Onderschriften

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Maartje1990

Re: Onderschriften

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:31

Misschien dat wat wegvalt even zo neer zetten dat het er gewoon bijstaat (in je profiel staat je onderschrift er helemaa) verder erger ik me er niet aan (ik erger me zowiezo niet aan de kleurtjes) is niet té opvallend

Sabine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:33

ik let ook altijd op de kleuren, ik wil natuurlijk wel dat anderen het kunnen lezen Knipoog waarom staat het er anders? Tong uitsteken

_Denise_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:40

Bij mij valt ook de onderkant van m'n onderschrift weg... Waarom bij de één wel en bij de ander niet?

mandy13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:40

dat veradner ik even Knipoog dacht dat hij dat zelf deed Knipoog was het vergeten Bloos

Maartje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:43

_Denise_ schreef:
Bij mij valt ook de onderkant van m'n onderschrift weg... Waarom bij de één wel en bij de ander niet?

je onderschrift pas niet helemaal in de ruimte die ervoor gebruikt worden kan.

smurffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:48

bij mij zit er ook kleur in mn onderschrift .. ik vind dat wat vrolijker Knipoog
het onderschrift van slimmerik vond ik wel leuk maar als iedereen zoiets had word het wel erg vervelend dus ik snap die regel wel .. en als je een onderschrift onleesbaar vind .. lees je het toch niet Haha! ja kijk ik vind dat iedereen zn gang moet gaan .. ook dat van slimmerik had van mij mogen staan .. ik stoor me er niet echt aan , wat ik niet wil zien zie ik niet Clown Gestoord

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 00:51

Woow Afbeelding lag de rest van bokt eruit vanavond?? Even bijlezen....

Megamutsj

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 00:58

Iedereen heeft een eigen mening, en iedereen houd van andere dingen.
De een houd van felle kleuren en past dat ook toe op zijn/haar onderschrift, en de ander houd zich gedeist en doet rustig aan met zijn/haar onderschrift.
Als je een bepaald onderschrift niet leuk/irritant/kinderachtig vind, kijk er dan niet naar. Je hoeft er verder niet voor de rest van je leven mee te leven of naar te kijken.
Althans, zo denk ik er over!
Mijn onderschrift is goed leesbaar, maar er zit eigenlijk geen "inhoudenlijke" tekst in.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 01:07

Tjee, met deze intentie had ik het topic niet geopend.... nu gaan mensen elkaar persoonlijk aanvallen en dat is absoluut mijn bedoeling niet.

Vooropgesteld: onderschriften mogen!! Ze mogen ook in de wildste kleuren: er is notabene een kleurbalk bijgevoegd waarmee je het net zo gek kunt maken als je zelf wilt.

Je mag wat het mod-team betreft volgens mij zelfs 3 regels volplakken met de wildste smileys Hyper! Ik wilde gewoon aankaarten dat ik het niet allemaal even mooi vind..... gewoon persoonlijke opvatting. Het verwonderde me nl. enorm dat mijn "geplakte onderschrift" niet mocht. Zelfs niet b.v. één keer per topic, terwijl je sommige knipperende, kleurige, spelfouten zware, onleesbare en vooral onbegrijpelijke onderschriften wel 30 à 40 keer per topic voorbij ziet flitsen.

Ik had de onderschriften (op twee na) willekeurig van bokt afgeplukt met printscrean. Wist dus echt niet welke bokkers het betrof. Juist door een behoorlijk aantal te nemen én geen namen te noemen hoopte ik het neutraal te houden en een discussie te krijgen over meningen over onderschriften.

Nu iedereen elkaar zo'n beetje in de haren vliegt voel ik me duidelijk bezwaard en vraag het modteam hier toch vooral coulant mee om te gaan. S.v.p. géén waarschuwingen of OW's please.

Degene die zich door mij persoonlijk aangevallen voel(d)en bied ik mijn excuus aan: dit was écht mijn bedoeling niet.

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 01:17

slimmerik schreef:
Woow Afbeelding lag de rest van bokt eruit vanavond?? Even bijlezen....

Ik was ff met mijn aquarium bezig, jeetje wat een lees werk Wow!

SplashIsLief

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 01:24

Ik erger me ook aan veel onderschriften, maar ik denk dat dat ook erg persoonlijk is. Wat bij mij staat, kan voor mij heel veel waarde hebben terwijl het voor een ander 'puinzooi' is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 01:25

Mensen, dan vanaf nu weer graag gewoon ontopic Lachen Slimmerik heeft het duidelijk uitgelegd hoe ze het bedoeld heeft en verder heb ik het inderdaad al in het team gegooid, maar daar zijn we dus nog over aan het overleggen Lachen Dat antwoord komt er dus nog aan.

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 01:28

Ik vind het ook storend, zeker als je al een poosje zit te lezen.
Aan de andere kant is het ook een indicatie of ik iemand serieus ga nemen, moet ik eerlijk bekennen.
Meestal reageer ik niet op kinderlijk gekleurde onderschriften.

En irritant knipperende avatars??? Dan sluit ik dat topic gewoon.

Ik kom ook niet p andere fora vanwege onderschriften met fotos en dergelijke.
Zo irritant.

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 01:29

Jouw onderschrift Maya spreekt me wél enorm aan... Haha!
(nee niet om te slijmen, ik ben boerin) Bloos

Cyntje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 01:31

Ik snap niet dat een gekleurd onderschrift hier per definitie kinderachtig is...

_Nicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 01:34

Ik kan me er niet druk overmaken hoe iemand's onderschrijft eruit ziet, zolang mijn computer maar niet vastloopt van overmatig smileygebruik. Haha! Knipoog

raket

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 01:36

Ik wel, het gaat hier om persoonlijke meningen. Het is niet een objectief iets.
Jij vind het misschien anders, vind ik verder prima.
Ik heb overigens ook een hekel aan MSN taal.
Sommige onderschriften vind ik prachtig. (maar dat zit dan vaak in de tekst er van)

Ik maak me er ook niet druk over.

Kan heel goed ergens overheen lezen, berichten negeren en wegklikken.

Maar als je mijn persoonlijke mening vraagt.......

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 09:04

slimmerik schreef:
Degene die zich door mij persoonlijk aangevallen voel(d)en bied ik mijn excuus aan: dit was écht mijn bedoeling niet.

Mag ik vragen waarom ik alleen maar harder de grond in wordt getrapt ook al zeg ik dat het niet mijn bedoeling was, maar nu jij het zegt iedereen direct maar moet ophouden en er maar geen OW's uitgedeeld meoten worden? Lachen

Citaat:
Vind het niveau echt beneden peil, ik vind het niet nodig om zólang door te ZEIKEN over iemand, alles lijkt me nu toch wel gezegd?

Ik ben blij dat je er in dit topic wél zo over denkt. Ligt misschien aan het feit dat je misschien een kléin beetje aan de kant van de TS staat, maargoed daar gaat het niet om gelukkig. Knipoog Knipoog

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 10:27

Wuis, ik bedoelde dat niet iedereen persoonlijk in de aanval moest gaan en zich persoonlijk aangevallen voelen door de plaatsing van het onderschrift. Ze dienen alleen maar als voorbeeld. Dat het de bedoeling niet was dat deze onderschrift dragers het er van andere bokkers van langs zouden krijgen. Je hebt het écht helemaal verkeerd begrepen Ach gut

En gewoon boven de grond blijven hoor. Laat je er niet intrappen !! Haha! Knipoog

Maar heb jij nog een mening over de onderschriften dan?

Roosje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:31

Het is gewoon een beetje banketstaaf om onderschriften van bokkers te gebruiken. Je had zelf ook een voorbeeld kunnen maken?
Maar goed, zand erover

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 10:51

IK snap niet war jullie je toch zo druk om maken... je leest die onderschriften toch niet hoofdzakelijk?

slimmerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-12-06 11:01

Muislover schreef:
Het is gewoon een beetje banketstaaf om onderschriften van bokkers te gebruiken. Je had zelf ook een voorbeeld kunnen maken?
Maar goed, zand erover

Tjee het lijkt wel het openbaar maken van pb's. Het zijn gewoon onderschriften die op een openbaar forum staan. Ik heb er veel genomen om het neutraal te houden. Enkelen komen zelfs uit het topic: geef een cijfer voor mijn avatar. En ik heb er geen namen bijgenoemd. (dat kon ik ook niet bij de meesten omdat ik die niet eens wist)
.
Als je er zelf een maakt dan is dat geen voorbeeld en zou men zeggen: nou zó erg is het op bokt niet en dan moet je alsnog met voorbeelden komen Clown

Farouche

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:13

Lees hier mijn sterke argument Bloos Bloos Bloos

sjonge, of een onderschrift nou over het hele topic zwerft onder de (nuttige) berichten van de user of dat ze als voorbeeld in een topic worden gebruikt. Maak dat wat uit?

Tong uitsteken

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:18

Muislover schreef:
Maar goed, zand erover

HIer ben ik het mee eens

Britt_Sisi

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-06 11:19

even mijn onderschrift weer normaal doen!