Murth.. jij zit mij teveel op het banknopje de laatse tijd..Elk bericht die ik van jou leest, komt het woord BAN in voor
Ladybird schreef:Murth.. jij zit mij teveel op het banknopje de laatse tijd..Elk bericht die ik van jou leest, komt het woord BAN in voorIk hou van bannen
Murthul schreef:Ladybird schreef:Murth.. jij zit mij teveel op het banknopje de laatse tijd..Elk bericht die ik van jou leest, komt het woord BAN in voorIk hou van bannen Weet ik, das ook de enige reden dat je mod geworden bent
Net wakker, en bokt 4 had niks. Overgeschakeld naar bokt 5 en er zijn extra knopjes. Hihi.En ik ben reclameloos lijkt het. Nig geen banner gezien.
Ik wil ook naar de buitenbak haha Ik durf niet, bang om aan het werk gezet te worden in het mulle zand...
xMyrth schreef:Ik wil ook naar de buitenbak haha Ik durf niet, bang om aan het werk gezet te worden in het mulle zand...Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat mulle zand... ik ga mezelf maar bannen, denk ik.
Zoolgangster schreef:xMyrth schreef:Ik wil ook naar de buitenbak haha Ik durf niet, bang om aan het werk gezet te worden in het mulle zand...Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat mulle zand... ik ga mezelf maar bannen, denk ik. Het is veilig, ik ben kunnen ontsnappen... Over het hek gesprongen
xMyrth schreef:Zoolgangster schreef:Ik ben eigenlijk wel benieuwd naar dat mulle zand... ik ga mezelf maar bannen, denk ik. Het is veilig, ik ben kunnen ontsnappen... Over het hek gesprongen Het ontsnapte paard daar, je hebt 'm het verkeerde voorbeeld gegeven.