Danique01 schreef:Mag ik ook een paas ei?No drama. No glory.Let it go let it goFrozenNou blijkbaar niet dusHuh toch wel.. paaswonder
Ik vind het wel vreemd dat bij sommigen de tekst niet vetgedrukt is, bij anderen wel. Of bij sommigen staat die links, bij anderen in het midden. Volgens mij doen sommigen het gewoon zelf :’)Maarja, no drama no glory&let it go
Hoop eigenlijk dat die like knop geen grap is want ik vind m best leuk Verder vind ik de 1 april wel prut...
Pepperrr schreef:Hoop eigenlijk dat die like knop geen grap is want ik vind m best leuk Verder vind ik de 1 april wel prut... Ik hoop ook dat we hem mogen houden, én dat die pp alle fora komt Maar ik denk wel dat de prijs een grap is ofzo
Ik had trouwens getemd met ''HELP ONS!'' Maar helaas... Ik kreeg dit terug van A_nouk (dacht ik ): ''NEVER''
Bubblewrap schreef:Was er gisteravond ook niet 1 die een ei kreeg zonder dat ze dat wou? No drama no glory? Ja en heb m nog steeds
Ik zie de theorie hoe je een ei krijgt niet. Maar heb wel een ei, dus dan maakt de theorie niet meer uit
Pepperrr schreef:Ik had trouwens getemd met ''HELP ONS!'' Maar helaas... Ik kreeg dit terug van A_nouk (dacht ik ): ''NEVER''Wat een lieverd.
Pepperrr schreef:Ik had trouwens getemd met ''HELP ONS!'' Maar helaas... Ik kreeg dit terug van A_nouk (dacht ik ): ''NEVER'' hier is die like knop voor nodig
Pepperrr schreef:Ik had trouwens getemd met ''HELP ONS!'' Maar helaas... Ik kreeg dit terug van A_nouk (dacht ik ): ''NEVER''Ik heb geen paasei, maar als persoon onder een meeleessteen heb ik hem ook niet verdient. Hulde aan de puzzelaars
Pepperrr schreef:Ik had trouwens getemd met ''HELP ONS!'' Maar helaas... Ik kreeg dit terug van A_nouk (dacht ik ): ''NEVER''Hahaha innerlijke aard komt naar boven
A_nouk schreef:Was ik niet!! Maar had ik wel geweest kunnen zijn Ohh dan was het iemand anders, kan niet meer zien wie