sokje87 schreef:Bedankt voor de update! Werkt inderdaad verhelderend en ook ik wens jullie veel wijsheid toe.
Duuuuuus.. Ik zie nu pas van wanneer die update is.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
sokje87 schreef:Bedankt voor de update! Werkt inderdaad verhelderend en ook ik wens jullie veel wijsheid toe.
Wranglerbutt schreef:...en dat je bij Bokt niet te veel gebonden ben aan strikte regelsIk vind het fijn dat ik zelf kan bepalen aan wie ik een artikel verkoop en dat ik niet verplicht ben in de zee te gaan met bijv. de hoogste bieder. De hoogste bieder is namelijk niet vanzelfsprekend een stipte betaler
![]()
Als ik halverwege het bieden een artikel terugtrek uit de verkoop (als bijv. een stalgenootje een leuke prijs biedt en ik daardoor ook geen gezanik met versturen heb) is dat mijn zaak
DubbelDun schreef:Wranglerbutt schreef:...en dat je bij Bokt niet te veel gebonden ben aan strikte regelsIk vind het fijn dat ik zelf kan bepalen aan wie ik een artikel verkoop en dat ik niet verplicht ben in de zee te gaan met bijv. de hoogste bieder. De hoogste bieder is namelijk niet vanzelfsprekend een stipte betaler
![]()
Als ik halverwege het bieden een artikel terugtrek uit de verkoop (als bijv. een stalgenootje een leuke prijs biedt en ik daardoor ook geen gezanik met versturen heb) is dat mijn zaak
Nou als ik bovenstaande lees dan gaan mijn nekharen overeind staan als dát de weg is waarin EA zou moeten gaan
Áls Bokt EA serieus genomen wil worden dan staat dit er rechtlijnig tegenover.
DubbelDun schreef:Nou als ik bovenstaande lees dan gaan mijn nekharen overeind staan als dát de weg is waarin EA zou moeten gaan
Áls Bokt EA serieus genomen wil worden dan staat dit er rechtlijnig tegenover.
_Sigrid_ schreef:Misschien een grove indeling op soort paard.
- rassenpaarden (voor fok/liefhebbers)
- sportpaarden
- recreatiepaarden
Dit kan ook vermeld worden in tags misschien
En ook prijsklasses zijn wel handig. Zelf dacht ik aan zoiets als:
0 - 2000 euro
2000 - 4500 euro
4500 - 8000 euro
8000 - 10 000
10 000 of meer...
Is een voorbeeldje
BartVB schreef:DD; maar ik kan me op zich goed voorstellen dat het prettiger is om iets te verkopen aan een stalgenoot als dat ineens mogelijk blijkt dan een toch nog relatief anoniem iemand via internet wat ook allemaal verstuurd moet worden. Ik ben het met je eens dat het niet netjes is als je dan iemand een week op spullen laat wachten om dan ineens te roepen 'oh ja, was vergeten te melden dat ik het al op een andere manier verkocht had'. Als iemand echter op een nette manier meldt dat het artikel al weg is dan moet dat op zich kunnen. Zeker als er geen veiling aan verbonden is?
BartVB schreef:Nee hoor!WB; je eisen lijken tegenstrijdig
BartVB schreef:Ja, en dat kan nou eenmaal niet op MPJe wil meerdere artikelen in 1 advertentie en je wil kunnen bieden op losse artikelen?