Onderling respect en achterdochtigheid

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Onderling respect en achterdochtigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 15:16

Klopt :j

Van mij mag het ook best pittig, zolang het maar niet persoonlijk wordt. Vind ik met jou ook heel leuk, in het ene topic ben ik het gruwelijk oneens met je, en in het andere topic discussieer je gewoon verder, ik vind dat dat moet kunnen.
Soms maak je ook extreme vergelijkingen om een standpunt te onderbouwen, en dan word ik weleens erg moe van mensen die zich dan gekwetst voelen (terwijl ik geen ogenblik op de man speel) en dan komt er zo'n hulk. Dág discussie.
Discussieren moet imo ook op het scherpst van de snede kunnen, dat is juist leuk. Dan ga ik Googlen, om een punt te onderbouwen, moet je echt wel met heel goede argumenten komen..... vind ik super. Maar als je dat wil, moet je geen overdreven lange tenen hebben en het onderwerp en de persoon uit elkaar kunnen houden.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 15:54

FaberSmid schreef:
Slinkse (bedoel ik slimme) wijze van schrijven, zo weet u zich er vast en zeker steeds uit te redden? Vandaar nog geen ow, zo schrijven kan ik niet misschien te dom voor?

Niet te 'dom' jij bent gewoon eerlijk en dat kan wel op bokt, maar dan moet je kilo's watten dr omheen binden, heb jij daar keer op keer zin in? ik niet, dan zeg ik maar niets meer, t is niet anders.
Het laagste vind ik als mensen zo weten te draaien dat ze wel een steek onder water geven maar niet opvallend genoeg is voor een OW. En je net nog even iemand weet te triggeren, reken maar dat dit soort personen hier op zitten te geilen!

Verder vidn ik dat de opmerking van Beantsje niet kunnen na de groene balk ook niet een gedraaide opmerking maar dat is mijn mening , volgens mij gold die opmerking namelijk voor iedereen :)

Yamcha schreef:
Soms maak je ook extreme vergelijkingen om een standpunt te onderbouwen, en dan word ik weleens erg moe van mensen die zich dan gekwetst voelen (terwijl ik geen ogenblik op de man speel) en dan komt er zo'n hulk. Dág discussie.

Gekwetste personen zijn idd de ergste, hand niet in eigen boezem willen steken.
Groene balk is soms echt nodig hoor soms gaat het echt wel eens te ver.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 16:53

Chiqa schreef:
FaberSmid schreef:
Slinkse (bedoel ik slimme) wijze van schrijven, zo weet u zich er vast en zeker steeds uit te redden? Vandaar nog geen ow, zo schrijven kan ik niet misschien te dom voor?

Niet te 'dom' jij bent gewoon eerlijk en dat kan wel op bokt, maar dan moet je kilo's watten dr omheen binden, heb jij daar keer op keer zin in? ik niet, dan zeg ik maar niets meer, t is niet anders.
Het laagste vind ik als mensen zo weten te draaien dat ze wel een steek onder water geven maar niet opvallend genoeg is voor een OW. En je net nog even iemand weet te triggeren, reken maar dat dit soort personen hier op zitten te geilen!

Verder vidn ik dat de opmerking van Beantsje niet kunnen na de groene balk ook niet een gedraaide opmerking maar dat is mijn mening , volgens mij gold die opmerking namelijk voor iedereen :)

Nee ik kan net als u niet om de waarheid heen schrijven, met watten schrijven zoals u dat doet noemen, kost me teveel energie naast dat de nederlandse taal al voor mij moeilijk genoeg is. Simpel geschreven kan ik die wijze van schrijven niet, wil ook niet deel nemen aan dat spel van bokt.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:19

Ach Chiqa, alsof jij zo'n lieverdje bent... Jij kunt er ook wel wat van en kunt bij enkelen je kont niet hard genoeg in het rondte draaien om er een paar veren ingestoken te krijgen...

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:20

Guttegut lezen is lastig..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:21

Zammie? Mss even de reactie van Karl lezen? Geldt ook voor jou.

Karl66 schreef:
Ik heb het al eerder gevraagd. Maar zouden jullie het gewoon over het onderwerp willen hebben, zonder individuele bokkers of individuele zaken te bespreken? Alvast bedankt.

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:23

Chiqa schreef:
Zammie? Mss even de reactie van Karl lezen? Geldt ook voor jou.

Karl66 schreef:
Ik heb het al eerder gevraagd. Maar zouden jullie het gewoon over het onderwerp willen hebben, zonder individuele bokkers of individuele zaken te bespreken? Alvast bedankt.

Ik vertel hier gewoon even ronduit de waarheid, zonder dat gedraai eromheen. Zoals jij constant doet... Niet meer en niet minder en als dat niet mag, hoor ik het wel van een modje.

JuliaMaria

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 17:54

Tja als je je zo hypocriet gedraagt dan kun je een reactie verwachten natuurlijk....... :)

Omdat Karl heeft gezegd dat er niets meer over bokkers gezegd mag worden (en dus ook niet op een verbeterende manier) moet iedereen zich hier maar van z'n slechtste kant laten zien begrijp ik? Je komt er nu toch gemakkelijk mee weg.....

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 18:53

Zammie schreef:
Ach Chiqa, alsof jij zo'n lieverdje bent... Jij kunt er ook wel wat van en kunt bij enkelen je kont niet hard genoeg in het rondte draaien om er een paar veren ingestoken te krijgen...

Dit verdient echt geen pluim :n :(:)

geven we die dan aan Chiqa??? :+ :P

Waarom nu persoonlijk worden?
Wat ik vaak zie is dat mensen zoeken naar fouten bij een ander om daarvoor te kunnen temmen, of tewel vingerwijzen.
Lukt dat niet dan ligt dat aan die bokker :?
Dat vind ik altijd opmerkelijk :j

Zammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 18:58

Nee hoor, ik heb nog nooit getemd om Chiqa. Maar vind haar optreden hier en in vele andere topics nou eenmaal zo... En dat is waarom ik het nu in dit topic heb geplaatst. Heb haar in het verleden weleens een pb-tje gestuurd met vragen/opmerkingen, maar daar gaf ze geen antwoord op. Is haar goed ding... Maar ga dan niet steeds met van die achterbakse doordenkertjes dingen plaatsen. Zie dat vaak genoeg en vind dat dat ook weleens ronduit gezegd mag worden.

En geef maar een pluim aan Chiqa, ze weet precies waar die hoort te zitten...

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 19:05

FaberSmid schreef:

Het is niet nodig beledigend te worden.
Dit topic ging toch over onderling respect enz?

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:06

Beledigend, hoe bedoeld u? Alleen geschreven dat u op een slimme wijze kan schrijven en dat ik dat niet kan. U bent een bokker die nog geen ow heeft gekregen, ik heb er al meerdere in ontvangst verkregen. Gaf alleen aan uw slimme schrijfwijze en mijn domme rechtuite schrijfwijze.

beantsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:38

eerder heb je het woord 'slinks' gebruikt.
De Dikke van Dale omschrijft dit als 'oneerlijk, achterbaks'.
Ik word niet graag voor oneerlijk of achterbaks uitgemaakt. Dat vind ik beledigend.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:46

Excuses ik heb het woord slinks als andere betekenis geleerd, had daarom ook slim erbij geschreven. Nederlands is en blijft moeilijk voor mij, door de vele verschillende betekenissen voor hetzelfde woord. Maar u begrijpt toch wel het geen ik daadwerkwlijk doe bedoelen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:55

Heino schreef:
Guttegut lezen is lastig..

En da's knap vervelend op een forum :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 20:57

Angelita schreef:
Tja als je je zo hypocriet gedraagt dan kun je een reactie verwachten natuurlijk....... :)

Omdat Karl heeft gezegd dat er niets meer over bokkers gezegd mag worden (en dus ook niet op een verbeterende manier) moet iedereen zich hier maar van z'n slechtste kant laten zien begrijp ik? Je komt er nu toch gemakkelijk mee weg.....

Of er worden nu aan de lopende band OW's uitgedeeld, wegens negeren hulk.

Heb toch altijd wel respect voor mensen die hem dan openlijk negeren, vind ik stoerder.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:45

Opelijk is eerlijker, dan per pb lelijk schrijven. Vandaag 3 pb's ontvangen waarvan 1 verwijderd, denk dat de laatste te lelijk was
om voor mij te lezen.
Persoonlijk ben ik meer voor openbaar en niet per pb, vervelende is dat voor pb geen ow en bans zijn. Dus die bang voor ow zijn, schrijven vrolijk per pb verder. En houden dan openlijk ineens hun grote mond.
Nee het is alles behalve makkelijk voor bokf, blij toe dat ik een bokker met gebruiksaanwijzing ben en niet een voorbeeldige bokker. Zeg nu zelf de moderatoren mogen zich ook wel eens uitleven, natuurlijk als humor zijnde bedoeld.

RoodZonnetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:47

Ik begin met iedere post minder van dit topic te begrijpen :?
Wat is er in vredesnaam allemaal aan de hand :?

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:48

FaberSmid schreef:
Zeg nu zelf de moderatoren mogen zich ook wel eens uitleven, natuurlijk als humor zijnde bedoeld.

Zolang ze maar niet voor de lol OW's gaan uitdelen want we hebben het al druk genoeg. :+

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 21:56

Stel mezelf graag beschikbaar, als ik daar de
moderatoren een plezier mee kan doen. Laat de
moderatoren ook maar humor vermaken.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:06

Hahaha fs geweldig!!!

Maar idd, per pb rellen is achterbaks. Openlijk vind ik stoerder.

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:09

Of rellen nu zo stoer is, openlijk of niet? Maar begrijp
wel hoe u dat doet bedoelen.
Arme moderatoren die mogen wel eens een aai over hun hoogd en een pluim.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:10

ik doe het ook niet......... ik vecht een oneenigheid openbaar uit, of niet............

per pb is mijn antwoord altijd heel standaard.............. "joh, wat jij wil" en dan is het voor mij klaar :)

en daar komen ook mijn ow's vandaan angelita en beantsje........... gewoon omdat ik van openheid hou........

wees wie je bent met je fouten en je krachten!
Laatst bijgewerkt door KiWiKo op 27-06-10 22:12, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:11

Ik krijg nooit scheld PB's, althans ze zijn op een hand te tellen en dat wil ik graag zou houden :D

FaberSmid

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-10 22:14

Heet dat scheldpb's? Mijn pbbox is vol, maar gelukkig het meest met vragen en leuke pb's dus die paar scheld pb's negeren maar.