druk maar een aantal keer op flop post dan weetje het en ik vraag me nog steeds af wat dat met al die "vreemde " onderschriften heeft te maken
precies die heb ik ook.aww iemand komt niet eens in de buitenbak om wat te zeggen om terug te kunnen.arme ziel
CharlotteJay schreef:druk maar een aantal keer op flop post dan weetje het en ik vraag me nog steeds af wat dat met al die "vreemde " onderschriften heeft te makendat was afleidingsmanoeuvre of als in, wij worden allemaal in de buitenbak gezet en daarom is iedereen buitenspelen
Renske_W schreef:onderschriften?Mij is cyaan beloofd... belofte maakt schuld! Ik wil mijn kleurtje. mij ook
xniieeenke schreef:precies die heb ik ook.aww iemand komt niet eens in de buitenbak om wat te zeggen om terug te kunnen.arme ziel
Just_Sannee schreef:xniieeenke schreef:precies die heb ik ook.aww iemand komt niet eens in de buitenbak om wat te zeggen om terug te kunnen.arme ziel Ben je d'r uit? yay.
wat leuk nee 1 april is zo ie zo een raar dagje wie dat verzonnen heeft *krijgt lading 1 april lovers over zich heen *
Just_Sannee schreef:Nee, maar ik kan wel bij de normale topics via 'eigen berichten' ben ik net achter gekomen post in het BUBA topic
xniieeenke schreef:Just_Sannee schreef:Nee, maar ik kan wel bij de normale topics via 'eigen berichten' ben ik net achter gekomen post in het BUBA topicMaar we kunnen niet in het "Haal me hier uit"
xniieeenke schreef:Just_Sannee schreef:Nee, maar ik kan wel bij de normale topics via 'eigen berichten' ben ik net achter gekomen post in het BUBA topicWelk topic?
Just_Sannee schreef:xniieeenke schreef: post in het BUBA topicWelk topic? Deze: viewtopic.php?f=251&t=1882621Maar daar kan ik dus niet in, want daar heb ik geen permissive voor, maar mijn "Eigen Berichten" is ook niet meer zoals hij was