Zoolgangster schreef:xMyrth schreef:Het is veilig, ik ben kunnen ontsnappen... Over het hek gesprongen Het ontsnapte paard daar, je hebt 'm het verkeerde voorbeeld gegeven.
Lonneke2001 schreef:Hoe kom je in de buitenbak? Ik snap het niet maar drukte net wel iets te vaak op flop postDruk op flop, blijf op de pop up knopjes klikken en je komt er vanzelf
Cynn schreef:De buitenbak is wel gezelliger dan de binnenbak. Daar schijnt de zon tenminste bij de leuke bokkers.De buitenbak zit vooral vol met zeeeeeer getalenteerde ruiters en de meest bijzondere paarden.
Lonneke2001 schreef:Ik wil ladybird bannen maar helaas heb ik daar net de rechten niet voor Hahaha jammeerrr.Maar hoezo hebben jullie telkens geen rechten? Ik heb tot nu toe nog alle rechten gehad
Murthul schreef:Ladybird schreef:Murth.. jij zit mij teveel op het banknopje de laatse tijd..Elk bericht die ik van jou leest, komt het woord BAN in voorIk hou van bannen Ik las ik hou van bananen
Murthul schreef:Ladybird schreef:Murth.. jij zit mij teveel op het banknopje de laatse tijd..Elk bericht die ik van jou leest, komt het woord BAN in voorIk hou van bannen Ik wil jou ook bannen, frustraties van vannacht snap je?
Wat zijn jullie braaf. Nooit de neiging om nieuwe knopjes te proberen. En door te zetten Al is de grap wel alleen op bokt 5 zichtbaar helaas.
Iris82 schreef:En wat is nu de uitslag? Wordt die persoon ook feitelijk naar de Buba gestuurd?Als dat zo is, sorry! Heb op random berichtjes geklikt omdat ik gewoon nieuwsgierig was