[Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Caritas

Re: [Dienstmededeling] Bokkers van Toen besloten forum

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:06

Bekijk het eens op de volgende wijze: Bart en Heike hebben Bokt opgericht voor de leuk omdat het op het vorige forum waar men altijd rondhing alleen maar een doffe ellende was. Ze hadden natuurlijk ervoor kunnen kiezen om Bokt een besloten forum te maken, hebben dit echter niet gedaan. Omdat Bokt zo enorm gegroeid is, bleek er bij de bokkers van het eerste uur behoefte te bestaan aan een Bokt zoals toen. Het bleek echter dat het subforum Bokt van toen niet alleen werd bezocht door de bokkers van het eerste uur maar ook door bokkers die pas recentelijk op Bokt zijn gekomen. Et voila! (om maar te spreken met een kreet die waarschijnlijk alleen 'oudere' bokkers snappen)

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 20:08

Ja en? Alles veranderd. De eerste twee jaar op Bokt vond ik de sfeer ook veel gezelliger, maar dat vind ik geen reden om recht te hebben op een besloten forum voor alleen mensen uit die tijd.

Mars

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:18

Vind ik ook Ann,
Het lijkt wel of de BvT een 'speciaal' soort mensen zijn ofzo.
Een paar ervan lijken zich ook beter te voelen dan de rest en waarom?
Omdat ze zich toevallig eerder hebben aangemeld op bokt Rolleyes
En dat wordt dan ""beloont" met een apart gedeelte van bokt Frusty

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 21:52

Sypheron schreef:
En ik krijg de indruk dat jij er heil in zoekt om iedereens woorden te verdraaien. Lees ze nou eens zoals ze er staan. Zoals ik al zeg, dit is "liefdadigheidswerk". Bart had ten alle tijden er voor kunnen kiezen het forum dicht te gooien.

Ja, dat klopt. Misschien begrijp ik het inderdaad verkeerd. Daarom nog even voor de zekerheid: jij vindt dus niet dat nieuwe bokkers dankbaarder moeten zijn dan oude bokkers? Ok, dan zijn we het daar namelijk over eens. Lachen

Citaat:
Iemand anders had er ook voor kunnen kiezen een ander forum te openen voor BvT'ers en je er daar ook niet toe te laten. In plaats daarvan heeft Bart een apart forum geopend. So what?!

So, helemaal niets Lachen

Het verkeerd opvatten van woorden komt aan beide 'kanten' voor. Ik heb jouw woorden (naar blijkt onterecht) opgevat alsof je bedoelde dat de BvT meer rechten hebben op Bokt. Maar jij vat mijn woorden op alsof ik iets tegen het subforum zou hebben. En dat is niet zo.

Sypheron

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-09-06 23:13

Ik zeg helemaal niet dat de nieuwe bokkers dankbaarder moeten zijn? Waar staat dat? Alles wat ik zeg is dat er in het verleden altijd mogelijkheden zijn geweest om dingen anders te doen draaien dan wat ze nu doen.

Shadow0 schreef:
Maar jij vat mijn woorden op alsof ik iets tegen het subforum zou hebben. En dat is niet zo.

Maar waarom kan ik dan geen enkel positief puntje ten opzichte van het forum van jouw kant terug vinden?
Anyway, vind het wel goed geweest. Dit 'gezeik' is precies waarom ik al tijden niet meer op het 'algemene' bokt kwam.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 00:34

Wat gewoon het probleem was op BvT was dat het voor de BvTers niet meer leuk was daar omdat er heel erg veel mensen van nog geen 1 jaar lid posten.
Veelvuldig de vraag, Batsdag, wasda? Wie was Dorine enz enz... Dus daarom is besloten beter Lachen

Ik heb geen tinker, heb niks met tinkers, dus post niet in het topic over tinkers. Logisch toch?

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 00:46

--

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 08:08

Er zijn zat forums die hun eigen sfeer hebben en ook hier is weer een toon gezet. Eigenlijk is het een HK topic. Jongens hoeveel HKtopics hoef je nu als niet poster in dat topic nu binnen te vallen? Kijk eens wat een groepjes er zijn gekweekt, nou post er niet in hoor, want je wordt of genegeerd of afgezeken.

De meeste HK topics zijn van bokkers van nu. Ook zij hebben een duidelijke toon gezet.

Wat ik wel bespeur is dat er idd een verborgen strijd is gezet door deze scheiding. Kom je als eerdere bokker bij een groepje oudere bokkers binnen een discussie, krijg je toch een kat uit de lucht gegrepen, lijkt wel wegtreiterij. En idd maar dat is groepsprocessen, niks anders dan groepsprocessen. Ook een groepsproces als ik een pas aangemelde bokker met een arrogantie rechtlijnige meningen zie uiten die gewoon op de persoon gespeeld worden, dan denk ik ook, zooooo lekker weer zo eentje, welkom....

Dus nu is het de eerdere tegen de nieuwere bokker? Leuke ontwikkeling, wordt steeds gezelliger op dit forum. Nou ik laat mij niet afzeiken meer hoor, dus is mij een OW waardig door de ukkepukken, dus de nieuwere bokkers terug te zetten als ze mij op een kinderachtige wijze typerend afzeiken. Boos!

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 08:35

Is het nu zo Russel of lijkt het maar zo dat je nu de "nieuwere" bokkers afzeikt (om jouw termologie te gebruiken)

Komt bij mij toch een beetje hooghartig over: lijkt wel of je bedoeld dat de eerdere bokkers de wijsheid in pacht hebben. Afgod

En dat de meeste HK topics door bokkers van nu bevolkt worden is te verklaren: deze groep is tig malen groter dan de bokkers van toen en bovendien is het algemeen beeld zo dat de jeugdige bokkers meer tijd achter de computer zitten dan de ouderen.

En ik weet zeker dat als de BvT zich niet zo arrogant zouden opstellen het geen probleem zou zijn dat deze twee groepen met elkaar zouden "kunnen".

Eigenlijk is het zou dat Bart met deze actie "verkeerd" gedrag beloond.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 08:40

Ik vind dit echt een zinloze discussie, als ik een topic zie van Young rider talk of iets, dan bemoei ik me daar niet mee, zie ik iets anders waar ik voor mijn gevoel niet thuis hoor, dan laat ik dat ook met rust. Dus wat mij betreft zouden er meer besloten dingen kunnen komen bij wijze van spreke. We voelen ons niet verheven, we zijn ook niet beter als bokkers die korter aangemeld zijn. Echter is het ontzettend leuk om een beetje te bokken (hallo het is 1 subforum waar hebben we het over) waar je alle namen kent etc. Dat is fijn, gun het ons.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 08:44

Ik denk toch echt dat je bij jezelf te raden moet gaan als je vindt dat bvt zich verhevener voelen boven de rest Knipoog

ik heb dat gevoel helemaal niet en ben ook zeker geen bvt.....

zie het maar zo: mensen die al 25 jaar bij hetzelfde bedrijf werken zijn ongeveer onderdeel van het meubilair Haha! zo zie ik de bvt ook Haha! Haha!

en als je 25 jaar bij hetzelfde bedrijf werkt.... zit je er ook niet op te wachten als een junior je keer op keer komt vragen naar de bekende weg Knipoog dat gaat vervelen....

dus ik snap het best Ja

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 08:45

natasja50 schreef:
Is het nu zo Russel of lijkt het maar zo dat je nu de "nieuwere" bokkers afzeikt (om jouw termologie te gebruiken)

Komt bij mij toch een beetje hooghartig over: lijkt wel of je bedoeld dat de eerdere bokkers de wijsheid in pacht hebben. Afgod

En dat de meeste HK topics door bokkers van nu bevolkt worden is te verklaren: deze groep is tig malen groter dan de bokkers van toen en bovendien is het algemeen beeld zo dat de jeugdige bokkers meer tijd achter de computer zitten dan de ouderen.

En ik weet zeker dat als de BvT zich niet zo arrogant zouden opstellen het geen probleem zou zijn dat deze twee groepen met elkaar zouden "kunnen".

jeetje, het zit je écht hoog he? Knipoog

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:35

Barmat schreef:
Ik denk toch echt dat je bij jezelf te raden moet gaan als je vindt dat bvt zich verhevener voelen boven de rest Knipoog

Hier wat quotes alleen al uit dit topic(uiteraard van BvT):

Citaat:
Voor mij is bokt voor de rest niet zo gezellig meer, omdat ik me wezenloos erger aan alle sex en relatie topics, taalfouten en ongeloofelijk domme praat die er hier op bokt voorbij komt.

Citaat:
Mensen die Bokt vroeger niet meegemaakt hebben, snappen niet hoe vervlakt en verloederd bokt nu is.

Citaat:
Het is gewoon vechten tegen de bierkaai, zolang er te weinig gedaan wordt aan dit soort uitwassen.

Citaat:
dan heb ik niet zo snel het gevoel dat ik door een broekie onderuit getrokken wordt die, omdat die toevallig 10000 neuzelposts heeft geplaatst denkt heel wat te zijn.

Citaat:
De gemiddelde bokker van nu weet dat niet, daarom doen zij voorgaande handelingen regelmatig en daarom stellen zij keer op keer weer dezelfde vraag. Need I say more?! Kortom, irritatie alom bij de bokkers van toen.
*sorry, ik heb gewoon pret nu *

Citaat:
Dat getuigt ten eerste niet van respect tegenover de bokkers van toen, maar ook niet tegen de later aangemelde bokkers, want die hebben die privileges niet.

Citaat:
posten omdát bokt groot is geworden en elke boerenknuppel mee kan lezen.

Citaat:
nananananana
zo dat moest er ff uit.

Citaat:
Et voila! (om maar te spreken met een kreet die waarschijnlijk alleen 'oudere' bokkers snappen)

Dit bedoelde ik dus zo'n beetje met de "arrogantie" van de BvT en belonen van "verkeerd" gedrag.

Maar dat is gewoon mijn mening dus.... Kijk dat ze een "besloten" forum krijgen waar alleen BvT kunnen posten: daar kan ik me volledig in vinden maar door het niet leesbaar te maken voor de rest dat wekt (iig bij mij) weerzin op.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:46

Heb jij niets beters te doen? Waar kunnen mensen zich al niet druk om maken zeg. Als het je allemaal tegen je borst stoot, waarom kom je hier dan nog? Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:49

Gut, gaan we dat weer krijgen? Iemand met een andere mening moet maar weer opzouten? Heel Bokt is nog niet besloten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:52

natasja50 schreef:

Als je mijn post goed leest, lees je de boodschap die er in is verwerkt. Je laatste zin is echt zo typered Haha! We zullen elkaar nog wel tegen komen op bokt, vermoed ik Haha! Weet ook al hoe dat zal gaan ontwikkelen. Maar goed de mentaliteit van de hedendaagse jeugd moet ik ook nog erg aan wennen hoor. De wijsheid in pacht, toch??? Wie is er hier nu arrogant, maar goed slecht voor mijn hum bij deze mooie dag.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:53

Als je uit zoveel posts die dagelijks op Bokt geplaatst worden net degene gaat zoeken die jouw mening bijstaan, dan heb je toch niets te doen (of ben ik nou zo lui Tong uitsteken ) We zijn hier allemaal te gast, het is een PROEF en Bart heeft t besloten, hier in het topic te gaan lopen meuten heeft geen zin..... Het besloten gedeelte is er immers al Haha! Haha! Haha!

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:55

Misschien is dit topic niet besloten omdat het beheer wil kijken hoe niet BvT-ers er over denken en hen de gelegenheid willen geven hun mening te uiten, misschien is dat ook onderdeel van de PROEF? Clown

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:57

@natasja50:

maak je toch niet druk om wat anderen zeggen! als ik alle quotes waarin vervelend gedaan werd tegen wie-dan-ook moest geven zaten we zó op pagina 6543 Knipoog

kop op, zoek de gezelligheid op met bokkers waar je het mee kunt vinden, pin je niet vast op 5-10% (als het dat al is)

Lachen

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 09:59

Totaal aantal leden 54942

kunnen ook niet allemaal mijn vriendjes zijn hoor Knipoog Haha!

Shadow0

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:03

Sypheron schreef:
Maar waarom kan ik dan geen enkel positief puntje ten opzichte van het forum van jouw kant terug vinden?

Omdat het wel-bestaan van dit specifieke subforum mij niet veel doet. Ik ben geen deelnemer en geen doelgroep. (Overigens kun je naast uitgesproken voor of tegen, ook gewoon neutraal staan tegenover zulke zaken)

Geldt ook voor het tinkers-subforum hoor: daar zul je mij ook geen positieve punten over op horen noemen. Omdat ik geen tinkers heb, geen tinkers ken, en er niets mee te maken heb. Ik vind het prima dat het bestaat, maar ik zal het niet missen als het er niet is. Ik ben daarin vooral neutraal.

Ik sta in principe wel positief tegenover de proef met besloten forums.

Ann

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:07

Citaat:
Ik sta in principe wel positief tegenover de proef met besloten forums.
Zou je willen onderbouwen waarom voor en wat in jouw ogen dan een reële selectie criteria is?

natasja50

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:08

Och het is ook alleen mijn mening maar. Ennuh niet alle BvT zijn arrogant in mijn ogen Knipoog

Maar om als reden te geven dat je de vragen over wie Dorine was beu was vind ik een beetje triest...... Juist haar naam hier levend houden is wel het minste dat zij verdiend.

Barmat

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:10

natasja50 schreef:
Och het is ook alleen mijn mening maar. Ennuh niet alle BvT zijn arrogant in mijn ogen Knipoog

Maar om als reden te geven dat je de vragen over wie Dorine was beu was vind ik een beetje triest...... Juist haar naam hier levend houden is wel het minste dat zij verdiend.

mjah.... maar een zoekfunctie doet ook veel Knipoog

ik denk dat de meesten dat ook bedoelen Ja

Siets

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-09-06 10:11

Ik snap het. We zijn toch niet getrouwd met bokt? Wat ik ook niet snap is dat bokt zo'n grote betekenis heeft in het leven van veel leden. Als ik het er niet gezellig vind kom ik gewoon een poos niet, en kijk later weer of ik het wel weer leuk vind. Ik hoef echt niet in relatietherapie om mezelf weer op te laten krabbelen door wat opmerkingen... Ik vind dat het hier wat meer zou mogen neigen naar: 'Het ene oor in, andere oor uit'. Poeh, hoe hoog kunnen emoties oplopen op een forum...