Ibbel schreef:K3 is soms een hint - vooral voor nieuwe modjes. Maar nu even niet geloof ik...Bedoel je dan ipv vliegen en stroop iets met honing en beer?
Paisano schreef:Ibbel is back! Jij wil ons vast verder helpen! Er is een verschil tussen willen en kunnen...
Bagheera_206 schreef:Ibbel schreef:K3 is soms een hint - vooral voor nieuwe modjes. Maar nu even niet geloof ik...Bedoel je dan ipv vliegen en stroop iets met honing en beer? Winnie the pooh en tijgertje?
Ladybird schreef:Bagheera_206 schreef:Ibbel schreef:K3 is soms een hint - vooral voor nieuwe modjes. Maar nu even niet geloof ik...Bedoel je dan ipv vliegen en stroop iets met honing en beer? Winnie the pooh en tijgertje? Pooh en Tijger hebben niets met K3 te maken.
Paisano schreef:http://www.bol.com/nl/p/tsjaad-het-hart ... 002828988/Tsjaad: het hart van Afrika? Goed gevonden!
Ja goed gevondenJammer dat die Geert Mak het niet geschreven had waar de modjes het een paar keer over hadden hihi
Nayomie schreef:Wat ik dacht. Schuin oog is schuin kijken. Dan heb je 2 punten in het hart. Italië en tsjaad!Oh ja, ik zie hem ook als ik m'n hoofd draai! Goed gezien