Sammie schreef:Is bart zn profiel t hart van bokt? Zonder bokkers geen bokt toch?Op profielen paaseieren zoeken? Douraque schreef:Met de laatste kunnen jullie toch wel ver komenWelk laatste?
Bagheera_206 schreef:OK. OK. Het laatste spelletje was Brain Train Academy. Train = trein = vervoersmiddel
Nayomie schreef:Bagheera_206 schreef:OK. OK. Het laatste spelletje was Brain Train Academy. Train = trein = vervoersmiddel Uhuh , wat moeten we nou weer met een trein?
Nayomie schreef:Bagheera_206 schreef:OK. OK. Het laatste spelletje was Brain Train Academy. Train = trein = vervoersmiddel
Sammie schreef:Zal wel tiepfout zijn. Brain train is spel voor de wii.Terug naar het hart.... Nu je het daar toch over hebt, ik ga zo mijn lieffie achter zn PC vandaan trekken (lang leve computernerds ) en gezellig op paasvisite bij familie
Sammie schreef:Zal wel tiepfout zijn. Brain train is spel voor de wii.Terug naar het hart....Daar trappen we niet in
Sammie schreef:Zal wel tiepfout zijn. Brain train is spel voor de wii.Terug naar het hart....Welke spelcomputer was het ook alweer..EEN WII DOH!
Paisano schreef:Bagheera_206 schreef:Waar het hart vol van is...... stroomt de mond van over? Mag ook
01San schreef:Hoiiii daar ben ik weerga even 9 paginas terug lezenEn na je bijleesje weer hart meehelpen hoor.
Bagheera_206 schreef:01San schreef:Hoiiii daar ben ik weerga even 9 paginas terug lezenEn na je bijleesje weer hart meehelpen hoor. Ja ik ga mijn best doen,ik ben weer bij
Italie...Daar ligt de mon blanc toch?En op de kaart ligt hij diep. Zou dat ook iets zijn?Hoogste persoon speelt de laagste rol?