Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marieke_ schreef:Ik heb niet het hele topic doorgespitmaar voor welke fora worden moderators gezocht? Het zijn er namelijk best veel. Dus ik vind het moeilijk om aan te geven voor welke fora ik wel of niet moderator zou willen zijn.
DubbelDun schreef:Misschien is het juist wel een pré als er op Western iemand zou komen die NIET in dat wereldje zit.
Western is een vrij klein klubje die elkaar IRL ook regelmatig tegen het lijf c.q. voor de voeten lopen
Als snel krijg je dan een etiketje opgeplakt dat je vóór het ene klubje en dus tégen het andere klubje bent.
Je moet dus als bekende Westerner stevig in je schoenen staan en een brede rug hebben. De meesten die ik ken hebben daar geen zin in iig.
slimmerik schreef:Er zou na het weekend iemand groen worden.... wie was dat? Ik zie nl. alleen maar dat er weer eentje zwart is geworden
Ik lach me trouwens te barsten om sommige bokkers die zich in allerlei bochten wringen om maar in de kijker te komen. Lijkt me niet het juiste gedrag van een mod
edit: ik lees terug en zie dat betreffende persoon het toch niet gedaan heeft
Rock schreef:Binnen een uur reageren uiteraard.Nog even een beetje terug on topic... Ik ben eind van deze maand een weekend weg, dusseuh stel dat ik een PB'tje krijg in die tijd... Zit daar nog een reactietermijn op?
Katja schreef:Rock schreef:Binnen een uur reageren uiteraard.Nog even een beetje terug on topic... Ik ben eind van deze maand een weekend weg, dusseuh stel dat ik een PB'tje krijg in die tijd... Zit daar nog een reactietermijn op?
Volgens mij zit er niet echt een reactietijd op.
Rock schreef:Haha jawel hoor, ik zit niet als een 'lovesick puppy' naar m'n scherm te staren op een PB'tje dat misschien wel nooit komt