sans6 schreef:Iris82 schreef:En wat is nu de uitslag? Wordt die persoon ook feitelijk naar de Buba gestuurd?Als dat zo is, sorry! Heb op random berichtjes geklikt omdat ik gewoon nieuwsgierig was Nee, je gaat zelf naar de Buba
Iris82 schreef:Ja daar ben ik al meerdere malen geweest. Maar hoopte de persoon die je 'bant' ook. Laten we het even testen *bant jou*Edit: en, werkte het?
Sammie schreef:Lijkt mij niet, niet iedereen zit daarop te wachten Daarom wilde ik het ook.Ging ik jou om de 10 minuten bannen.
Marrie_L schreef:Iris82 schreef:Ja daar ben ik al meerdere malen geweest. Maar hoopte de persoon die je 'bant' ook. Laten we het even testen *bant jou*Edit: en, werkte het? Nee.
Iris82 schreef:Sammie schreef:Lijkt mij niet, niet iedereen zit daarop te wachten Daarom wilde ik het ook.Ging ik jou om de 10 minuten bannen. Maar das niet aardig
Murthul schreef:miss_lizje schreef:Op bokt4 krijg ik niks van de grap mee. Jammer!!Gewoon even switchen naar bokt5 dan! Kun je ook direct gebruik maken van de upload. Bokt5 is niet leesbaar genoeg, dus ik houd heb bij bokt4.
Valeriej schreef:Ik ben uit de buitenbak geraakt, maar de topics bij "mijn berichten" kloppen niet meer? Help?Klik op meer berichtenBen er inmiddels 3x in geweest