none schreef:Die avatar heeft dezelfde link (deborahzooi) als foto's van iceprincess..... Hmmm..toevallig.en ziet er hetzelfde uit als de allereerste ava.
none schreef:Die avatar heeft dezelfde link (deborahzooi) als foto's van iceprincess..... Hmmm..Ja daar waren we al achter, IP heet Deborah en zij heeft die ava gemaakt immers.
SETEFURII_ schreef:Dit lijkt verdacht veel op een cursus bezigheidstherapie voor heel bokt ja idd .... zou t werken ?
nou we zijn dr weer lekke mee bezig dat met die o y etc was zeker ook een bokt grap.. blij dat ik er niet aan mee deed haha
SETEFURII_ schreef:Dit lijkt verdacht veel op een cursus bezigheidstherapie voor heel bokt Misschien iedereen die ooit '1 april' gepost heeft? Hmm, maar ik heb nog niks..
Fiffill schreef:none schreef:Die avatar heeft dezelfde link (deborahzooi) als foto's van iceprincess..... Hmmm..Ja daar waren we al achter, IP heet Deborah en zij heeft die ava gemaakt immers. Ojaaa... Grapje
Tat_jana schreef:nou we zijn dr weer lekke mee bezig dat met die o y etc was zeker ook een bokt grap.. blij dat ik er niet aan mee deed hahaWaarom heb jij hem nu ook dan? IEdereen uit dit topic krijgt hem nog wel
Puera schreef:Mijn productiviteit lijdt er wel ernstig onder, in ieder geval. Mijn ook! Stomme bokt!!En ik dacht nog wel dat het op 1 april wél zou lukken omdat ik dan toch niet mocht bokken
none schreef:Tat_jana schreef:nou we zijn dr weer lekke mee bezig dat met die o y etc was zeker ook een bokt grap.. blij dat ik er niet aan mee deed hahaWaarom heb jij hem nu ook dan? IEdereen uit dit topic krijgt hem nog wel waarom ik hem heb geen idee maar vindt het wel gezellig staan