1 euro voor Bokt

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Volkoren

Re: 1 euro voor Bokt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:12

Het is voor iedereen een keuze of diegene het over heeft voor bokt. Het meerendeel wel denk ik. Zoniet moet je straks ook niet gaan mopperen oid omdat je niet meer overal op kan, of misschien helemaal niet op bokt kan.
Als het nou een hoog bedrag was, maar die paar euro, ik kook dan wel zelf n keer vaker ipv halen Haha!

Ik zal zelf van de week ook wat overmaken.. nadat ik wegens blonde actie mijn code weer heb Bloos na 3,5 jaar vele uren bokplezier vind ik dat echt niet meer dan normaal, en zeker om het nog jaaaaaaren bij ons te houden

een blad kost je toch al snel 4 euro in de maand.. is 48 in het jaar.. en dan een uurtje of 2 leesplezier als ik alles lees.. bokt wint Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:13

BartVB schreef:
Shadow0 schreef:
Overigens: er zijn mogelijkheden om bijvoorbeeld boeken te verkopen op Bol.com en daar een percentage van te ontvangen:
http://www.nl.bol.com/intershoproot/eCS ... itleg.html

Dat is iets wat ik absoluut zou willen doen. Misschien een optie?

Dit is er al, je ziet af en toe rechts boven een banner van Bol voorbij komen. Op het moment levert dat zo'n 50 euro per jaar op Lachen Op die manier krijg ik iig korting op de boeken die ik bestel Haha!

Krijg nou wat Pling Maar ja, ik ben geen fan van reclame dus op banners klik ik vrijwel nooit, zonde, want ik heb al zoveel boeken bij Bol besteld...
Hoe vind je de link als je een boek nodig hebt en de banner staat er niet? Misschien toch eens kijken of dergelijke dingen niet een wat vastere plaats in de Bokt-structuur kunnen krijgen. Ik ga er nog eens even over nadenken.

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:14

Clown wegens ernstige afkickverschijnselen gewoon 10 euro gestort. Haha!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:15

Zo mijn 1,30 hebben ze mijn plicht is gedaan;).
Ik vind het zeker niet teveel gevraagd want het is een harstikke leuk site en net zoals de post boven mij wat betaal je wel niet voor een tijdschrift en op bokt leer je net zoveel en je kunt ook nog eens je vragen kwijt waar ook nog op geantwoorden wordt Knipoog

Is het gewoon neit handig dat die lijn er blijft en dat er 4x in het jaar de aandacht op wordt gevestigd?
Laatst bijgewerkt door Meissie17 op 27-10-06 16:17, in het totaal 1 keer bewerkt

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:16

Anne_GTI schreef:
Clown wegens ernstige afkickverschijnselen gewoon 10 euro gestort. Haha!

Kijk,met jou komen we ergens..wie bied meer,haha! Clown

Als ik nou écht rijk was,had ik gewoon die hele server kado gedaan,
hebben we geen miljonair op bokt die zwaarverslaaft is ofzo? Haha!

HedwigO

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:16

Zo ook ik heb mn burgerplicht gedaan Haha!

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:18

Hoeveel leden heeft bokt wel niet en dat x 1 euro Tong uitsteken

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:18

turbotinker schreef:
Kijk,met jou komen we ergens..wie bied meer,haha! Clown

Als ik nou écht rijk was,had ik gewoon die hele server kado gedaan,
hebben we geen miljonair op bokt die zwaarverslaaft is ofzo? Haha!

Dat zou wel leuk zijn Lachen Al vrees ik er voor...

Tivoli

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:20

Onderschrift aangepast,voor bokkers die de weg nog niet kunnen vinden... Knipoog

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:21

En wat is nou 1 euro? "nummertje bellen, code intikken en klaar".
Ik vind persoonlijk toch dat je geen recht van spreken hebt wanneer je niet bereid bent een bijdrage te doen en Bokt er weer eens uitligt, omdat die site op een server draait die op zijn laatste benen loopt.

Ik moet helaas wel bekennen dat ik toch ietwat angstig ben dat 'we' dat bedrag niet snel gaan halen, aangezien de meeste mensen toch niet graag ergens voor willen betalen als het ook gratis kan. Dus.... proof me wrong!!!

Ik heb nu iig dat nummer gebeld en wanneer ik over een paar dagen weer mijn e.dentifier terug heb, zal ik mijn rentetegoed over de maand september naar het rekeningnummer van Bokt.nl overmaken (plus de 30 cent transactiekosten).

Voor wat betreft het citaat van Bart: hoeveel kost de jaarlijkse domeinregistratie van Bokt.nl al niet? Er een betaalde site van maken lijkt mij niet zo heel erg verkeerd hoor. Tevens een goede manier om meer kaf van het koren te scheiden.

Pauline

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:24

Hm ik heb gewoon betaald, ik kan voorlopig weer slapen Haha!
Zoals eerder stond: mijn burgerplicht weer gedaan.

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:26

We hebben dus:
Pagina 1 van 1137 [ 56807 Gebruikers

dan zouden we met zijn alle € 56807,- kunnen ophalen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:26

Roosmarijn schreef:
hoeveel kost de jaarlijkse domeinregistratie van Bokt.nl al niet?

Ehm, 5€ per jaar geloof ik Haha!
De kosten van het dataverkeer zullen hoger liggen, zeker als je bedenkt dat Bokt de afgelopen 4 uur en 44 minuten al 4.6 Gig gedaan heeft.

ariekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:27

Kunnen we niet langs grote sponser gaan? Paardenbrok zulk soort dingen. Ik bedoel gewoon geregeld reclame maken, en hun zorgen voor onderhoudt van deze site. Lachen

Of denk ik nu iets te simpel? Het zou iig wel een uitkomst zijn right!

shan

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:28

kan dit niet op het Voorpagina nieuws?? Haha!

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:30

Maar je betaald toch ook voor de naam zelf? (tjsa, hoe leg ik dat nu uit wat ik bedoel terwijl ik de terminologie niet weet). Sommige mensen hebben een .nl adres en dan wordt data op die site vanaf de provider geladen (althans, dat denk ik dan doordat je bijvoorbeeld home.planet/~blabla voorbij ziet flitsen in de statusbalk).

Caritas

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:31

Ik ben overigens wel voor een vastere plek waar je banneradverteerders kunt terugbinden want ik bestel best vaak bij Bol maar als ik wil bestellen vergeet ik altijd het via Bokt te doen omdat ik die banner niet zo vaak zie.

Tivoli

Meissie17 schreef:
We hebben dus:

Heel veel van die gebruikers zijn bekende 'nul-posters'
Ze zijn niet actief,of nog van een oude schaduw-account...
Ik denk dat als je het getal door de helft doet,je in de buurt komt van het aantal gebruikers dat dagelijks bokt.
(en dan moeten ze ook nog allemaal betalen... Nagelbijten / Gniffelen )

Chocolaatje

Ik heb gebeld. Leve Bokt!

Lynn_Nikita

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:34

idd, voorpagina nieuws en sponsoren zoeken. kunnen ze gratis adverteren of hun naam bij bokt zetten.Moet toch te doen zijn?? Moet nog steeds kijken of ik mijn loon heb, en als ik binnen heb maak ik ook wat over. Vind ook dat nu niet alle diensten meer gratis moeten zijn, want zoals ik al eerder zei, echt eerlijk is het niet. En nee, je kan idd niet in iemand zijn portomonee kijken, maar als je paarden hebt zoals ik in het profiel van de aow er ( wao) kijk, hoe kan je al die beesten onderhouden dan? En nee, ik zeg niet dat die nu maar verplicht moet meebetalen, maar zeur dan ook niet zo,

Meissie17

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:35

turbotinker schreef:
Meissie17 schreef:
We hebben dus:

Heel veel van die gebruikers zijn bekende 'nul-posters'
Ze zijn niet actief,of nog van een oude schaduw-account...
Ik denk dat als je het getal door de helft doet,je in de buurt komt van het aantal gebruikers dat dagelijks bokt.
(en dan moeten ze ook nog allemaal betalen... Nagelbijten / Gniffelen )

Ja dat is wel zo.
Ik denk dat hier op het forum deze donatieactie niet echt zou opvallen ik vind dat dit op de VOORPAGINA moet zodat iedereen er zich van bewust is Knipoog
Laatst bijgewerkt door Meissie17 op 27-10-06 16:35, in het totaal 1 keer bewerkt

Volkoren

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:35

30% post niet.. en een deel wil niet betalen..

Maar zelfs als een klein deel wel wil betalen moet het toch lukken?? hoop ik. En van mij mag Bart er best een etentje aan overhouden. Al dat werk.

Voor alles wordt tegenwoordig betaald. Die ene euro voor bokt stelt dan echt niks voor. Neeh ik kan niet bij iedereen op zijn rekening kijken, maar zelf heb ik ook een half jaar van een mager uitkeringetje geleefd terwijl ik 24 dagen ervoor de sleutel van het huis heb gehad Knipoog 1 euro per jaar betekent nog geen 10 ct per maand.. Ik weet dat Nederland bekend staat om zijn gierigheid, maar hier spant het toch echt de kroon.. Er wordt ook niet gevraagd om grote bedragen.

simpel om uren lol te hebben op ons forum, om het forum in de lucht te houden.. Met zoveel mensen moet dat toch wel lukken zonder hele ruzies etc te gaan uitlokken of bokt het wel waard is om te betalen. Ik vind van wel, en hoop dat vele anderen dat ook vinden. En dat degene die het er niet mee eens zijn gewoon hun mond houden Het is geen stemming, wij beslissen niet wat er gaat gebeuren. Er is gewoon verteld wat er nodig is om ons geliefde bokt in de lucht te houden, en ik hoop dat er genoeg mensen zijn die daar wat voor overhebben.
Laatst bijgewerkt door Volkoren op 27-10-06 16:37, in het totaal 1 keer bewerkt

gekketeckel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:36

Lynn_Nikita schreef:
idd, voorpagina nieuws en sponsoren zoeken. kunnen ze gratis adverteren of hun naam bij bokt zetten.Moet toch te doen zijn?? Moet nog steeds kijken of ik mijn loon heb, en als ik binnen heb maak ik ook wat over. Vind ook dat nu niet alle diensten meer gratis moeten zijn, want zoals ik al eerder zei, echt eerlijk is het niet. En nee, je kan idd niet in iemand zijn portomonee kijken, maar als je paarden hebt zoals ik in het profiel van de aow er ( wao) kijk, hoe kan je al die beesten onderhouden dan? En nee, ik zeg niet dat die nu maar verplicht moet meebetalen, maar zeur dan ook niet zo,

ik zal niet meer "zeuren" maar hoe weet jij of ik mijn beesten zelf in onderhoud betaal(is maar even een vraagje hoor Knipoog )

Peetjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:40

Ik heb ook ff gebeld! Nu hopen dat genoeg mensen dat gaan doen Tong uitsteken Clown

0maris0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-06 16:40

Meissie17 schreef:
We hebben dus:

En dan zijn er idd mensen die het niet willen., Bloos maar ook weer veel mensen die meer als een euro storten...
Haha! Knipoog