden, mensen hebben sancties gekregen en op die sancties volgen bans. Is allemaal na te lezen in de help en in het OW topic op FZ. Als men het idee heeft dat die sancties niet terecht zijn dan zijn de mods bereid om uitleg te geven en is de BZC ook zeker bereid om e.e.a. opnieuw te overwegen.

Het grappige is dat als ik naar uitgedeelde bans kijk ik bij Kim alleen "overtreden Boktregels" zie. Er staat bij ieder ander een meer summiere uitleg dan het vage "overtreden boktregels" Wat ik tussen de regels door lees in jouw teksten is er sprake van het uitvechten van een vete op Bokt. Voor zover ik weet is er slechts iets geplaatst op iemands persoonlijke hyves. Dus waar bemoeit Bokt zich mee?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:27

Nikka schreef:
BartVB schreef:
Mensen hebben regels overtreden, mensen hebben sancties gekregen en op die sancties volgen bans. Is allemaal na te lezen in de help en in het OW topic op FZ. Als men het idee heeft dat die sancties niet terecht zijn dan zijn de mods bereid om uitleg te geven en is de BZC ook zeker bereid om e.e.a. opnieuw te overwegen.

Het grappige is dat als ik naar uitgedeelde bans kijk ik bij Kim alleen "overtreden Boktregels" zie. Er staat bij ieder ander een meer summiere uitleg dan het vage "overtreden boktregels" Wat ik tussen de regels door lees in jouw teksten is er sprake van het uitvechten van een vete op Bokt. Voor zover ik weet is er slechts iets geplaatst op iemands persoonlijke hyves. Dus waar bemoeit Bokt zich mee?

Dit heb ik ook al meerdere keren aangehaald, waarom er nu, alweer volledig tegen routine in, zo iets algemeens als 'overtreden bokt regels' staat. Nogal wiedes, anders zou je niet in die lijst staan :+

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:42

Kan je nagaan dat van die hyves wist ik niet eens, maar tis toch te gek dat er word opgetereden voor dingen die je buiten bokt doet! We mogen wel oppassen, straks komen ze er achter wie snelheids overtreders, foutparkeerders of als je maar iets op je kerfstok hebt dan word je hier ook geband! _O- onbegrijpelijk :n
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 29-10-10 09:46, in het totaal 1 keer bewerkt

Nikka

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:45

En dan te bedenken dat notoire oplichters gewoon hun account blijven behouden.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 09:48

Dat steekt nog het meest! En dan WIJ een ban of OW krijgen als je die naam ergens noemt! Worden we gestraft voor de dingen die zij doen! ik wil gewoon de naam kunnen noemen als iemand mij oplicht.... nee dan word ook de hand boven het hoofd gehouden... dat is toch raar?!
net zoals alle doofpot affaires :+
Laatst bijgewerkt door wonderworst_ op 29-10-10 09:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Attitude

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:01

ikdoemaarwat schreef:
Asyaa schreef:
| Smurfie | 29-10-10 | | Permanent | Schaduwaccount |

ja en dat zonder eventuele waarschuwing naar haar zelf

en weer wordt er achter de schermen gewerkt aan het doofpot beleid......

hoezo de ezel......

En zo zie je maar, allemaal aannames..
Ban gebasseerd op...
Ik had ook wel kunnen zeggen dat ik pietje puk ben, die al tijden geband is...
Ze zijn er met checks nooit achter gekomen.
Nu zegt Smurfie dat ze Chanel is, en wordt direct geband..

Schiet mij maar in een condoom :+

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:15

zal ik ook gewoon roepen dat ik kiwiko ben? :+ krijg ik ook gelijk een ban zonder pardon _O-
valt me nog mee dat ze het topic open laten.

behalve de politiek correcte reacties zijn er nog steeds geen antwoorden.
het topic open laten en niet reageren is not done, maar het topic sloten betekend dat ze ons dom houden.... een goed antwoord is dus de enige goede reactie die hier gegeven kan worden. en anders wachten ze net zo lang met antwoorden tot er offtopic gepraat gaat worden, zodat ze het kunnen sluiten. :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:17

wonderworst_ schreef:
zal ik ook gewoon roepen dat ik kiwiko ben? :+ krijg ik ook gelijk een ban zonder pardon _O-
valt me nog mee dat ze het topic open laten.

behalve de politiek correcte reacties zijn er nog steeds geen antwoorden.
het topic open laten en niet reageren is not done, maar het topic sloten betekend dat ze ons dom houden.... een goed antwoord is dus de enige goede reactie die hier gegeven kan worden. en anders wachten ze net zo lang met antwoorden tot er offtopic gepraat gaat worden, zodat ze het kunnen sluiten. :j

He, ik wou kiwiko al zijn

En dan? Denk niet dat het daarmee afgedaan is.

wonderworst_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 10:20

oh.... nou dan ben ik sul, of rk mag jij kiwiko zijn! :+

nee, het zal er zeker niet meer gedaan zijn. dan openen we weer een nieuw topic, en zullen dezelfde vragen blijven stellen. net zo lang doorgaan tot er antwoorden of bans komen :D

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-10 11:00

Zoals ik al eerder heb gezegd; uitleg over waarom bepaalde sancties zijn uitgedeeld komt er niet. Dat is iets tussen het team en de gebruiker, het is niet aan ons om met de wereld te delen wat er mis is gegaan, ook niet omdat die gebruiker niet kan reageren met zijn/haar kant van het verhaal.

Op Bokt wordt gemodereerd naar eer en geweten. Nee we zien niet alles, nee niet alles gaat altijd goed maar het team doet zeer zeker zijn best om te zorgen dat alles zo eerlijk mogelijk gaat. Constructieve kritiek is daarbij zeker welkom, het gumbeleid is b.v. iets waar we op dit moment actief naar kijken. Problemen met individuele acties daar horen we ook graag over maar dan via de mail of PB, die kwesties worden niet via FZ afgehandeld.

Verder zeg ik het niet graag maar het is take it or leave it. Je bent te gast op de site, we doen ons uiterste best om het iedereen naar de zin te maken. Als je je daar, ondanks alles, niet in kan vinden dwingt niemand je om actief te blijven op de site. Luisteren naar gebruikers doen we zeker, maar aan de wensen van alle individuele gebruikers tegemoet komen is gewoon niet mogelijk.

De oorspronkelijke vraag van dit topic is in ieder geval beantwoord, verder vragen zijn voor zover mogelijk beantwoord, hier een slotje ook aangezien er geen nieuwe vragen bij zijn gekomen.