Nikka schreef:Tallie_Ho schreef:ZegguhMoet dat nou weer zo??!!
Of was dit niet persoonlijk bedoeld??
Persoonlijk? Nee hoor, was tegen jullie alledrie
alledrie tegelijk temmen!! 1....2.....3!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Nikka schreef:Tallie_Ho schreef:ZegguhMoet dat nou weer zo??!!
Of was dit niet persoonlijk bedoeld??
Persoonlijk? Nee hoor, was tegen jullie alledrie
Nanne schreef:Nikka schreef:O ja de heilige drieeenheidIk zou bijna 1 letterje veranderen, maar ik houd het netjes.
Is dit op de man spelen?
faye schreef:Het is maar internet hoor! Sommige lopen in hun HK topicjes heerlijk te zuigen over een ander, en dan jammeren als ze een niet zo vriendelijke pb krijgen. Erg hypocriet, maar sommigen passen dan ook precies in dat plaatje. Schouders ophalen dus
faye schreef:Het is maar internet hoor! Sommige lopen in hun HK topicjes heerlijk te zuigen over een ander, en dan jammeren als ze een niet zo vriendelijke pb krijgen. Erg hypocriet, maar sommigen passen dan ook precies in dat plaatje. Schouders ophalen dus
Tallie_Ho schreef:faye schreef:Het is maar internet hoor! Sommige lopen in hun HK topicjes heerlijk te zuigen over een ander, en dan jammeren als ze een niet zo vriendelijke pb krijgen. Erg hypocriet, maar sommigen passen dan ook precies in dat plaatje. Schouders ophalen dus
Mocht ik ooit een onaardige peebee krijgen van wie dan ook, dan print ik em uit en neem ik hem mee naar de plee voor na de grote boodschap![]()
![]()
Denk dat als iedereen dat zou doen, bokt ook een stuk verdraagzamer zou zijn
Adriana schreef:faye schreef:Het is maar internet hoor! Sommige lopen in hun HK topicjes heerlijk te zuigen over een ander, en dan jammeren als ze een niet zo vriendelijke pb krijgen. Erg hypocriet, maar sommigen passen dan ook precies in dat plaatje. Schouders ophalen dus
Ook eens, maar soms erg moeilijk.
Ik heb vaste topics waar ik in zit soms kijk ik op actieve onderwerpen en zoek ik er wat interessants uit, over voeding of medisch of etc.
Dan kom ik toch reacties tegen van mensen waar mijn haar recht overeind van gaat staan...
Als we alle tips van bokkers gaan uitvoeren zullen de veeartsen op den duur een nog meer gevulde beurs krijgen
Tallie_Ho schreef:faye schreef:Het is maar internet hoor! Sommige lopen in hun HK topicjes heerlijk te zuigen over een ander, en dan jammeren als ze een niet zo vriendelijke pb krijgen. Erg hypocriet, maar sommigen passen dan ook precies in dat plaatje. Schouders ophalen dus
Mocht ik ooit een onaardige peebee krijgen van wie dan ook, dan print ik em uit en neem ik hem mee naar de plee voor na de grote boodschap![]()
![]()
![]()
Blue_Eyes schreef:Daar verstopt je wc van, weet je dat? Of print jij op wc-papier?
Stippie1 schreef:Adriana schreef:faye schreef:Het is maar internet hoor! Sommige lopen in hun HK topicjes heerlijk te zuigen over een ander, en dan jammeren als ze een niet zo vriendelijke pb krijgen. Erg hypocriet, maar sommigen passen dan ook precies in dat plaatje. Schouders ophalen dus
Ook eens, maar soms erg moeilijk.
Ik heb vaste topics waar ik in zit soms kijk ik op actieve onderwerpen en zoek ik er wat interessants uit, over voeding of medisch of etc.
Dan kom ik toch reacties tegen van mensen waar mijn haar recht overeind van gaat staan...
Als we alle tips van bokkers gaan uitvoeren zullen de veeartsen op den duur een nog meer gevulde beurs krijgen
Had ik nu maar doorgeleerd voor veearts
krak schreef:en wat als de ts zelf een topicverzieker is
Nikka schreef:en laat je dit dan ook nog even weten per PB?
Maanling schreef:krak schreef:en wat als de ts zelf een topicverzieker is
Dan maken Nans, Tallie, Maan en Arie er een prachtig mooi topic van!
Tallie_Ho schreef:Nikka schreef:en laat je dit dan ook nog even weten per PB?
Foto maken, uploaden, PB maken en hoppa