Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Sypheron schreef:En ik krijg de indruk dat jij er heil in zoekt om iedereens woorden te verdraaien. Lees ze nou eens zoals ze er staan. Zoals ik al zeg, dit is "liefdadigheidswerk". Bart had ten alle tijden er voor kunnen kiezen het forum dicht te gooien.
Citaat:Iemand anders had er ook voor kunnen kiezen een ander forum te openen voor BvT'ers en je er daar ook niet toe te laten. In plaats daarvan heeft Bart een apart forum geopend. So what?!
Shadow0 schreef:Maar jij vat mijn woorden op alsof ik iets tegen het subforum zou hebben. En dat is niet zo.
natasja50 schreef:Is het nu zo Russel of lijkt het maar zo dat je nu de "nieuwere" bokkers afzeikt (om jouw termologie te gebruiken)
Komt bij mij toch een beetje hooghartig over: lijkt wel of je bedoeld dat de eerdere bokkers de wijsheid in pacht hebben.
En dat de meeste HK topics door bokkers van nu bevolkt worden is te verklaren: deze groep is tig malen groter dan de bokkers van toen en bovendien is het algemeen beeld zo dat de jeugdige bokkers meer tijd achter de computer zitten dan de ouderen.
En ik weet zeker dat als de BvT zich niet zo arrogant zouden opstellen het geen probleem zou zijn dat deze twee groepen met elkaar zouden "kunnen".
Eigenlijk is het zou dat Bart met deze actie "verkeerd" gedrag beloond.
Barmat schreef:Ik denk toch echt dat je bij jezelf te raden moet gaan als je vindt dat bvt zich verhevener voelen boven de rest![]()
Citaat:Voor mij is bokt voor de rest niet zo gezellig meer, omdat ik me wezenloos erger aan alle sex en relatie topics, taalfouten en ongeloofelijk domme praat die er hier op bokt voorbij komt.
Citaat:Mensen die Bokt vroeger niet meegemaakt hebben, snappen niet hoe vervlakt en verloederd bokt nu is.
Citaat:Het is gewoon vechten tegen de bierkaai, zolang er te weinig gedaan wordt aan dit soort uitwassen.
Citaat:dan heb ik niet zo snel het gevoel dat ik door een broekie onderuit getrokken wordt die, omdat die toevallig 10000 neuzelposts heeft geplaatst denkt heel wat te zijn.
Citaat:De gemiddelde bokker van nu weet dat niet, daarom doen zij voorgaande handelingen regelmatig en daarom stellen zij keer op keer weer dezelfde vraag. Need I say more?! Kortom, irritatie alom bij de bokkers van toen.
*sorry, ik heb gewoon pret nu *
Citaat:Dat getuigt ten eerste niet van respect tegenover de bokkers van toen, maar ook niet tegen de later aangemelde bokkers, want die hebben die privileges niet.
Citaat:posten omdát bokt groot is geworden en elke boerenknuppel mee kan lezen.
Citaat:nananananana
zo dat moest er ff uit.
Citaat:Et voila! (om maar te spreken met een kreet die waarschijnlijk alleen 'oudere' bokkers snappen)
natasja50 schreef:Is het nu zo Russel of lijkt het maar zo dat je nu de "nieuwere" bokkers afzeikt (om jouw termologie te gebruiken)
Komt bij mij toch een beetje hooghartig over: lijkt wel of je bedoeld dat de eerdere bokkers de wijsheid in pacht hebben.
En dat de meeste HK topics door bokkers van nu bevolkt worden is te verklaren: deze groep is tig malen groter dan de bokkers van toen en bovendien is het algemeen beeld zo dat de jeugdige bokkers meer tijd achter de computer zitten dan de ouderen.
En ik weet zeker dat als de BvT zich niet zo arrogant zouden opstellen het geen probleem zou zijn dat deze twee groepen met elkaar zouden "kunnen".
Eigenlijk is het zou dat Bart met deze actie "verkeerd" gedrag beloond.
Sypheron schreef:Maar waarom kan ik dan geen enkel positief puntje ten opzichte van het forum van jouw kant terug vinden?
Zou je willen onderbouwen waarom voor en wat in jouw ogen dan een reële selectie criteria is?Citaat:Ik sta in principe wel positief tegenover de proef met besloten forums.
natasja50 schreef:Och het is ook alleen mijn mening maar. Ennuh niet alle BvT zijn arrogant in mijn ogen![]()
Maar om als reden te geven dat je de vragen over wie Dorine was beu was vind ik een beetje triest...... Juist haar naam hier levend houden is wel het minste dat zij verdiend.