Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
waarom staat het er anders?

dacht dat hij dat zelf deed
was het vergeten
_Denise_ schreef:Bij mij valt ook de onderkant van m'n onderschrift weg... Waarom bij de één wel en bij de ander niet?
ja kijk ik vind dat iedereen zn gang moet gaan .. ook dat van slimmerik had van mij mogen staan .. ik stoor me er niet echt aan , wat ik niet wil zien zie ik niet
lag de rest van bokt eruit vanavond?? Even bijlezen....
Ik wilde gewoon aankaarten dat ik het niet allemaal even mooi vind..... gewoon persoonlijke opvatting. Het verwonderde me nl. enorm dat mijn "geplakte onderschrift" niet mocht. Zelfs niet b.v. één keer per topic, terwijl je sommige knipperende, kleurige, spelfouten zware, onleesbare en vooral onbegrijpelijke onderschriften wel 30 à 40 keer per topic voorbij ziet flitsen.slimmerik schreef:Woowlag de rest van bokt eruit vanavond?? Even bijlezen....
Slimmerik heeft het duidelijk uitgelegd hoe ze het bedoeld heeft en verder heb ik het inderdaad al in het team gegooid, maar daar zijn we dus nog over aan het overleggen
Dat antwoord komt er dus nog aan.
slimmerik schreef:Degene die zich door mij persoonlijk aangevallen voel(d)en bied ik mijn excuus aan: dit was écht mijn bedoeling niet.

Citaat:Vind het niveau echt beneden peil, ik vind het niet nodig om zólang door te ZEIKEN over iemand, alles lijkt me nu toch wel gezegd?
Muislover schreef:Het is gewoon een beetje banketstaaf om onderschriften van bokkers te gebruiken. Je had zelf ook een voorbeeld kunnen maken?
Maar goed, zand erover
Muislover schreef:Het is gewoon een beetje banketstaaf om onderschriften van bokkers te gebruiken. Je had zelf ook een voorbeeld kunnen maken?
Maar goed, zand erover