Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Specials schreef:Als je nu word geband weet je iniedergeval dat het een corrupt zooitje is..
Dan weet je meteen dat alle verhalen waarschijnlijk waar zijn...
.
russel schreef:Tja MAJESTEITSSCHENNIS......en daarom doet de BVD hun gummetjes uit de zak halen....
Ik ervaar bokt sinds 13 oktober als een behoorlijk seniel forum....het is gewoon te gek voor woorden.
Ben zo ongeveer 8 jaar bokker, heb nog nooit zoiets mee gemaakt dat je om de haverklap je mond gesnoerd wordt en terwijl je heel gewoon posts, zoals je al zonder enige problemen 8 jaar lang hebt gedaan.
Ben maar gaan zitten, die broek die steeds afzakt is zo een raar gezicht geworden onderhand...
annastasia schreef:Ik vind namelijk dat ik best mag zeggen welke bokkers de regels niet nakomen bij aan- en verkoop.
Maar dat mag je blijkbaar ook niet openbaar maken.
Heb er zelfs een aangifte voor gedaan.
Als iedereen een BOT krijgt dan wordt het modden wel makkelijk
S_uus schreef:Nou is wel zo makkelijk als je dat ff door geeft, waarom?
We moeten toch met zn allen klaar staan voor drama zoals een overleden bokker of wel dit soort dingen zodat niet meerdere mensen in verkoop geintjes trappen?
Maar goed even iets anders, ik zit me al de hele tijd af te vragen waar die BOT afkorting ook al weer voor stond ...
BartVB schreef:Mensen hebben regels overtreden, mensen hebben sancties gekregen en op die sancties volgen bans. Is allemaal na te lezen in de help en in het OW topic op FZ. Als men het idee heeft dat die sancties niet terecht zijn dan zijn de mods bereid om uitleg te geven en is de BZC ook zeker bereid om e.e.a. opnieuw te overwegen.
Nikka schreef:BartVB schreef:Mensen hebben regels overtreden, mensen hebben sancties gekregen en op die sancties volgen bans. Is allemaal na te lezen in de help en in het OW topic op FZ. Als men het idee heeft dat die sancties niet terecht zijn dan zijn de mods bereid om uitleg te geven en is de BZC ook zeker bereid om e.e.a. opnieuw te overwegen.
Het grappige is dat als ik naar uitgedeelde bans kijk ik bij Kim alleen "overtreden Boktregels" zie. Er staat bij ieder ander een meer summiere uitleg dan het vage "overtreden boktregels" Wat ik tussen de regels door lees in jouw teksten is er sprake van het uitvechten van een vete op Bokt. Voor zover ik weet is er slechts iets geplaatst op iemands persoonlijke hyves. Dus waar bemoeit Bokt zich mee?
ikdoemaarwat schreef:Asyaa schreef:| Smurfie | 29-10-10 | | Permanent | Schaduwaccount |
ja en dat zonder eventuele waarschuwing naar haar zelf
en weer wordt er achter de schermen gewerkt aan het doofpot beleid......
hoezo de ezel......
wonderworst_ schreef:zal ik ook gewoon roepen dat ik kiwiko ben?krijg ik ook gelijk een ban zonder pardon
valt me nog mee dat ze het topic open laten.
behalve de politiek correcte reacties zijn er nog steeds geen antwoorden.
het topic open laten en niet reageren is not done, maar het topic sloten betekend dat ze ons dom houden.... een goed antwoord is dus de enige goede reactie die hier gegeven kan worden. en anders wachten ze net zo lang met antwoorden tot er offtopic gepraat gaat worden, zodat ze het kunnen sluiten.