_Tivoli_ schreef:Wat is een hoofdmod?
Of is dat een beheerder?
Dit wordt uitgebreid beschreven in de help

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Of is dat een beheerder?
Of is dat een beheerder?
Communicatie moet zéker twee kanten opwerken,maar dat noem ik niet op een bepaald punt als mod zeggen; zo nu heb ik er geen zin meer in dus ik zet een modopmerking of waarschuwing neer.
Maargoed.Zo is er niet alleen kritiek op mods,maar ook op gebruikers.Er worden zelfs gebruikers openbaar besproken met bijvoorbeeld slechte EA ervaringen.
(vind ik overigens heel logisch hoor)
Maar als er kritiek op gebruikers mag zijn (zijn mods niet ook gebruikers trouwens?) mag er ook op mods kritiek zijn toch?
En chiqa ; de snelweg metafoor is dus sarcastisch bedoelt he,ik wil ook middenweg
Neonlight schreef:Maar de reltopics zijn nu wel verdwenen. Dus wat dat betreft werken deze regels wel.
Neonlight schreef:Lovely, noem het smoesje, maar het is nu eenmaal de waarheid. Heb je ook in de gaten dat een reltopic van een 5 pagina's lang een avond werk kost voor een mod, een uurtje of 4? En in die 4 uur wel heel veel andere reltopics kunnen ontstaan? Dan kunnen we wel meer mods aannemen, topics sneller op slot gooien, harder optreden (maar waren de regels al niet te streng??? Ging daar dit topic niet over???) maar je kunt ook de regels veranderen zodat je minder op hoeft te treden tegen de reltopics.
_Tivoli_ schreef:Dat had ik wel in de gaten,maar ik bedoelde dat dat op dit topic niet van toepassing is.
Ik voelde me niet persoonlijk aangesproken,maar wel als 'in dit topic' ...
Snapjehetnog?
_Tivoli_ schreef:Eh.Neon, nou niet meteen alles op jezelf betrekken
Ik zeg nergens dat het aan mods ligt,noch aan de gebruikers.
Neonlight schreef:_Tivoli_ schreef:Eh.Neon, nou niet meteen alles op jezelf betrekken
Ik zeg nergens dat het aan mods ligt,noch aan de gebruikers.
Inmiddels schrijf je het inderdaad niet meer, nu je je post aangepast hebt.Maar ik ben niet gek, het stond er echt wel.
![]()
iefke schreef:Het zou jammer zijn wanneer het op slot zou moeten, vind ik wat anders dan een dreiging met een slotje?
Amanda schreef:Tallie_Ho schreef:Even om verder niet lüllig te doen hoor, maar ik ken een mod die een paard aan het zoeken was en in een topic ongeveer een paard of 10 aan marktplaatslinks heeft geplaatst, mag toch aannemen dat het bespreken van marktplaats advertenties wel gewoon mag??
Jup, dat was ik.
En dat was niet om advertenties te bespreken, maar om te laten zien naar welke paarden ik ging kijken.
Verder was dit in een HK topic en dit is gewoon toegestaan.
Tallie_Ho schreef:Omdat het bij HK wel mag, dacht ik dus al dat het overal mag
Amanda schreef:Tallie: daar heb je wel een punt. Dit zal ik eens achter de schermen neerleggen.
Het staat niet helemaal duidelijk in de bokt-regels.
marktplaats Voorwaarden en privacybeleid schreef:Het is niet toegestaan om (hyperlinks naar) Marktplaats.nl advertenties op uw site weer te geven.
Amanda schreef:Daarom ben ik ook erg voor het gebruik van smileys. Een simpele ""-smiley is soms al voldoende.
shadowprince schreef:wat ik steedzs vervelender vind worden zijn direct overal slotjes op, of het nou over een topic gaat over zoekfuncties, een topic die een tijd oud is, of wat dan ook. overal komt direct een slotje op. laat mensen er dan toch ook op reageren! daar is het forum toch voor? en wat heb ik aan een heel oud onderwerp waar geen mens acht op geeft. zoals dit ook, leuk centraal topic waar je je beklag maar moet doen.....maar zo bereik je er niets of niemand mee.
ik snapte al niet waarom bokt zo megagroot was, maar dat komt dus door al die slotjes, je opend 1 bams slotje, heel erg vervelend, niet even samenvoegen in die mail van ervoor nee, bams slotje.... ben ik nou gek
silfie35 schreef:De nieuwe regels van HAW vind ik erg jammer! Niet iemand een keer een hart onder de riem kunnen steken omdat er geen rijtechnisch commentaar bij zat. Een complimentje kan alleen nog maar gegeven worden als er eerst allerlei op en aanmerkingen zijn geweest.
luxx schreef:Amanda schreef:Daarom ben ik ook erg voor het gebruik van smileys. Een simpele ""-smiley is soms al voldoende.
dat vind ik toch wel zo vernëukeratief, mensen zeggen de vreselijkste dingen tegen elkaar en dan dat 'maar ik bedoel het leuk hoor hoofdje' erachter.
sommige mensen zetten er 1 achter elke zin.
en dan weet ik zeker dat ze het nét zo rot bedoelen als het overkomt, maar ze zijn ingedekt.
geldt niet voor iedereen hoor, maar voor een aantal mensen is dat toch echt wel de indeksmilie.
shadowprince schreef:wat ik steedzs vervelender vind worden zijn direct overal slotjes op, of het nou over een topic gaat over zoekfuncties, een topic die een tijd oud is, of wat dan ook. overal komt direct een slotje op. laat mensen er dan toch ook op reageren! daar is het forum toch voor? en wat heb ik aan een heel oud onderwerp waar geen mens acht op geeft. zoals dit ook, leuk centraal topic waar je je beklag maar moet doen.....maar zo bereik je er niets of niemand mee.
ik snapte al niet waarom bokt zo megagroot was, maar dat komt dus door al die slotjes, je opend 1 bams slotje, heel erg vervelend, niet even samenvoegen in die mail van ervoor nee, bams slotje.... ben ik nou gek
Lovely schreef:Neonlight schreef:Lovely, noem het smoesje, maar het is nu eenmaal de waarheid. Heb je ook in de gaten dat een reltopic van een 5 pagina's lang een avond werk kost voor een mod, een uurtje of 4? En in die 4 uur wel heel veel andere reltopics kunnen ontstaan? Dan kunnen we wel meer mods aannemen, topics sneller op slot gooien, harder optreden (maar waren de regels al niet te streng??? Ging daar dit topic niet over???) maar je kunt ook de regels veranderen zodat je minder op hoeft te treden tegen de reltopics.
4 uur werk voor een topicje van 5 pagina's? Dat is wel erg veel tijd, ik denk dat dat sneller zou moeten kunnen en dan kan er dus ook meer afgehandeld worden. Dan hoeft er ook niet steeds mee geschermd te worden dat moderators ook maar vrijwilligers zijn en niet zoveel tijd hebben. Meer efficiency lijkt mij het antwoord daarop. En ja, ik heb heus 'in de gaten' dat de een het wel en de ander het niet aan kan.