Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amanda schreef:Apple schreef:De waarheid boven tafel?
De server waarop Bokt draait doet het nu niet. Om deze weer in de lucht te krijgen is geld nodig. Dat is alles.
Een korte maar krachtige uitleg
Duidelijk voor de minder technische bokkers.
Cayenne schreef:Overigens niet zo netjes dat je dat post, terwijl er een flink aantal IP adressen nu openbaar staan.
Cayenne schreef:nee jij niet, De beginpost
BartVB schreef:......De afgelopen jaren heeft Bokt me al de nodige euro's en slapeloze nachten gekost. Iets dat tot nu toe duizenden euro's en duizenden uren werk heeft gekost ga ik echt niet op het spel zetten voor een paar hoderd euro aan donaties.
CGJ12 schreef:Nou nou, ........ fraai topic weer.....![]()
![]()
Ik ben dus niet de enige die wordt afgezeken.....BartVB schreef:......De afgelopen jaren heeft Bokt me al de nodige euro's en slapeloze nachten gekost. Iets dat tot nu toe duizenden euro's en duizenden uren werk heeft gekost ga ik echt niet op het spel zetten voor een paar hoderd euro aan donaties.
@Bart: niet zo zeuren en klagen a.u.b....![]()
Als het je te veel wordt neemt CGJ je zaakjes voor een tientje over. Ben je al je zorgen in één klap kwijt...![]()
Een jaar geleden heb ik al eens serieus geopperd om de zaken dan maar van je over te nemen. Toen heb ik al voorspeld dat jij de zaken commercieel niet rond zou gaan krijgen.
Gezien het feit dat een servertje er nog steeds niet af kan kón ik wel eens gelijk gekregen hebben tot nu toe.....
Bokt verdient zóveel beter.......
CGJ12 schreef:Nou nou, ........ fraai topic weer.....![]()
![]()
Ik ben dus niet de enige die wordt afgezeken.....BartVB schreef:......De afgelopen jaren heeft Bokt me al de nodige euro's en slapeloze nachten gekost. Iets dat tot nu toe duizenden euro's en duizenden uren werk heeft gekost ga ik echt niet op het spel zetten voor een paar hoderd euro aan donaties.
@Bart: niet zo zeuren en klagen a.u.b....![]()
Als het je te veel wordt neemt CGJ je zaakjes voor een tientje over. Ben je al je zorgen in één klap kwijt...![]()
Een jaar geleden heb ik al eens serieus geopperd om de zaken dan maar van je over te nemen. Toen heb ik al voorspeld dat jij de zaken commercieel niet rond zou gaan krijgen.
Gezien het feit dat een servertje er nog steeds niet af kan kón ik wel eens gelijk gekregen hebben tot nu toe.....
Bokt verdient zóveel beter.......
Borisjuuh schreef:Nu snap ik er helemaal niks meer van. Bokt is naar mijn weten al perfect..
Cathelijne schreef:
En waarom weet jij zo zeker dat jij 't wel kan bolwerken qua tijd en kosten?
CGJ12 schreef:Borisjuuh schreef:Nu snap ik er helemaal niks meer van. Bokt is naar mijn weten al perfect..
Geteld hoe vaak en hoe lang Bokt er de afgelopen tijd uit lag?
Als dit bij de ING of Rabobank was gebeurd met het betalingsverkeer had de verantwoordelijke zich gelijk bij het CWI mogen melden.....
Zó perfect is Bokt dus.
Het is maar net hoe hoog (of laag) je de lat legt.
Ann schreef:Oh jee, daar is CGJ12.Een bokt.nl in handen van jou?!
![]()
CGJ12 schreef:Borisjuuh schreef:Nu snap ik er helemaal niks meer van. Bokt is naar mijn weten al perfect..
Als dit bij de ING of Rabobank was gebeurd met het betalingsverkeer had de verantwoordelijke zich gelijk bij het CWI mogen melden.....
Zó perfect is Bokt dus.
Ellebelletje schreef:Ach joh...gelukkig is bokt geen ING of rabobank hè...hoef je je daar ook niet druk om te maken en kan jij weer lekker slapen vanavond!!
Schijnbaar leg jij de lat te hoog...misschien eens tijd om op te stappen van dit forum dan??
CGJ12 schreef:Ellebelletje schreef:Ach joh...gelukkig is bokt geen ING of rabobank hè...hoef je je daar ook niet druk om te maken en kan jij weer lekker slapen vanavond!!
Schijnbaar leg jij de lat te hoog...misschien eens tijd om op te stappen van dit forum dan??
Is Bart gelijk weer een paar adverteerders kwijt.......
Zó perfect is Bokt dus.
suusiejj schreef:jij kent CGJ12? haha