Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
slimmerik schreef:Soms zijn SA's heel gemakkelijk te herkennen hoor. Schrijfstijl.... pb gedrag etc. Soms plaatsen ze dezelfde foto's van die ze eerder onder hun gebande account plaatsten....Werkelijk hilarisch soms....
bonnefooi schreef:Sorry hoor maar dat vind ik een dooddoener.
Ook als gastheer kan je fouten maken en dat is heel moeilijk toegeven voor een Mod.
Ik heb ook al bezwaar gemaakt maar ik hoor helemaal niks. Niet eens netjes een antwoord terug.
En ja ik voel me ook weleens op mn pik getrapt als ik door een 18-jarige de les gelezen wordt.
En ik een eindje verder in het topic iemand hetzelfde zie neerzetten maar dat laten ze dan wel staan.
Dus dan wordt er met 2 maten gemeten.
En meestal overkomt dat dezelfde bokker die er tot zo'n eind met hun arm erin zitten.
Of ze zijn heel zielig en mag er niet op hun tere zieltjes getrapt worden
FaberSmid schreef:slimmerik schreef:Soms zijn SA's heel gemakkelijk te herkennen hoor. Schrijfstijl.... pb gedrag etc. Soms plaatsen ze dezelfde foto's van die ze eerder onder hun gebande account plaatsten....Werkelijk hilarisch soms....
makkelijk te herkennen, maar dan? Wat als er 2 schaduwaccount herkend zijn en die persoon schrijft op fokt over bokt. Maar de 2 accounts van een permanent verbannen persoon worden alleen door de bokkers herkend. Door zijn schrijven, quoten, reageren, persoonlijk aanvallen en schrijven op fokt. Als bokkef kun je niks schrijven, omdat de ow en ban op de loer doen liggen. Wat moeten bokkers dan?
Ariebombarie schreef:Fiffill schreef:Ik vraag me af hoe je dat doet in het leven buiten Bokt, daar lopen ook geen moderators rond. Als iemand mij schijnbaar niet mag en vervelend tegen me doet dan negeer ik die persoon gewoon en leg ik het naast me neer (als hij/zij eeuwig doorgaat en kennelijk niet van plan is te stoppen nadat ik dat gevraagd heb). Is de lol er gauw vanaf en ik slaap er echt niet slechter door. Gewoon ongelezen weggooien die Pb's, dat soort mensen zijn het de moeite niet waard om überhaupt berichten van te lezen.
Het is maar net waar je je druk om maakt.
*high five'd Fiefje
Frantic schreef:Ariebombarie schreef:ach joh deigpb's.... erger is, zoals in mijn geval, als er een bokker is die een email schrijft naar je baas en je daarin zwart maakt. gelukkig wist mijn baas beter, maar het zal je maar gebeuren..
Dat is serieus echt heel erg! Is die Bokker dan tenminste wel heengezonden of viel dat ook onder Privé, daar bemoeien we ons niet mee?
slimmerik schreef:Ik heb normaal ook een link in mijn onderschrift hoor. Mag gewoon op bokt. Ben trouwens erg benieuwd wie TS in het door jou gelinkte topic is.....