JeroenS schreef:Ik weet nog steeds niet op wie.
Doh

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Edda schreef:geluksvogel schreef:whaha gaat hier lekker aan toe. Ik heb geen favo mod, ze zijn allemaal geweldig en doen hun best bokt zo leuk mogelijk te maken
Aaah wat lief zeg
Suuskipje schreef:maar suus_ dan zet je hem voor je deur en ga je op de motorkap zitten zodat iedereen die langskomt jou ziet op je scummerhummer.. totally hip yo
Otje_Elliot schreef:eh gadverdarrie ben jij zo'n moraalridder ????
Nou mijn stem je niet
Hanin schreef:Vraagje: Kun je ook op Simmie stemmen?
smurffie schreef:aha .. de wereld ademt scummerhummer.. vandaar dat t er zo slecht mee gaat... de syllekebrummer rijd teminsten nog op water! dus geheel milieu bewust...
Edda schreef:geluksvogel schreef:whaha gaat hier lekker aan toe. Ik heb geen favo mod, ze zijn allemaal geweldig en doen hun best bokt zo leuk mogelijk te maken
Aaah wat lief zeg
Hanin schreef:Vraagje: Kun je ook op Simmie stemmen?
Niezzz schreef:smurffie schreef:aha .. de wereld ademt scummerhummer.. vandaar dat t er zo slecht mee gaat... de syllekebrummer rijd teminsten nog op water! dus geheel milieu bewust...
De scummerhummer op waterstof, dat is nog beter voor het milieu de aangepaste versie rijd op zonneernergie
suus_ schreef:Suuskipje schreef:maar suus_ dan zet je hem voor je deur en ga je op de motorkap zitten zodat iedereen die langskomt jou ziet op je scummerhummer.. totally hip yo
In mijn bikini, en dan naar iedereen zwaaien bedoel je?
xKatleentjex schreef:Otje_Elliot schreef:eh gadverdarrie ben jij zo'n moraalridder ????
Nou mijn stem je niet
Ze hebben me niet toegelaten wegens oneerlijke concurrentie. Iedereen zou toch op mij stemmen anders, en dan is het niet meer leuk voor de rest.
JeroenS schreef:Overtuig me maar even op wie ik moet stemmen.
suus_ schreef:Suuskipje schreef:maar suus_ dan zet je hem voor je deur en ga je op de motorkap zitten zodat iedereen die langskomt jou ziet op je scummerhummer.. totally hip yo
In mijn bikini, en dan naar iedereen zwaaien bedoel je?
Edda schreef:De Mods van A tot Z:
Apple:
Bok verstandig, kies voor Apple!
Berdien:
Heb je het met de rest wel gezien? Kies dan: Berdien!
Stem Hier!
Cer:Wil je het eerlijk en ook nog es vlot? Kies dan voor Cer als persoonlijke mod
Chica:Wil je Bokt hot & hip
stem Chica ik trek Bokt uit de dip!
Fairie:
met FAIRIE nooit last van HERRIE
* * * Kies FAIRIE : STEM HIER! * * *
Justy:Wat de boer graag eet, dat lustie: adopteer een Justy! *klik*
Kris25
ZIE TOPIC: viewtopic.php?f=25&t=748983&p=24355359#p24355359 BEN JE JONG EN FRIS, KIES DAN VOOR KRIS. ADOPTEER MIJ!
Maya:
Gebruik je nuchtere Zeeuwse boerenverstand, neem Maya in de hand!
Odetteke
Vind je de rest van de mods niet je van het? Stem dan Odet!
Stem Hier!
Oscar
OSCAR, kies d'r mar!!! STEM HIER!
Scum:
Scum for President! - STEM OP MIJ!!!
Siempie:
Ga je voor Bokt Ultiem? Kies Siem!
Sizzy:![]()
Stem op Sizzy
![]()
Kies je eigen mod!
Sylleke:
Zie Bokt door een roze brilleke, samen met Sylleke!
Stem op Sylleke!
Tieneke:
VOOR ALLE BANANEN EN APPELS: KIES TIENE!!!
Omdat niemand hem meer zag..
Niezzz schreef:[