Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Djilan schreef:Misschien heb ik dan wel last van hetzelfde 'vooroordeel' naar politiemensen als waar sommige gebruikers last van hebben als het om mods gaat. Ik verwacht dat die wat objectiever naar iets kunnen kijken vanuit hun achtergrond en niet in de galspuwerij vervallen....
[*olduser*], daar heb je wel gelijk in. Ik verbaas me er alleen over dat het pagina's lang doorgaat.
Djilan schreef:Ik begin er niet zelf weer over, het was nog steeds aan de gang
En ik post omdat ik me er dus over verbaas dat 1 voorval zo lang kan spelen ondanks dat het een jaar oud is.
Karl66 schreef:[*olduser*], van Lia kan ik me prima voorstellen dat zij er een onprettig gevoel bij heeft. Maar als ik zie hoe er een aantal bovenop springen, dan is echt mijn enige reactie "daar heb je de oude mannetjes van de muppetshow weer".
Djilan schreef:Sorry, ik hou erover op
Karl66 schreef:Vandaar dat het ook mijn reactie is, het is dezelfde oude plaat die regelmatig weer in een topic voorbijkomt over het boktbeheer dat met twee maten meet en er niks van kan.
Djilan schreef:Ik begin er niet zelf weer over, het was nog steeds aan de gang
En ik post omdat ik me er dus over verbaas dat 1 voorval zo lang kan spelen ondanks dat het een jaar oud is.
Djilan schreef:Sorry, ik hou erover op
Djilan schreef:Dat vind ik geen vergelijking
Dat waren rampen waar heel veel mensen bij betrokken waren...
Alane schreef:Djilan schreef:Dat vind ik geen vergelijking
Dat waren rampen waar heel veel mensen bij betrokken waren...
je begrijpt me denk ik niet.... het is niet aan een buitenstaander te beslissen wanneer iets niet meer besproken mag worden... wanneer iets verwerkt is, verjaard is.... groot of klein qua ramp...
Anya schreef:Alane de ramp erbij halen vind ik geen vergelijk. Er zijn daar veel slachtoffers gevallen en later ook nog naar aanleiding van. Niet in de laatste plaats de hulpverleners als secundaire slachtoffers. Dat is echt van een andere orde. Dat weet ik zo zeker omdat ik 5 jaar lang heb gewerkt voor eerst het Informatie en Advies Centrum Vuurwerkramp en later voor de wederopbouw.