Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Karl66 schreef:Zonder verder op individuele situaties in te willen en kunnen gaan. Het verhaal is anders dan hier verteld wordt. Het is niet zo dat hier even tussen neus en lippen door een BOT is uitgedeeld, het is een langspelend verhaal, waarin volop communicatie naar beide kanten toegeweest is en waarbij uiteindelijk één partij niet meewerkte en als gevolg een BOT gekregen heeft.
Kimmie_girl schreef:Als ze het allemaal zo erg vind kan dit toch net als bedreigingen opgelost worden via aangifte net als dat met bedreigingen moet volgens jullie handelingen maar om er nou te bannen?
ThePast03 schreef:Lijkt me niet. Jullie modereren dus wel degelijk ook op hetgeen wat zich buiten het openbare Bokt afspeelt, alleen selectief en voorbehouden aan EA.
Citaat:Wees dan consequent en bemiddel echt helemaal nergens voor wat zich buiten het openbare gedeelte van Bokt afspeelt, dus ook niet voor de transacties via EA.
x_Marr schreef:Karl66 schreef:Zonder verder op individuele situaties in te willen en kunnen gaan. Het verhaal is anders dan hier verteld wordt. Het is niet zo dat hier even tussen neus en lippen door een BOT is uitgedeeld, het is een langspelend verhaal, waarin volop communicatie naar beide kanten toegeweest is en waarbij uiteindelijk één partij niet meewerkte en als gevolg een BOT gekregen heeft.
Essie73 heeft haar adres nog niet gegeven, noemen jullie dat meewerken?
odetteke schreef:Een bedreiging is een persoonlijke aangelegenheid... iemand die een ander bedreigt zal in de regel niet nog 80 anderen bedreigen, en als dat wel gebeurt zullen al deze bedreigingen nooit waargemaakt worden.
Maartje1990 schreef:Hola!
Essie heeft het telefoonnummer van boterkoekje, waarom neemt zíj dan niet gewoon telefonisch contact op met haar? Als boterkoekje daadwerkelijk zo'n 'bedrieger' is dan is ze toch ook zot om haar telefoonnummer te geven?
Frozenstar schreef:slimmerik schreef:
Waarom dan borderliners, dislectischen (oeps verkeerd geschreven hè?)wèl een hand boven het hoofd houden?
Worden er bij Borderliners een hand boven het hoofd gehouden dan???
Sorry, maar verzin even wat anders in plaats van met een persoonlijkheidsstoornis te gaan gooien, daar stoot je mensen mee tegen het hoofd.
Dit heeft er imo NIKS mee te maken.
Maartje1990 schreef:Karl66 schreef:Zonder verder op individuele situaties in te willen en kunnen gaan. Het verhaal is anders dan hier verteld wordt. Het is niet zo dat hier even tussen neus en lippen door een BOT is uitgedeeld, het is een langspelend verhaal, waarin volop communicatie naar beide kanten toegeweest is en waarbij uiteindelijk één partij niet meewerkte en als gevolg een BOT gekregen heeft.
en dat is gewoon NIET waar
slimmerik schreef:Frozenstar schreef:Worden er bij Borderliners een hand boven het hoofd gehouden dan???
Sorry, maar verzin even wat anders in plaats van met een persoonlijkheidsstoornis te gaan gooien, daar stoot je mensen mee tegen het hoofd.
Dit heeft er imo NIKS mee te maken.
Ik heb je per pb mijn verontschuldigingen aangeboden mocht je dit persoonlijk hebben opgevat. Dat was absoluut niet mijn bedoeling. Er worden echter wel degelijk mensen de hand boven het hoofd gehouden die een "beperking" hebben. Niet alle mensen maar sommigen
Karl66 schreef:Maartje, ik heb de communicatie met BK gelezen en het verhaal dat hier vertelt wordt, klopt niet. Het kan het verhaal zijn dat jij gehoord hebt, maar dat wil niet zeggen dat het ook de waarheid is.
Karl66 schreef:Pharagirlke, misschien omdat ik de communicatie heb gelezen die er met de twee partijen is gevoerd?