Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
KiWiKo schreef:tja ik zie dit als op de bank met vrienden eerlijk gezegd
KiWiKo schreef:ik snap dat niet? op de bank met vrienden kan je behoorlijk serieuze gesprekken hebben hoor.......... en behoorlijk informatief ook
maaike93 schreef:KiWiKo schreef:ik snap dat niet? op de bank met vrienden kan je behoorlijk serieuze gesprekken hebben hoor.......... en behoorlijk informatief ook
Ik dacht trouwens dat we voorlopig geen last meer zouden hebben van jou.![]()
![]()
Ik heb trouwens best wat geleerd van bokt hoor, net als met een avondje bankhangen moet je zelf dingen eruit pikken.
KiWiKo schreef:ik weet niet hoor, maar in mijn ogen is bokt gewoon leuk tijdverdrijf voor alle leeftijden en alle opleidingsniveau's en alle achtergronden..........
Op mijn werk word er voorgeschreven hoe ik wat moet schrijven, zal me gebeuren dat het voor een hobbie ook gebeurd zeg![]()
Shadow0 schreef:Het topic ging toch om het imago van Bokt? Nou... zulk taalgebruik draagt gewoon bij aan een bepaald imago. Het ging trouwens niet alleen om jouw woorden hoor...
(Wel opmerkelijk trouwens dat mensen denken dat je de dingen alleen maar 'kunt noemen zoals ze zijn' met zulke woorden. Terwijl er toch best wel alternatieven te verzinnen zijn die tot het normale taalgebruik behoren. Maar goed. Ieder zijn eigen normen.)
Je hoeft het van mij niet anders te doen - weet alleen dat ook dat bijdraagt aan dat imago dat door de TS werd benoemd. Prima hoor, als dat het imago is wat je uit wilt stralen. Maar dat mensen die Bokt verder niet zo goed kennen snel weer omdraaien met het oordeel dat het hier maar een boel ordinair geschreeuw is kan ik me wel voorstellen. Nogmaals - je moet het helemaal zelf weten. Maar zo komt het over op veel buitenstaanders.