'Pluspakket' voor Bokt.nl

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: 'Pluspakket' voor Bokt.nl

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:37

Dat kan tegenwoordig wel hoor ;) Als je in je 'eigen berichten' lijst kijkt, kan je daar op de briefjes-met-pijltjes klikken, en dan gaat het stipje weg! :D

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:47

Huh ? Daarmee ga je toch gewoon naar je laatste bericht...? :)

Wat ik ook graag zou willen : nu heb je soms dat je een foto wilt plaatsen en dan is hij te groot , als je als Goldmember dan een automatische verkleining van je foto krijgt zodat je niet hoeft te gaan tobben , dat zou ook wel fijn zijn :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:48

Hier kan je op klikken:
Afbeelding

CoonArt

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 15:52

Uuuuhhhh??? Een betaalversie van Bokt met de extra's? (sorry, kom net even binnenwalsen en heb nog niet alle pag. doorgelezen.) Maar ik vind Bokt Xtra wel een hele hippe naam! Ik vindt het wel een goed plan, 2 euro per maand is wel goedkoop (vindt ik)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 17:16

Janski schreef:
Waar ik echt geld voor over zou hebben is als er bijvoorbeeld bij enkele lang lopende HK toippics weer privacy zou zijn. Meelezers kunnen zo irritant zijn :+ Ik schrik er soms van uit welke hoeken er info terug komt en hoeveel mensen zich zo vervelen dat ze tot jaren terug dingen opzoeken over je.

Alleen jammer voor je dat iedereen als VIP dan t''och nog jou 'spannende' verhalen kan nalezen, als jij niet wil dat er verhaaltjes over jou worden rondgebazuind moet je dr gewoon niets over schrijven vrij simpel.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-09 18:32

IK ben het wel eens met Chiqa en ik ben ook zeker niet voor afgesloten huiskamertopics. Dan krijg je dus wel groepsvorming etc, het goldmemberschap is in principe voor iedereen toegankelijk. Als je niet wil dat mensen je nalezen op internet moet je er óf niet over schrijven óf gevoelige zaken via pb bespreken. Als mensen je echt willen volgen dan hebben ze die 2 euro per maand er ook wel voor over... Bovendien vind ik het de verantwoordelijkheid van de gebruiker om te zorgen dat hij geen gevoelige info op het net zet en niet die van bokt.

CM_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-03-09 19:04

HK-topics zouden pas bezocht moeten mogen worden na 100 nuttige berichten, stalkers lukt het vaak niet om aan 100 paardgerelateerde nuttige posts uit te komen, dat zijn vaak de verpesters voor mensen die gezellig in een hk-topic kletsen.

Dat er dan altijd nog zielige bokkers zijn die je nalezen, dat houd je toch :+

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 18:32

Ik vind het absoluut een goed idee.
En zou ook zeker wel geld over hebben voor bokt.

Een e-mailadres: gebruikersnaam@bokt.nl
oid?

BartVB
Eigenaar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-03-09 20:46

Email adres heb ik over nagedacht maar dat gaat nogal wat verwarring geven. Bijvoorbeeld richting bedrijven als er via dat Bokt.nl adres informatie wordt opgevraagd. Ik weet dat tweakers.net een tijdje @tweakers.net adressen beschikbaar heeft gesteld voor gebruikers en een aantal gebruikers hebben via dat adres vervolgens geprobeerd gratis review hardware op te vragen bij fabrikanten. Niet heel handig voor Tweakers.net :D Daarnaast heeft iedereen tegenwoordig al een email adres, vraag me dus af of het echt iets toevoegt?

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 20:59

Het is wel grappig als forwarding? Dan hoef je niet direct je (prive) e-mailadres te geven, maar iedereen kan je bereiken.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:21

Ik vind een e-mail niet echt iets toevoegen persoonlijk. De meesten hebben inderdaad een e-mail en ik denk niet dat ik er gebruik van zou maken.
Voor contacten tussen bokkers onderling heb je de pb-functie al, dus het is niet echt nodig imo.

SanderD

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:49

Ik vind het een leuk idee, er moeten inderdaad wel genoeg voordelen aan zo'n pakket zitten willen veel Bokkers overtuigd worden. Ik zal nog even mee-brainstormen. :j

Goldmember vind ik een goede benaming, maar wellicht is een verwijzing naar de paardenwereld in de benaming wat leuker. *denk

Meisje201

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-03-09 21:54

Elaine schreef:
Het is wel grappig als forwarding? Dan hoef je niet direct je (prive) e-mailadres te geven, maar iedereen kan je bereiken.

Klopt, maar in principe kan dat al via de mailfunctie op het profiel..

Wat je zegt Bart heb je gelijk in, is voor Bokt misschien niet heel erg handig en niet altijd een goede reclame..

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-09 21:58

hopla schreef:
Het begin van het einde van Bokt.

Een reactie om over na te denken :).

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 00:25

@ Lindake of Hopla : Zin om hem te onderbouwen dan? :)

Moon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 00:30

Misschien dat je de betalende leden meer privacy kunt geven.
Dus dat deze kunnen instellen dat niemand met hun mee kan lezen?

NessaX

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 00:30

eum misschien als je gold bent dat niemand naar je berichten ,op je profiel, die je post kan kijken?
Als je over iets privé wilt praten, weet de volgende dag iedereen het :P
Dus conclusie, als gold stalkt niemand je meer :P

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-03-09 22:04

Bart: ik wil wel een mogelijkheid dat je eigen gebruikersnaam dikgedrukt of gekleurd wordt weergegeven in topic-overzichten :) Eventueel zou dit ook uitgebreid kunnen worden naar kleurtjes/weergave voor vrienden en voor foeis (dus bv schuin en lichtgrijs, zodat je ze automatisch overslaat.)

En een optie om links in een nieuw venster te openen :)

Paardenmeis1

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:25

@ Shadow, dat laatste kan toch al met je rechtermuisknop.. of begrijp ik je verkeerd>

Norway_girl

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 12:36

lindake schreef:
hopla schreef:
Het begin van het einde van Bokt.

Een reactie om over na te denken :).

Ik weet niet wat jullie reactie hierachter is, maar ik kan me er wel in vinden iig.

Ik zou zelf geen 2 euro betalen denk ik, ik vind bokt erg leuk, maar zoals het nu is vind ik het goed genoeg.
Verder hoop ik niet dat en verschillen gaan komen, dus gesloten huiskamer toppics voor niet gold members bijvoorbeeld. Met andere woorden "dan moet je maar betalen om erbij te horen"

Nee over het algemeen vind ik het idee een beetje overbodig. :+ srry

horseylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:27

ik vind het een heel goed idee,
de extra's laat ik aan bart over :D
Een goldmember vind ik een beetje oneerlijk
er zijn veel leden die niet kunnen doneren en mensen die dat wel kunnen gaan dan tepronk lopen met ik ben gold member jij lekker niet.

Ik vind het PLUSPAKKET een heel mooi woord ervoor

Keet

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-09 13:35

horseylove schreef:
er zijn veel leden die niet kunnen doneren en mensen die dat wel kunnen gaan dan tepronk lopen met ik ben gold member jij lekker niet.

Dat zie ik op Hyves ook niet gebeuren hoor en daar loopt het Goldmember gedeelte al een hele tijd :)

Chans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:04

Een interessant idee. Zelf zou ik niet zo zeer voor de meeste extra's die nu genoemd zijn betalend bokt lid worden, maar ik zou het voor die 2 euro per maand zeker overwegen om bokt op die manier (financieel) te steunen. Dat daar dan wat (kleine) extra's tegenover staan is dan mooi meegenomen.

Verder zou ik er niet voor kiezen om een benaming onder de gebruikersnaam te zetten gewoon om het idee van 'groepjes' te vermijden. Het is verder toch niet belangrijk om uit te dragen naar overige bokkers die het misschien niet kunnen / willen betalen dat je wel betalend bokker bent?

Shadow0 schreef:
Bart: ik wil wel een mogelijkheid dat je eigen gebruikersnaam dikgedrukt of gekleurd wordt weergegeven in topic-overzichten :) Eventueel zou dit ook uitgebreid kunnen worden naar kleurtjes/weergave voor vrienden en voor foeis (dus bv schuin en lichtgrijs, zodat je ze automatisch overslaat.)

En een optie om links in een nieuw venster te openen :)

Dit vind ik dan wel weer goede ideeën. Ook al kun je nu via je recht muisknop een ander venster openen, het is toch wel handiger als je het zo kan instellen dat dat automatisch gebeurd. En met kleurtjes zijn je eigen berichten of die van vrienden makkelijker terug te vinden in topics.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-09 20:06

Wat ook leuk zou zijn.
Bij dit rijtje :
Vorig onderwerp | Eerste ongelezen | Volgend onderwerp

Een extra knop toevoegen : "Volgend onderwerp uit Eigen Berichten in dat forum" Dus als je in de HK zit, en je leest bijv. een topic bij, dat je dan via een dergelijke knop gelijk in je volgende HK-topic waarin je zelf actief bent, terecht komt vanaf ongelezen berichten.

RoCKyLoVE

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-03-09 23:30

Evelli schreef:
horseylove schreef:

Dat zie ik op Hyves ook niet gebeuren hoor en daar loopt het Goldmember gedeelte al een hele tijd :)

Hyves is ook geen forum en bij hyves zit je grotendeels met "vrienden" en is er van groepjesvorming geen sprake meer.. En die extra's vind ik eigenlijk niks bijzonders vooral niet voor 24 E per jaar!