Ben al blij dat je mensen kan blokkeren (las ik van de week pas ergens, ik wist dat dus helemaal niet

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
faye schreef:Misschien een antecedentenonderzoek door de mods voordat je überhaupt mag posten op bokt?
Tieneke schreef:Vanaf het moment dat je je op straat/in de stad begeeft, bevind je je in het openbaar. Kan je dus niet vergelijken met pb's. Want het draait allemaal net om dat verschil.>knip.
Nadya schreef:Dat is waar, Tieneke, maar het zou wel fijn zijn als er iets mee gedaan kon worden. Nu kan iedereen maar wat scheldserenades rondsturen..... Gezellig, hoor. Gelukkig heb ik er vrij weinig last van, maar er zijn wel eens dingen gestuurd dat ik dacht 'dit zou niet mogen eigenlijk'.
Tja......
Aan de andere kant zie ik het ook als verbale stoornis, als je alleen met scheldwoorden en gedreig je mening door wilt drukken.
Nadya schreef:Dat is waar, Tieneke, maar het zou wel fijn zijn als er iets mee gedaan kon worden. Nu kan iedereen maar wat scheldserenades rondsturen..... Gezellig, hoor. Gelukkig heb ik er vrij weinig last van, maar er zijn wel eens dingen gestuurd dat ik dacht 'dit zou niet mogen eigenlijk'.
Tja......
Aan de andere kant zie ik het ook als verbale stoornis, als je alleen met scheldwoorden en gedreig je mening door wilt drukken.
Tieneke schreef:Idd, NadyaHet beste zou gewoon zijn als mensen fatsoenlijk zouden zijn. Dan zou er gewoon geen probleem zijn.
Superwoman, als je dingen op internet zet, ok, maar ik heb het specifiek over pb's en daar gaat dit topic toch ook om.
Tieneke schreef:Maar als je een pb schrijft, heb je niet de intentie om die info op het openbaar gedeelte te zetten. En als je op straat komt, weet je gewoon dat je in het openbaar bent. En dat is toch een verschil.
superwoman schreef:Zo lang er niemand op de tem knop drukt, wordt je bericht niet gelezen... lijkt me dus geen probleem? Dat vind ik wel een voorwaarde, dat mods niet zómaar de pb's mogen doorspitten....
Myrdal schreef:Waarom is dat op bokt dan anders? Pb's zijn eigenlijk een intern emailsysteem. Waarom hier niet de pb's die je niet wilt ontvangen gewoon weggooien of als de inhoud erg genoeg is ermee naar de politie gaan.
bicci schreef:ja....omdat je inderdaad een ruzie die uit de hand dreigt te lopen e.d. kan stoppen op die wijze.