Weggehaalde reacties

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

suuzepuus

Re: Weggehaalde reacties

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-10 20:20

maar als de reacties weggehaald worden als'; ik heb ge TEm t dan is het ook logisch dat er veel mensen temmen!

bonnefooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:21

Bij hoge nood ren ik gauw naar het toilet _O- Sorry off-topic :o

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:23

Maar, hoe meer mensen TEMmen hoe beter :j

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:26

Ik heb nu inderdaad twee keer gehad dat ik een topic volgde, en opeens was het hele topic naar de mesthoop. Geen flauw idee waarom ook, vind het best vreemd... Is het niet handig als er misschien ergens uitleg wordt gegeven waarom sommige topics verwijderd worden? Bij sommige is het duidelijk maar van de week snapte ik niet goed waarom dat topic werd verwijderd..

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:28

dan zou een melding de enige optie zijn, en die zou Bart moeten inbouwen, mocht het uberhaupt technisch mogelijk zijn...

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:29

Hij geeft nu ook al een melding, misschien is die te vervangen voor iets anders...

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:36

Fiffill schreef:
Hij geeft nu ook al een melding, misschien is die te vervangen voor iets anders...

Misschien die melding veranderen in de laatste post (modopmerking) in het topic?
Maar dat is echt een systeemdingetje. Maar ook dat kan weer onnodig vragen oproepen eventueel.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:38

Hm, de laatste post aanpassen gaat niet werken want die staat dan ook op de MH

c_alsemgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:40

je krijgt al een melding... nl iets in de trant van: dit topic betaat niet meer oid.
Daar kunnen ze dan 'dit topic is verwijderd ivm ruzie/seksueel getinte uitpraken/reclame oid?'

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 20:41

Dat is wat ik ook zei c_alsemgeest, maar dan zou je een lijstje standaarduitspraken moeten hebben waarvan een mod er één kan aanvinken voor het betreffende topic. Het mooiste zou zijn als ze er evt. ook nog zelf een opmerking bij konden zetten omdat zo'n zin misschien niet altijd genoeg is (of er in sommige gevallen misschien een andere reden achter zit en waar geen standaardzin voor is).
Ik weet niet of het technisch haalbaar is, het zou wel mooi zijn. :)

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:16

slimmerik schreef:
Soms zijn SA's heel gemakkelijk te herkennen hoor. Schrijfstijl.... pb gedrag etc. Soms plaatsen ze dezelfde foto's van die ze eerder onder hun gebande account plaatsten.... :D Werkelijk hilarisch soms....

makkelijk te herkennen, maar dan? Wat als er 2 schaduwaccount herkend zijn en die persoon schrijft op fokt over bokt. Maar de 2 accounts van een permanent verbannen persoon worden alleen door de bokkers herkend. Door zijn schrijven, quoten, reageren, persoonlijk aanvallen en schrijven op fokt. Als bokkef kun je niks schrijven, omdat de ow en ban op de loer doen liggen. Wat moeten bokkers dan?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:19

bonnefooi schreef:
Sorry hoor maar dat vind ik een dooddoener.
Ook als gastheer kan je fouten maken en dat is heel moeilijk toegeven voor een Mod.
Ik heb ook al bezwaar gemaakt maar ik hoor helemaal niks. Niet eens netjes een antwoord terug.
En ja ik voel me ook weleens op mn pik getrapt als ik door een 18-jarige de les gelezen wordt.
En ik een eindje verder in het topic iemand hetzelfde zie neerzetten maar dat laten ze dan wel staan.
Dus dan wordt er met 2 maten gemeten.
En meestal overkomt dat dezelfde bokker die er tot zo'n eind met hun arm erin zitten.
Of ze zijn heel zielig en mag er niet op hun tere zieltjes getrapt worden

Even humor tussendoor, hoe kan u zich op uw p getrapt voelen?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:32

FaberSmid schreef:
slimmerik schreef:
Soms zijn SA's heel gemakkelijk te herkennen hoor. Schrijfstijl.... pb gedrag etc. Soms plaatsen ze dezelfde foto's van die ze eerder onder hun gebande account plaatsten.... :D Werkelijk hilarisch soms....

makkelijk te herkennen, maar dan? Wat als er 2 schaduwaccount herkend zijn en die persoon schrijft op fokt over bokt. Maar de 2 accounts van een permanent verbannen persoon worden alleen door de bokkers herkend. Door zijn schrijven, quoten, reageren, persoonlijk aanvallen en schrijven op fokt. Als bokkef kun je niks schrijven, omdat de ow en ban op de loer doen liggen. Wat moeten bokkers dan?

Bokt heeft niets met fokt te maken. :? Ik kom al jaren niet op fokt.... dus geen idee wat daar gebeurd.

Ik bedoel dat als een bokker verbannen wordt, ze soms een nieuwe account aanmaken op bokt met een andere gebruikersnaam. Want ze willen tòch blijven posten op bokt. Maar dan gaan ze soms de fout in door dezelfde stopwoordjes te gebruiken. Of mensen waar ze eerder al vaak ruzie mee hadden, weer op te zoeken en af te katten.... of foto's plaatsen die ze eerder ook al eens geplaatst hadden.... etc. etc.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:38

Ariebombarie schreef:
Fiffill schreef:
Ik vraag me af hoe je dat doet in het leven buiten Bokt, daar lopen ook geen moderators rond. Als iemand mij schijnbaar niet mag en vervelend tegen me doet dan negeer ik die persoon gewoon en leg ik het naast me neer (als hij/zij eeuwig doorgaat en kennelijk niet van plan is te stoppen nadat ik dat gevraagd heb). Is de lol er gauw vanaf en ik slaap er echt niet slechter door. Gewoon ongelezen weggooien die Pb's, dat soort mensen zijn het de moeite niet waard om überhaupt berichten van te lezen.
Het is maar net waar je je druk om maakt.

*high five'd Fiefje :)

Waar slaat dit nu weer op?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:40

Frantic schreef:
Ariebombarie schreef:
ach joh deigpb's.... erger is, zoals in mijn geval, als er een bokker is die een email schrijft naar je baas en je daarin zwart maakt. gelukkig wist mijn baas beter, maar het zal je maar gebeuren..

Dat is serieus echt heel erg! Is die Bokker dan tenminste wel heengezonden of viel dat ook onder Privé, daar bemoeien we ons niet mee?

Daar zal bokt net als met pb's niets tegen ondernemen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:43

Ik vraag me hardop af van wie het Ruiterforum is, weten onze moderators al dat we in diverse topics deeplinks krijgen aangeboden om ons daar aan te melden?

Het lijkt zo onschuldig.... maar volgens mij moeten juist die berichten heel snel verdwijnen en de bokkers die daar achter zitten ook!

Een voorbeeld? Lees dit "onschuldige" topic eens door:

[PP] Waar zijn de bokkers + paarden van toen?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:50

Ik heb normaal ook een link in mijn onderschrift hoor. Mag gewoon op bokt. Ben trouwens erg benieuwd wie TS in het door jou gelinkte topic is..... :D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:52

Slimmerik gaat niet om fokt, maar om het feit dat dw persson zogenaamd niet herkend wordt. Maar wel trots op fokt over bokt schrijft. Toeval dat de persoon die verdacht wordt van 2 schaduwaccounts over bokttopics op fokt schrijft, zoals de schaduwaccounts op fokt schrijven? Dus de persoon wordt wel vast en zeker herkend door bokkers, maar niet door bokt zelf?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:53

FaberSmid schreef:
Ariebombarie schreef:
*high five'd Fiefje :)

Waar slaat dit nu weer op?

:P Arie bedoelt dat ze het met me eens is, ik neem aan dat jij het wat anders opvatte?

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-10 23:59

slimmerik schreef:
Ik heb normaal ook een link in mijn onderschrift hoor. Mag gewoon op bokt. Ben trouwens erg benieuwd wie TS in het door jou gelinkte topic is..... :D

Kind, daar hoef je de CSI kit niet tevoorschijn voor te halen hoor, ik geef de link naar het BOKT! topic er gewoon bij.

Maar ik heb inderdaad al vernomen, inmiddels, wie achter dat Ruiterforum zit dat zo actief wordt aangeboden door Bokkers..... Bokkers die 3 posten hebben en öprecht???" geinteresseerd zouden zijn in Canjer en Judas?.....
Bokkers die zeggen een foto in hun onderschrift te hebben en vervolgens kom je op dat ruiterforum uit!
En dat is maar 1 voorbeeld....

Volgens mij is dat nooit de bedoeling van Bart of wie dan ook.....

edit, voor het geval iemand het niet snapt wat er gebeurt:

Mensen van het z.g. Ruiterforum zijn actief bezig om Bokkers door te linken naar hun Forum!
Dat is hetzelfde als de Ford verkoper aan de balie bij de opeldealer zijn fords staat aan te prijzen!!!

Zo zout heb ik ze nog nooit gegeten, ben heel benieuwd of dat echt mag van Bart en Eline....
Laatst bijgewerkt door Frantic op 18-07-10 00:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Abiola

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:05

delerium schreef:
Hm, de laatste post aanpassen gaat niet werken want die staat dan ook op de MH

Maar kunnen jullie dan de "foute" berichten er niet uithalen en een mod opmerking plaatsen waarin je zegt dat het topic gesloten is en naar de MH gaat? En dat dan twee dagen ofzo laten staan?

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:07

frantic: RF ziet ook wel de nick van de TS, ze vraagt zich af wie er achter die nick zit. Het is duidelijk dat de TS van dat topic al iets langer meedraait dan de 4 berichten die ze had toen ze het topic startte. ;)

Foto in je onderschrift mag al lang niet meer op bokt en is ook niet mogelijk, en aan de link is vrijwel altijd te zien waar je terecht zal komen. ;)

Judas heeft trouwens heel heel heeeeel weinig te maken met Canjer denk ik zomaar... (toch als het over "Juut" gaat)

Bart heeft het nooit verboden om reclame te maken voor een forum. Mag gewoon in je onderschrift.

Ik vind de vraag van fiffill wel interessant om beantwoord te zien. Wat doen de mensen die het verwijderen van "gemene" berichtjes nodig hebben in het echte leven?

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:10

Ayasha, als je zo'n link in je onderschrift neerzet: BLAAT dan zie je niet waar je op uitkomt.
Ja, of je moet er met je muis overheen gaan en vervolgens onderin je browservenster kijken wat de gegevens zijn... maar dat ga je niet continu doen dunkt me en al helemaal niet als je gewoon een foto verwacht. :+

PattyOosten, dat lijkt me eigenlijk geen doen qua werk. Soms zitten topics zo aan de 50+ pagina's en dan mag je dat allemaal gaan doorspitten als Mod zijnde en een berg reacties verwijderen... het gaat niet voor niets naar de mesthoop lijkt me.

En over dat forum (waar ik volgens mij nog nooit reclame voor heb gezien, nu let ik daar ook totaal niet op), reclame maken mag toch gewoon? Volgens mij mag je zo'n link gewoon in je onderschrift zetten, maar het is niet de bedoeling om een topic erover te openen. Dat dacht ik iig. :)
Laatst bijgewerkt door Fenrir op 18-07-10 00:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:11

Ik vind het minder irritant om op een forum uit te komen, dan op zo'n klere klik dingetje die sommige in hun onderschrift hebben staan. Doe je niks aan en mag gewoon. :) Ik klik gewoon niet meer op dergelijke links :')

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-10 00:13

Als je op mijn onderschrift klikt nu... dan kom je op Ruiterforum. Dan moet je zelf je nog aanmelden ook en dan ook nog eens door mij toegelaten worden.... Je bent niet zomaar op RF .... oh nee!! :D :D