Oké lol ik word net wakker, check dit topic en zie allemaal accounts met paaseieren als avatar en hetzelfde onderschrift. Ben benieuwd of we nog uitleg krijgen over de grap
Zo het ei mysterie is nog onopgelost zo te zien... hebben jullie niet gewoon allemaal in een bepaald topic geantwoord (of drama gemaakt?)
Djoopie schreef:Je hebt wel gezegd dat je ook een ei wilde......De grap is dat hij een jaar blijft staan Ja heb er in mijn laatste post wel om gevraagd mijn verzoek is gehoord
Gewoon een sociaal experiment dit. Wat gebeurt er als je random mensen beloont (of straft??) met een ei-avatar
Chocopasta schreef:Gewoon een sociaal experiment dit. Wat gebeurt er als je random mensen beloont (of straft??) met een ei-avatar Like!
Chocopasta schreef:Gewoon een sociaal experiment dit. Wat gebeurt er als je random mensen beloont (of straft??) met een ei-avatar Haha dat zou wel een goeie zijn!
Ik vind het eigenlijk vrij hilarisch Iedereen gisteren de hele dag en rustige dag, en dan ook half twaalf 's avond schrikt iedereen van een overval van paaseieren
Marrie_L schreef:Maar hoe krijg je nou dat paasei dan? Edit: aaaahhhh ik heb ook een paasei Je hebt m!Ik wil ook een ei! Hoe kom je er idd aan?Moet je liken? Heb ik gedaan