WildWings schreef:Als het geen 1 april grap is hadden ze een wel wat beter moment kunnen uitkiezen om 't bekend te maken, niet dan? 31 Maart is wel heeeel toevallig hoor
OF ze willen juist dat we denken dat het een 1 april grap is.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
WildWings schreef:Als het geen 1 april grap is hadden ze een wel wat beter moment kunnen uitkiezen om 't bekend te maken, niet dan? 31 Maart is wel heeeel toevallig hoor
Otje_Elliot schreef:Jeroen ik kan het me bijna niet voorstellen dat het geen 1 april grap is
Ketaki schreef:Otje_Elliot schreef:Jeroen ik kan het me bijna niet voorstellen dat het geen 1 april grap is
dat weet je nooit.
helemaal niet met bokt.
daar kunnen ze van alles met je uithalen, zonder dat je het doorhebt![]()
![]()
Uums schreef:Maar een bokt-mentor, dat is toch te betuttelend voor woorden? Ik vind voornamelijk de campagne een onschuldig & lief grapje
Shalimar schreef:Ik moet eigenlijk ook even tanden poetsen...oliebol..
Otje_Elliot schreef:Ketaki schreef:dat weet je nooit.
helemaal niet met bokt.
daar kunnen ze van alles met je uithalen, zonder dat je het doorhebt![]()
![]()
op je kleine lettertjes: ja dat is wel zo, ze weten dan wel hun populariteit, maar dan moeten ze het zeker een paar dagen laten staan, en niet op 2 april een slotje geven, er zijn er genoeg die niet op zaterdag avond bokken.
Otje_Elliot schreef:Shalimar schreef:Ik moet eigenlijk ook even tanden poetsen...oliebol..
tussen het bokken door
Otje_Elliot schreef:vergeet niet te flossen suus
JeroenS schreef:OF ze willen juist dat we denken dat het een 1 april grap is.
sronnie schreef:En ik moet om 8 uur naast mn bed staan, vergoed sylleke ook de afkickkliniek?
JeroenS schreef:sronnie schreef:En ik moet om 8 uur naast mn bed staan, vergoed sylleke ook de afkickkliniek?
Geen idee moet je even vragen he.
Uums schreef:Ketaki: Wie niet? Veel moddie`s werken hier fanatiek & jolig aan mee.. Vorig jaar, toen het forum opnieuw was vormgegeven en mensen dat te belabberd vonden om waar te zijn, werd er alleen maar ijzig & chaga gereageerd op ongelovige posts:=.
Sense the difference.
WildWings schreef:+ Ik kan me ook niet voorstellen dat alle modjes/midjes serieus dit soort dingen zouden doen om meer 'adopteerders' te krijgen
terorita schreef:is er ook een mogelijkheid, om een mod te apporteren