Nayomie schreef:takkie_muis schreef: Maar Nay Hmm samen dan? Kunnen we ook kletsen onderweg ?Oke is goed Weer vriendjes dan? , battle against the mods
Nayomie schreef:Ben ik nu de enige die het opvalt dat die B-Brush topics p FZ verwijderd worden? Ja mij ook
takkie_muis schreef:Nayomie schreef:Ben ik nu de enige die het opvalt dat die B-Brush topics p FZ verwijderd worden? Ja mij ook Eentje stond nog even open, maar is nu ook verwijderd. En die van daarvoor ook
takkie_muis schreef:Nayomie schreef:Ben ik nu de enige die het opvalt dat die B-Brush topics p FZ verwijderd worden? Ja mij ook Het moet toch een beetje blijven lijken alsof ze echt een fout gemaakt hebben..
Sani schreef:takkie_muis schreef:[quote="Nayomie"Ben ik nu de enige die het opvalt dat die B-Brush topics p FZ verwijderd worden? Ja mij ook Het moet toch een beetje blijven lijken alsof ze echt een fout gemaakt hebben.. [/quote]
Haha hij was er toch echt Whahaha, ik zie mezelf ineens de tanden van m'n paard poetsen met een megaborstel
Ik heb zwaar het vermoeden dat wij nagelezen worden door Appelflapje. Ze staat hieronder maar telkens online maar reageert hier niet.Vind dit lichtelijk eng aan het worden Bye Tak!
Ik heb een hele hele korte samenvatting:Koffie – Tanden – Tandenpoetsen – TandpastaVlaggen – kleuren rood, blauw, witLanden – Vorm = hartReizen – KLM – AmsterdamMaar aan de tandpasta moest ik aan dit denken
Ibbel schreef:Paisano schreef:Waterfiets En op waterfiets rijmt niets Zit ik goed met mijn vorig berichtje?