Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ladybird schreef:Het enige vreemde van dit alles vind ik, dat een van de modjes in het begin geschreven heeft dat je met de (begin) letters van elke land een zin kon maken toch? dat is nu ook helemaal weg..
LhinnOlijf schreef:Ladybird schreef:Het enige vreemde van dit alles vind ik, dat een van de modjes in het begin geschreven heeft dat je met de (begin) letters van elke land een zin kon maken toch? dat is nu ook helemaal weg..
Als je simpel nadenkt nietToen jullie de vlaggen opzochten en gingen plaatsen hier, werd er gemeld dat jullie bijna de oplossing hebben.
En dankzij jullie denk ik te weten wat het gaat wordenAlleen de tandpasta rijmt nog niet 100% met mijn uitleg
Ibbel schreef:Nayomie schreef:Weetje? Hart + buitenland + rood +tandenpoetsen (voor het zoenen) + koffie (samen drinken) = programma Grenzeloos verliefd of Vakantieliefde
Maar de kleuren moeten wel matchen hè...Anders vloekt het.
Nayomie schreef:Maar wie heeft die hint gegeven zonder het te weten?Paisano schreef:Daar zijn we dus nooit achter gekomen... Wat denk je zelf? (p95/96)
Nou, ik heb wel (heel vaak) van die momenten dat ik mezelf niet door heb...
Zou me niks verbazen als ik dat per ongeluk heb gezegt
Hopke89 schreef:Is er echt niemand die bij tanden ineens denkt aan slagtanden van een olifant als je onderschrift Ibbel erbij pakt (the inner work there of was red, the outer work was ivory).
Dan denkt OOOHWJA die slagtanden van een olifant worden gebruikt van Ivoor en hej Ivoorkust is een land in Afrika.
Vind hem wel leuk gevonden