[Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

P_Tries

Re: [Dienstmededeling] Nieuwe moderators m/v gezocht!

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:57

Hierin ben ik het eens met Mas, het is natuurlijk hardstikke mooi dat een westernmod veel over western weet.. maar het is denk ik geen vereiste dat de mod alles weet, dit kan namelijk ook tijdens het modden verder gelezen/geleerd worden.

xMarieke

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 13:59

Ik denk ook niet dat je een onwijze kenner hoeft te zijn. Maar alle termen zeggen mij niets, dus dan leest het ook zo lastig mee Knipoog
En het is natuurlijk leuker om op een forum te modden waar je zelf wat mee hebt. Aangepast rijden lijkt me bijvoorbeeld leuk. Ik heb er nog niet heel veel ervaring mee, maar help wel op een manege voor gehandicapten, dus dan zie je wel wat voorbij komen en ik leer er vanzelf meer over.

P_Tries

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 14:00

Idd Marieke_ Helemaal mee eens! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 14:05

Ach ja, aan de andere kant, als ik mod zou worden op western bijvoorbeeld, dan verdiep ik me erin, en ben ik vrij snel bij. Ik rijd momenteel niet meer, en heb nooit officieel gestart, dus wedstrijden en dergelijken zeggen me niet veel maar ik lees er wel met veel plezier mee! En western lees ik ook wel eens mee!

Heb ooit twee lesjes gehad Haha!

Was geen succes overigens, ik kon niet sturen, dus paardlief liep vanzelf steeds rechtdoor tegen de bakrand aan Huilen van het lachen

Maar goed, het modteam kennende zal er waarschijnlijk ook wel e.e.a. geschoven worden met bestaande mods om de boel goed te laten lopen Ja

Zwartwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 17:18

Marieke_ schreef:
Ik heb niet het hele topic doorgespit Knipoog maar voor welke fora worden moderators gezocht? Het zijn er namelijk best veel. Dus ik vind het moeilijk om aan te geven voor welke fora ik wel of niet moderator zou willen zijn.

Voor een aantal fora zouden we graag een of meerdere extra mods hebben, maar onderling wordt waarschijnlijk ook nog het een en ander verschoven inderdaad. Daarom zeggen we niet al bij voorbaat voor welke fora we mensen nodig hebben. Je mag gewoon zelf aangeven wat je leuk en/of minder leuk lijkt, eventueel nog met een motivatie erbij. Geeft niks als je fora aangeeft waar al genoeg mensen op staan. Zijn er te veel fora die je leuk vindt, dan kan je ook gewoon alleen aangeven wat je minder leuk lijkt Ja

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:42

Misschien is het juist wel een pré als er op Western iemand zou komen die NIET in dat wereldje zit.
Western is een vrij klein klubje die elkaar IRL ook regelmatig tegen het lijf c.q. voor de voeten lopen Haha!

Als snel krijg je dan een etiketje opgeplakt dat je vóór het ene klubje en dus tégen het andere klubje bent.
Je moet dus als bekende Westerner stevig in je schoenen staan en een brede rug hebben. De meesten die ik ken hebben daar geen zin in iig.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 19:58

DD, dat iemand western rijdt wil, niet zeggen dat je meteen lid bent van een 'clubje' op bokt Knipoog Ik heb jaren western gereden, heb nog steeds het meest met de westernsport en kijk ook heel veel op WN, maar reageer er niet of nauwelijks, heb niet zoveel met de clubjes daar.
En waarschijnlijk zullen er zo nog velen zijn Lachen
Ben het wel met je eens dat iemand buiten die clubjes wel een goede mod zou zijn op WN, voor een wat meer objectieve blik op de zaken daar Lachen

YWC

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 21:18

DubbelDun schreef:
Misschien is het juist wel een pré als er op Western iemand zou komen die NIET in dat wereldje zit.
Western is een vrij klein klubje die elkaar IRL ook regelmatig tegen het lijf c.q. voor de voeten lopen Haha!

Als snel krijg je dan een etiketje opgeplakt dat je vóór het ene klubje en dus tégen het andere klubje bent.
Je moet dus als bekende Westerner stevig in je schoenen staan en een brede rug hebben. De meesten die ik ken hebben daar geen zin in iig.

Misschien ben ik dan wel een goede mod... LOL heb waarschijnlijk toch al de indruk gewekt dat ik anti-WN ben... terwijl ik dat in weze niet ben, maar wel ben voor gelijken rechten/kansen voor iedereen

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:53

Er zou na het weekend iemand groen worden.... wie was dat? Ik zie nl. alleen maar dat er weer eentje zwart is geworden Bloos!

Ik lach me trouwens te barsten om sommige bokkers die zich in allerlei bochten wringen om maar in de kijker te komen. Lijkt me niet het juiste gedrag van een mod ROFL

edit: ik lees terug en zie dat betreffende persoon het toch niet gedaan heeft

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 22:58

Die persoon is toch niet groen geworden...dat zei Eline, een paar pagina's terug. Knipoog

Edit: juist. Huilen van het lachen

marlies85

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 23:43

Sommige bokkers lopen haast met spandoeken en noem maar op rond.Nouja, is geen ramp toch?Aan het eind van het liedje komen er toch nieuwe mod's

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-08 23:51

slimmerik schreef:
Er zou na het weekend iemand groen worden.... wie was dat? Ik zie nl. alleen maar dat er weer eentje zwart is geworden Bloos!

Ik lach me trouwens te barsten om sommige bokkers die zich in allerlei bochten wringen om maar in de kijker te komen. Lijkt me niet het juiste gedrag van een mod ROFL

edit: ik lees terug en zie dat betreffende persoon het toch niet gedaan heeft

jij noemt dat zo.. andere noemen dat gewoon grapjes, of anders gezegt humor Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 08:19

Ssst we zouden het toch niet meer daarover hebben? Nors opkijken

Nog even een beetje terug on topic... Ik ben eind van deze maand een weekend weg, dusseuh stel dat ik een PB'tje krijg in die tijd... Zit daar nog een reactietermijn op?

lindake

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:45

Als jij niet naar je postvak in gaat door op nieuwe berichten te klikken bovenaan, dan zien de mods dat je de pb nog niet gelezen hebt omdat het dan nog in hun postvak uit staat Knipoog.

Ik denk wel dat ze hier dan rekening mee houden Knipoog.

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 10:55

Rock schreef:
Nog even een beetje terug on topic... Ik ben eind van deze maand een weekend weg, dusseuh stel dat ik een PB'tje krijg in die tijd... Zit daar nog een reactietermijn op?
Binnen een uur reageren uiteraard. Tong uitsteken
Volgens mij zit er niet echt een reactietijd op.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:06

Katja schreef:
Rock schreef:
Binnen een uur reageren uiteraard. Tong uitsteken
Volgens mij zit er niet echt een reactietijd op.

Ha, de grote test! En dan de PB's versturen midden in de nacht om te kijken of de wannabe-mod wel een échte die-hard is! Haha!

Okee, nee da's wel goed om te weten.

Omdat het BBB met de nieuwe mods vaak op de eerste van de maand komt, en er tot 31 oktober gereageerd kan worden, bedacht ik me dat het best eens zou kunnen dat ze dan ook de 31e PB'tjes gaan sturen, vandaar Lachen

Katja

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:10

Meestal zit er wel even tussen de pb en het groen worden dus dat gaat niet op het allerlaatste moment.
Pb's midden in de nacht sturen is wel een goede test. Haha!

Stopcontact

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:15

Haha dat wordt dus voortaan ook 's nachts in je bed mobiel bokken Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:18

Ah mooi! Dan kan ik rustig gaan slapen, ben al 18 dagen wakker! Gaaaap Dromen Slapen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:45

Rock, weet je wel zeker dat je nog op vakantie durft?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 11:50

Ik moet wel, kan ik bijslapen Tong uitsteken

Haha jawel hoor, ik zit niet als een 'lovesick puppy' naar m'n scherm te staren op een PB'tje dat misschien wel nooit komt Knipoog

Ik ga een heerlijk weekendje tegemoet waar ik al máánden naar uitkijk!

Maar goed, ik heb m'n antwoord weer, dus ga weer proberen gewoon mee te lezen en m'n kwek te houden Bloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:09

Rock schreef:
Haha jawel hoor, ik zit niet als een 'lovesick puppy' naar m'n scherm te staren op een PB'tje dat misschien wel nooit komt Knipoog

Waarom geloof ik je nou niet... Vork

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:11

Na lang denken heb ik me toch maar aangemeld Lachen
Ben benieuwd!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:13

Ik vind het weer wel mooi vandaag en jullie? Haha!

Leuk zo'n kletstopic op FZ Haha!

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-08 12:15

Nee, ik heb me niet aangemeld..... te weinig tijd momenteel. Verdrietig