Dat snap jij niet jij hebt al een kleurtje we moesten trouwens toch puzzelen? wat is daarmee gebeurd?
[***] schreef:Wat is dat toch met die kleurtjes Sorry, in een grijs verleden groen geweest. En dan is zwart zo... zwart.
Ik bande mir toen stond er dat ik de kleur cyaan kreeg en heb niks gehad nu ben ik boos ik wil mijn blauwe kleur
Roosje01 schreef:Ik bande mir toen stond er dat ik de kleur cyaan kreeg en heb niks gehad nu ben ik boos ik wil mijn blauwe kleur Dat had ik ook! Huilen
Hee die mededeling heb ik nooit gehad nog. Dat is raar. Maar neem een otterbox in kleur roze. Heb je altijd een kleurtje met bokken,Nu op naar de hangmat met een dekentje buiten in de zon, Alleen drinken en ikzelf nog. is mijn harry potter dekentje
Ik word gepest met een andere scheve lay-out vandaag, weet niet of dit iets met 1 april te maken heeft, maar het leest niet fijn
weet natuurlijk niet of dit met 1 april te maken heeft .. toen ik wou inloggen kreeg ik opeens de bokt mobiele pagina te voorschijn om te loggen, toen ik ingelogd had was hij weer normaal Of licht dit nu aan me computer