[Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Djilna

Re: [Dienstmededeling] 4 nieuwe moddies

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:19

Misschien heb ik dan wel last van hetzelfde 'vooroordeel' naar politiemensen als waar sommige gebruikers last van hebben als het om mods gaat. Ik verwacht dat die wat objectiever naar iets kunnen kijken vanuit hun achtergrond en niet in de galspuwerij vervallen....

ThePast03, daar heb je wel gelijk in. Ik verbaas me er alleen over dat het pagina's lang doorgaat.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:20

Zijn veel reacties dan niet het gevolg van het feit dat een aantal gebruikers een stok heeft gevonden om het moddieteam te slaan?

Billy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:22

Waarom zouden politiemensen objectiever moeten kunnen kijken? Zij zitten dagelijks in allerlei ellende en criminaliteit, dus ik kan me voorstellen dat je niet meer zo goedgelovig bent als de gemiddelde Nederlander. Je komt immers alle dagen mooie verhalen en nobele motieven tegen Haha!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:22

Djilan schreef:
Misschien heb ik dan wel last van hetzelfde 'vooroordeel' naar politiemensen als waar sommige gebruikers last van hebben als het om mods gaat. Ik verwacht dat die wat objectiever naar iets kunnen kijken vanuit hun achtergrond en niet in de galspuwerij vervallen....

[*olduser*], daar heb je wel gelijk in. Ik verbaas me er alleen over dat het pagina's lang doorgaat.

En laat ik dat nu juist wel begrijpen. Die mensen maken zoveel mee dat het volgens mij wel erg moeilijk wordt om excuses nog te vertrouwen en te geloven.

Verder begrijp ik niet waarover je jezelf verbaast? Je begint er hier zelf weer over dus je krijgt reacties en zo gaat het al het hele topic Haha!

Edit: Karl dat is echt een hele flauwe opmerking en geeft aan dat je bepaalde mensen dus al bij voorbaat niet meer vertrouwd en jezelf op zijn minst slecht in anderen kunt verplaatsen.

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:24

zou best kunnen billy, maar vind het echt absurd dat er nu z'on oude koeien uit de sloot gehaald moeten worden. in het echte leven hoor je dit ook niet voor eeuwig hoor, krijg je hoogstens een entry bij het incassobureau.

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:24

Ik begin er niet zelf weer over, het was nog steeds aan de gang Knipoog
En ik post omdat ik me er dus over verbaas dat 1 voorval zo lang kan spelen ondanks dat het een jaar oud is.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:26

Djilan schreef:
En ik post omdat ik me er dus over verbaas dat 1 voorval zo lang kan spelen ondanks dat het een jaar oud is.

Omdat het blijkbaar nooit echt is opgelost. In ieder geval niet op zo'n manier dat het vertrouwen weer terug is gekomen.
Ik vraag mezelf echt af hoe een ieder had gereageerd in zo'n situatie, zelf weet ik dat ik niet al te blij zou zijn en mijn vertrouwen ook een grote deuk had gekregen.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:27

ThePast03, van Lia kan ik me prima voorstellen dat zij er een onprettig gevoel bij heeft. Maar als ik zie hoe er een aantal bovenop springen, dan is echt mijn enige reactie "daar heb je de oude mannetjes van de muppetshow weer".

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:28

Karl66 schreef:
[*olduser*], van Lia kan ik me prima voorstellen dat zij er een onprettig gevoel bij heeft. Maar als ik zie hoe er een aantal bovenop springen, dan is echt mijn enige reactie "daar heb je de oude mannetjes van de muppetshow weer".

Dat zijn en blijven vooroordelen want jij kan vanachter je pc niet zien vanuit welk gevoel en welke intentie deze mensen dat schrijven.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:29

en dmv verbazing zijn we dus weer een pagina verder Clown

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:30

Haha! Sorry, ik hou erover op Clown

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:31

Vandaar dat het ook mijn reactie is, het is dezelfde oude plaat die regelmatig weer in een topic voorbijkomt over het boktbeheer dat met twee maten meet en er niks van kan.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:31

mischien gaat het niet om het zadel/ het geld.... maar om het verhaal erom heen.
Dus het vertrouwen, de geloofwaardigheid.... het is opgelost door het het aan de grote klok te hangen.... en dan is er nog de ontkenning en de smoesjes....
en is dat het punt...
of is zo'n diensmededeling nieuwe mods alleen maar om oh en ah te roepen...
Lia_ heeft haar bedenkingen en heeft die gemotiveerd, komt met feiten... niets meer en niets minder. Dan komen er meer 'kijken' sommigen lezen niet het gehele topic, plaatsen een opmerking ala klepel en klok horen luiden... en het wordt nogmaals uitgelegd... niets frustraties maar gedult en het niet willen af doen met 'zie eerder'
wat dan het politie in het algemeen er mee te doen heeft, ontgaat zelfs mij... en ik heb een grote snapperd Ja

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:32

Djilan schreef:

Ga je nu niet weer verbazen als er weer iemand langskomt die van voren af aan begint. Haha!

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:33

Ik ga mijn best doen, maar ik beloof niets Tong uitsteken

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:33

Als de politie in het algemeen er al iets mee te doen heeft, dan is het vooral de shock dat ze blijkbaar voor een collega bereid zijn om bij iemand op de stoep te gaan staan, terwijl ze tegen jou en mij zouden zeggen dat we een incassobureau moeten inschakelen.

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:34

Karl66 schreef:
Vandaar dat het ook mijn reactie is, het is dezelfde oude plaat die regelmatig weer in een topic voorbijkomt over het boktbeheer dat met twee maten meet en er niks van kan.

Gelukkig hebben we dan Karl nog die standaard in dit soort topic voorbijkomt om te vertellen hoe het werkelijk zit. Clown

Ik ga ff tv kijken, hou het netjes. Haha!

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:34

Djilan schreef:

vuurwerkramp enschede, bijlmerramp etc zijn langer geleden en men is nog niet uitgesproken, en men zijn de mensen die er mee te maken hebben gehad, de slachtoffers ed.....
onrecht laat diepe sporen achter...

Djilna

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:35

Dat vind ik geen vergelijking
Dat waren rampen waar heel veel mensen bij betrokken waren...

En daarnaast gaat dit om geld, niet om (lichamelijk) geweld ed.

Karl66

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:35

Nee hoor, over het algemeen vind ik dat de moeite van het typen niet waard Bloos

Anya

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:37

Alane de ramp erbij halen vind ik geen vergelijk. Er zijn daar veel slachtoffers gevallen en later ook nog naar aanleiding van. Niet in de laatste plaats de hulpverleners als secundaire slachtoffers. Dat is echt van een andere orde. Dat weet ik zo zeker omdat ik 5 jaar lang heb gewerkt voor eerst het Informatie en Advies Centrum Vuurwerkramp en later voor de wederopbouw.

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:39

Djilan schreef:

Go jij! Go jij! Afgod Go jij! Go jij!

kiek , volgens mij een feestje waard , iig felicitatie
een moddie die openlijk "sorrie ..beetje gelijk" roept

in tegen stelling tot een andere moddie die in een ander discussie topic zeer onterecht ingreep
en een andere moddie vervolgens kwam roepen dat de 1e gelijk was terwijl er geen hol aan de hand was maar voor het geval dat er in de komende pagina's misschien wel iets aan de hnd zou kunnen komen ..zucht ..

dit is echt de allereerste keer dat IK dat mag lezen/meemaken

een menselijke mod , joehoeeeee Go jij! Go jij! ze bestaan !

(mijn excuses voor de uh ietswat overdreven reactie maar om het unicum aan te tonen , zegt misschien genoeg over dit en menig ander topic ,soms lijken moddies zo ver in een gat verzonken te zijn dat ze niet meer objectief overkomen ,.. al dan niet daargelaten of ze dat dan wel of niet zijn ..
Laatst bijgewerkt door nickyu op 15-11-06 01:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:40

Djilan schreef:

je begrijpt me denk ik niet.... het is niet aan een buitenstaander te beslissen wanneer iets niet meer besproken mag worden... wanneer iets verwerkt is, verjaard is.... groot of klein qua ramp...

nickyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:41

Alane schreef:
Djilan schreef:

je begrijpt me denk ik niet.... het is niet aan een buitenstaander te beslissen wanneer iets niet meer besproken mag worden... wanneer iets verwerkt is, verjaard is.... groot of klein qua ramp...

amen

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-06 01:44

Anya schreef:
Alane de ramp erbij halen vind ik geen vergelijk. Er zijn daar veel slachtoffers gevallen en later ook nog naar aanleiding van. Niet in de laatste plaats de hulpverleners als secundaire slachtoffers. Dat is echt van een andere orde. Dat weet ik zo zeker omdat ik 5 jaar lang heb gewerkt voor eerst het Informatie en Advies Centrum Vuurwerkramp en later voor de wederopbouw.

En ik heb er nu nog regelmatig mee van doen... mensen die dichtbij woonden en ver af woonden, mensen die familie zijn verloren en mensen die bijna alles zijn kwijtgeraakt... maar ook mensen die, voor mij onbeangrijke dingen zijn kwijteraakt, maar voor hun hele belangrijke dingen... eetc etc.. je kent de verhalen en de emoties